yang1iu

♥ Yang, 23, Femme, Royaume-Uni
www.facebook.com/yang1iuDernière visite : avril 2013

9591 écoutes depuis le 30 jui. 2009

49 coups de cœur | 0 messages | 3 playlists | 18 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec yang1iu est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Jack JohnsonI Got You 26 mai 12h51m
Christina GrimmieWith Love 26 mai 12h47m
Jack JohnsonBreakdown 26 mai 11h40m
Jack JohnsonUpside Down 26 mai 11h37m
Jack JohnsonBanana Pancakes 26 mai 11h34m
Jack JohnsonTalk Of The Town 26 mai 11h31m
Jack JohnsonBetter Together 26 mai 11h27m
JodeciFeenin' 26 mai 11h21m
Natasha MosleyAnything 26 mai 11h18m
RihannaLoveeeeeee Song 26 mai 11h13m
Voir plus

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • stellar_tunes13

    We have Super musical compatability.....wana be friends?

    12 mars 2010 Répondre
  • ana_mcr

    Aha, I know what you mean. That's bad I agree. :) No, they never came to Croatia :(( You? :))

    14 sept. 2009 Répondre
  • ana_mcr

    Haha,cool. Why don't you like them as a person? :))

    7 sept. 2009 Répondre
  • mikeyboy182

    yeah its totally unfair! ah yeah im kinda broke too, i am trying hard to get a job though :) yeahh will totally be getting the new muse album, haven't listened to them a lot recently but they are an awesome band, stockholm syndrome is a rad song x

    7 sept. 2009 Répondre
  • Cordelo

    Ah .. if you master the sheet music, you just need a bit of concentration. Do you have tried to feel the music? Remember yourself that you play piano... not a harpsichord. Try with your eyes closed =P

    6 sept. 2009 Répondre
  • usman6

    omg! is it fun over in england? you don't sound too excited about it. they're from altanta, georgia...completely wasn't expecting that!! really good though!

    5 sept. 2009 Répondre
  • mikeyboy182

    ah sweet, warped tour had a great line up this year, nofx, less than jake, bad religion and loads of other awesome bands.. your friend's lucky! ah im from bristol and gigging has been a bit dry here this year except that start of the year, but i dont mind travelling to see a cool band so s'all good :) x

    4 sept. 2009 Répondre
  • ana_mcr

    haha,yeah, they are awsome. i love their sound! :D you like MCR too? :)

    4 sept. 2009 Répondre
  • ana_mcr

    hello! thank you for accepting me! :)

    4 sept. 2009 Répondre
  • usman6

    surprisingly manchester orchestra are really good!! and haha i added you now!!

    2 sept. 2009 Répondre
  • usman6

    haha probably more of classic rock, i've been getting into it a lot lately... also check out john frusciante's murderers...really good!

    28 août 2009 Répondre
  • Cordelo

    well ... I also like to play simple things, that attract people's attention .... actually sometimes I play what I want to the moment .. I have learned even the soundtrack of games .. such as Final Fantasy VII .. by Nobuo Uematsu. By the way, should not delete the messages before people read them.

    28 août 2009 Répondre
  • mikeyboy182

    thanks :) nah i'm from the uk so no warped tour :/ if you go on my events you'll see where they playeddd, saw AvA at the astoria and bristol academy and paramore was at bristol academy :) x

    27 août 2009 Répondre
  • Cordelo

    Calm down... I do not know what you know about Brazil, but does not seem very friendly. There is also a civilization here. Did you know? ;D About Winehouse I think she is a genius. ahhm... Nice to meet you young Yang =P

    26 août 2009 Répondre
  • drinkamartini

    lol starting all over again :O Yesterday was gddddd :)

    21 août 2009 Répondre
  • usman6

    haha yeah!! let me know if you have any suggestions!

    18 août 2009 Répondre
  • usman6

    Liking the music taste!

    17 août 2009 Répondre
  • LAST.HQ

    Welcome aboard, yang1iu! Happy listening.

    30 jui. 2009 Répondre

À propos de moi

Moi is back!, so apparently I'm now a few years wiser and of course, have expanded my musical horizons tenfold. Go on. Watch my library unravel.... ;)
--

I still have this baby, even with its one broken speaker. D':

LUUSH.

Activité récente