xMaffix

Mateusz, 20, Homme, PologneDernière visite : la semaine dernière

90344 écoutes depuis le 17 oct. 2010

192 coups de cœur | 17 messages | 0 playlists | 216 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec xMaffix est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

En train de scrobbler depuis Winamp
LafeeWas Ist Das En ce moment
LafeeDu Lebst Il y a 5 minutes
LafeeSet Me Free Il y a 8 minutes
LafeeBeweg Dein Arsch Il y a 11 minutes
LafeeDer Regen Fällt Il y a 15 minutes
LafeeEiskalter Engel Il y a 20 minutes
LafeeDu Bist Schön Il y a 23 minutes
LafeeJetzt Erst Recht Il y a 27 minutes
LafeeLass Mich Frei Il y a 31 minutes
LafeeStör Ich Il y a 35 minutes
Voir plus

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • Takia16

    I co wybierasz się na koncert BVB?

    24 nov. 2013 Répondre
  • Takia16

    Ja już mam bilet jakoś od miesiąca (wcześniej kupiłam na ten koncert w kwietniu ale oddałam no a potem znowu kupiłam xD ) będziesz musiał popytac jeśli chcesz isc, bo faktycznie biletów już nie ma.

    12 oct. 2013 Répondre
  • Takia16

    Dzięki, wiadomo :D widzimy się na BVB w grudniu ? :P

    11 oct. 2013 Répondre
  • skarpetta-chan

    śmietanka kobiecego growlu ;-)

    9 oct. 2013 Répondre
  • xonee533

    mogl bym rzec to samo ^^

    6 oct. 2013 Répondre
  • ambrell

    jakoś przez j mi bardziej pasuje, mimo tego, że to zła forma :D

    2 oct. 2013 Répondre
  • ambrell

    przez ''j'' lepiej brzmi, zeby nie było :D haha :D

    29 sept. 2013 Répondre
  • ambrell

    no to pjona! :D

    29 sept. 2013 Répondre
  • ambrell

    In Flames - moja miłość! Twoja widzę również :> aaaa :3

    29 sept. 2013 Répondre
  • antidote777

    Jak z Bydgoszczy to ja na The Agonist się wybieram :P

    8 sept. 2013 Répondre
  • sloikpoogorkach

    Ło kurcze, już Cię kolego lubię za gust! :3

    4 sept. 2013 Répondre
  • agigagi

    to fajnie :D ja też xD za długo na to czekaliśmy :D !!

    19 août 2013 Répondre
  • agigagi

    Ja też mam w planach ten koncert, choć ja nie mam tak daleko do Katowic :) Powinni niedługo ogłosić po ile będą bilety to zaczniemy oszczędzać xD więc może się tam spotkamy :D LTC znam,ale tak jakoś ich nie słucham :)

    18 août 2013 Répondre
  • agigagi

    wzajemnie :) polecam otep ;) wybierasz się na The Agonist do Katowic? :>

    18 août 2013 Répondre
  • nessixxe

    głównie dla Huntera przyjechałam na ostatni dzień Wooda. ^^ oczywiście wyszło zajebiście, covery też zagrane świetnie, no i ogólnie tak jak mówisz... rozjebali system :D

    7 août 2013 Répondre
  • nessixxe

    niby zwykły koncert, a jednak ja wiedząc, że w listopadzie jadę na BMTH rzygam tęczą XD z tego jak siebie opisujesz, to kojarzę kogoś takiego, bo ogólnie widziałam chyba 2-3 chłopaków z koszulką BVB, ale niebieskie spodenki i ręcznik coś mi tam mówią, także baardzo możliwe, że się widzieliśmy :D

    6 août 2013 Répondre
  • nessixxe

    BMTH i Parkway Drive w seen live :3 zazdroszczę :D

    6 août 2013 Répondre
  • Mrs_Benzedrine

    Hey! Mamy podobny gust, więc może spodoba Ci się zespół Mary Has A Gun, w którego skład wchodzi czterech przesympatycznych i utalentowanych chłopaków z Francji. Podaję linka do ich najnowszej piosenki 'Hypnotized' http://www.youtube.com/watch?v=bsXAHoqwoLQ :) Jeśli Ci się spodoba, to daj im lajka na facebook'u (https://www.facebook.com/maryhasagun?fref=ts), potrzebują rozgłosu w Polsce! :)

    24 jui. 2013 Répondre
  • underthewater_

    dzięki, Twój też :)

    20 jui. 2013 Répondre
  • marzenas92

    Dziękuję za zaprosznie \m/

    30 mai 2013 Répondre
  • Voir les 216 shouts

À propos de moi



5 / 2 / 2014



W wolnych chwilach nakurwiam na perkusji

*Seen Live:


Papa Roach

In Flames

Jelonek x2

Ozzy Osbourne

Metallica

Slayer

Megadeth

Anthrax

Paramore

Ministry

Machine Head

Farben Lehre x2

Plagiat 199

Happysad

Damian Marley

Anti Flag

Sabaton x2

Wisdom

Eluveitie

The Darkness

KULT

Strachy na Lachy

Bring Me The Horizon

Motörhead

Bullet For My Valentine

Parkway Drive

Atari Teenage Riot

Enter Shikari

Hunter x2

Ugly Kid Joe

The Agonist

Lao Che x2

Acid Drinkers x3

Skindred

Accept

Kabanos

Activité récente

Concerts

Voir plus Ajouter un concert