tomekef

27, Homme, Pologne
www.mendka.blox.plDernière visite : il y a 7 heures

242128 écoutes depuis le 10 nov. 2008

669 coups de cœur | 1 message | 0 playlists | 146 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec tomekef est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

En train de scrobbler depuis Winamp
EmikaFilters En ce moment
EmikaShe Beats Il y a 6 minutes
EmikaYoung Minds Il y a 10 minutes
EmikaHush (Interlude) feat. Michaela Srumova Il y a 12 minutes
Renata PrzemykZapach Il y a 16 minutes
Renata PrzemykOdłóżmy broń Coups de cœur Il y a 20 minutes
Renata PrzemykZabijany Il y a 24 minutes
Renata PrzemykHormon Il y a 28 minutes
Renata PrzemykŻeby wierzyć Il y a 33 minutes
Renata PrzemykNie zginiesz Il y a 37 minutes
Voir plus

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • faeryboy

    pochwalony ;)

    13 nov. 2012 Répondre
  • conspora

    no prosze jaka zgodnosc :D

    1 nov. 2012 Répondre
  • lodyforyou

    Buu. Bardzo mi przykro. Ostatnio slucham sladowych ilosci.Mam okres bycia zlym chujem, nic mi sie nie podoba, linczuje zlinczowanych. Wrazenie zrobila na mnie grupa Portal, ale to sa klimaty w rodzaju " szatan, wszyscy skonczymy w Monarze, Twoja stara w internecie, recesja, Gazeta Wyborcza". Ty cenisz bardziej viva club dance rotation a ja z tej polki nie mam na chwile obecna nic do zaoferowania. Wiesz jak jest: plyt masa, kazda beznadziejnie podobna do kazdej innej, cos podoba Ci sie tylko przez dzien a dnia drugiego juz nie.Smieszy mi to sluchanie w ilosciach przemyslowych i te podmianki w rodzaju "koniecznie posluchaj i tego i tego i to fajne".Szkoda na to czasu. Przepatrz profil i obsluz sie sam, i kaszanka i wata cukrowa jest.

    13 juin 2012 Répondre
  • lodyforyou

    Thxxx.Zawsze byłem dobry z robótek ręcznych! A ta emisja spalin non stop stąd, że muszę mieć zawsze coś extra hot pod ręką i w jednym składziku.

    18 fév. 2012 Répondre
  • grrau

    to ja!

    8 déc. 2011 Répondre
  • widzimrka

    Może i niewiadomego, ale oddaje sens. Kto wie, może to dzieło Banksy'ego ;P

    1 oct. 2011 Répondre
  • widzimrka

    Avatar w klimacie rysunków Raczkowskiego :)

    1 oct. 2011 Répondre
  • grrau

    no to szkoda że nie jestem gejem, taki chłopak to skarb!

    3 sept. 2011 Répondre
  • grrau

    kiedyś byłam na imprezie i koło trzeciej rano z koleżankami postanowiłyśmy stworzyć konto na portalu gejowskim, bodajże fellow. weszłyśmy na czat i zaczynamy gadkę, a po jakichś trzech minutach zostałam odsunięta od komputera ponieważ wszyscy geje się mnie przestraszyli i okazało się że się nie nadaję do podrywania na fellow bo jestem zbyt brutalna (albo na czacie były same - nomen omen - cioty). więc musisz się zastanowić czy naprawdę tego chcesz :D

    31 août 2011 Répondre
  • grrau

    musimy sie zaprosic do znajomych na wiekszej ilosci portali!

    30 août 2011 Répondre
  • glos_spod_wanny

    przecież wychodzi super, jak mogłeś zwątpić...

    24 avr. 2011 Répondre
  • glos_spod_wanny

    boski avatar, nie wiem co się czepiasz.

    21 avr. 2011 Répondre
  • lodyforyou

    ,,Mam to w dupie"- taka była odpowiedż na to pytanie w pewnym komiksowym stripie kiedyś.

    20 avr. 2011 Répondre
  • lodyforyou

    Tomku, czy zdajesz sobie sprawe z tego,ze tym avatarem możesz obrazić uczucia religijne polskiej większości!!!? :)

    20 avr. 2011 Répondre
  • callous-sun

    ależ tu ładnie!

    23 nov. 2010 Répondre
  • stop_me_

    Ania, przyszła pani psycholog ;]

    14 nov. 2010 Répondre
  • rachciachciach

    Magiczny wir sprzątania mną zawładnął (wizytacja xD) a z muzyką Ólafura ta czynność nabiera innego znaczenia haha :D Niestety czekała mnie baaaardzo wczesna pobudka a wciąż tkwię w zachwycie po wczorajszym i nie chcę z niego tak szybko wychodzić ;D

    13 nov. 2010 Répondre
  • raddeq

    no inspirowałem się tym klasykiem myśli wszelakiej. w szczególności, gdy padły słowa sPiSek i manipulacja. no nie wiedzieć czemu tak nagle rzeczony (nie mylić z narzeczonym) na myśl mi przyszedł. i tak sobie tę myśl sparafrazować pozwoliłem - wybitną niczym architektura korei północnej i sahary środkowej. a wierszyk... kurcze. w takich momentach zadumy przychodzi mi na myśl chęć bycia bezpaństwowcem. ale ponoć romów biją...

    19 sept. 2010 Répondre
  • lodyforyou

    sam wiesz najlepiej,że na własnej roboty finezyjnie zakręcone lody włoskie pora nie konczy sie NIGDY.

    19 sept. 2010 Répondre
  • raddeq

    sądzę, że studenci spędzający czas przy komputerach przed stronami z szemraną zawartością z piwem i myszką (a fe!) w ręku mogą mieć coś z tym wspólnego. w kraju naszym radym spiski to chleb powszedniejszy niż najpopularniejszej modlitwie. takoż nie wykluczałbym z razie żadnym. ani dwóch razach.

    18 sept. 2010 Répondre
  • Voir les 146 shouts

À propos de moi

Zajmuję się terroryzowaniem społeczeństwa, wymuszeniami, haraczami, egzekucjami, przemytem narkotyków i alkoholu, handlem żywym towarem, nielegalnymi aborcjami, łapownictwem, prostytucją i pornografią.

Apart from bullying the society I am also very good at coercing, extorting protection money, carrying out executions or illegal abortions, smuggling drugs and alcohol, slave trading, bribing, prostitution and pornography.





Activité récente