tidal_pain

Klaudia, 20, Femme, DanemarkDernière visite : février 2014

121060 écoutes depuis le 12 juin 2009 (réinitialisation le 12 juin 2009)

3 339 coups de cœur | 5 messages | 1 playlist | 943 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec tidal_pain est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • insane_mory

    <3 your avatar! xD

    10 déc. 2012 Répondre
  • salvminerva

    hai... its been long time not talking and share with you... how life ?

    12 juin 2012 Répondre
  • ORMEStarfire

    Hello there, hope you are well :) We just wanted to say we now have a band profile at Facebook, if you are on FB, be good to see you there.. Here is the link to like at FB :) http://www.facebook.com/#!/pages/Orbitally-Re-Arranged-Monatomic-Elements/114563081942126?sk=app_2405167945 Our Last FM music page here is at this link - http://www.last.fm/music/Orbitally%2520Re-Arranged%2520Monatomic%2520Elements?ac=orbitally

    12 fév. 2012 Répondre
  • interpersonalny

    ;-)

    4 fév. 2012 Répondre
  • insane_mory

    rozumiem, Dmytro Doncow pewnie też ci nieźle teoretyzował ;] ino co ty gadasz? ;o kurde, może też nawiąże z nim bliższą znajomość... ;>

    28 oct. 2011 Répondre
  • insane_mory

    geniusz! :) hah, nie wiem co na to bolszewiki, ale ja mam nadzieję, że się dogadaliście ;] i fajnie ;]

    27 oct. 2011 Répondre
  • insane_mory

    o jaaa cieeebieeee ;D ! to chyba będzie mój najlepszy prezent urodzinowy EVER! ;) eh, no i w sumie wiem, że liczyłaś na loże dla vipów, ale skoro ma to być kameralny występ to nie ma się co unosić i tak go będziesz miała blisko ;p

    26 oct. 2011 Répondre
  • insane_mory

    najlepiej jak najszybciej ;) tylko będe musiała se kase skombinować, bo ostatnio to krucho było -.-

    23 oct. 2011 Répondre
  • insane_mory

    a na taten to przyjemnie było paczeć? ;o czego ja sie tu dowiaduje, Kopsio-głskaczu. no i widzisz, dzisiaj se pogadałyśmy choć trochę ;]

    30 sept. 2011 Répondre
  • insane_mory

    już nie...

    27 sept. 2011 Répondre
  • trucizna0

    A wiesz ,że ja wcale nie czuje tej szkoły . Jakby wakacji nie było. A zmęczona jestem jakbym co najmniej 5 mies. tłukła sie do LO. Masz zamiar iść na studniówkę? :D ja już kombinuje jak tu ominąć... :D

    5 sept. 2011 Répondre
  • trucizna0

    ja zdaje polski rozszerz. + angielski rozszerz. i matme podstawe . wiecej nie potrzebuje ;) w koncu to filologia angielska :D

    3 sept. 2011 Répondre
  • trucizna0

    zdajesz rozszerzenie z polaka? ja tak . słyszałam ze się lepiej dostać. a co ty potrzebujesz na f.szwedzką?

    31 août 2011 Répondre
  • trucizna0

    świetnie. teraz tylko żeby się dostać :D i w końcu sie spotkamy(ile my to juz planujemy!). mam nadzieję ,ze pojade na openera ( jak będe w PL) , w tym roku juz nawet miałam kase uzbieraną,już miałam jechać ,ale miałam prace i szefowa nie chciała mnie puścić :( ,więc nie zobaczyłam M.I.A. :D jakby co to jedziemy razem za rok (jak będzie ktoś warty zobaczenia), ;P

    28 août 2011 Répondre
  • trucizna0

    nom. ja chyba pierwszy rok będe mieszkać w akademiku ,a pozniej koleżanka do mnie dołączy + z kimś sie moze skumpluje + ty(jak będziesz chciała) :) i będzie można szukać mieszkania ;D strasznie chce się dostać(mature trzeba naprawdę dobrze napisać!) :D myślałam żeby może do Gdańska jeszcze złożyć...

    28 août 2011 Répondre
  • trucizna0

    gitara, skumplujemy sie tam ;) FCE robie tez w Poznaniu. A gdzie bedziesz tam mieszkać? Fajnie, filologie są super :) Będziesz miała dużą możliwość wyjazdu do Szwecji.

    27 août 2011 Répondre
  • trucizna0

    nie! zaparłam się i nie. juz wszyscy w moim towarzystwie nie gadaja o niczym innym (poprawki po 4 razy). szkoda mi kasy, w połowie września robie kurs FCE (515 zł) ,bo chce sie dostac na filologie do poznania. to teraz moj najwiekszy piorytet. ;D a i tak na studiach bede pociągami jeździc ,bo samochód to za drogi interes dla przyszłego biednego studencika ;))) mi ładnie kolor zrobiła , jest ciemny ,ale idalnie pasuje .Myslalam ze bedzie koszmar(mam bladą cere) ,ale naprawde ładnie sie odbija :)))

    26 août 2011 Répondre
  • trucizna0

    zapomniałam! przefarbowałam włosy - jestem brunetką(ciemną) ;D Bjork , Kate bush i alison wygrały z Kate Moss i Anją Rubik ;D

    26 août 2011 Répondre
  • trucizna0

    no, no :P fajnie. ja przez cały lipiec pracowałam ;( a sierpien cały imprezuje, i jeżdżę nad jeziora ;D wkoncu zobaczyłaś tą swoją ukochaną Szwecje. ja mam nadzieję ,ze kiedyś zobacze tą swoją Anglię, ale tą taką sterotypową, i mam nadzieję ,że nie trafie na rozróby. :D Jak narazie to trzeba szykowac się do szkoły i kuć przed maturą ;/

    26 août 2011 Répondre
  • trucizna0

    gdzie ty jesteś , kobieto??! to już wieki...

    24 août 2011 Répondre
  • Voir les 943 shouts

À propos de moi

nocturnal stowaway.
So happy in Denmark <3