sleepofthestage

Ste Phie, 25, Femme, États-Unis
hystericsoly.blogspot.comDernière visite : le mois dernier

73620 écoutes depuis le 9 oct. 2008

334 coups de cœur | 11 messages | 0 playlists | 372 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec sleepofthestage est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • Consumeria

    Hey! the blog that killvideo posted below belongs to me. hope you don't mind if I posted your 7'' there. btw great tunes! so jelly of everyone who's lucky to visit your shows.

    29 jan. 2012 Répondre
  • killvideo

    R U S S I A N S http://vkontakte.ru/public28420823

    12 jan. 2012 Répondre
  • millkbone

    This here is Dk. Irl? It's possible, though it might have been brief in that I'm back home now. Love you guys and I wish you would adopt me and become my mommy. Also, woe is me for I am low on weed :(

    13 déc. 2011 Répondre
  • killvideo

    Lulz, the Ryan in yr class. You were somehow on my list of friends?

    7 déc. 2011 Répondre
  • killvideo

    Hey, I know you.

    7 déc. 2011 Répondre
  • TOsborn

    Sooo much Abba, somebody's having a good day!

    7 déc. 2011 Répondre
  • devyndezray

    <3

    29 nov. 2011 Répondre
  • fedexplanes

    dude those first two records are so impeccable though. I miss you man. I'm gonna try and stop by Olympia on the way down from seattle a week from today. you gonna be around?

    20 nov. 2011 Répondre
  • PinkoDanceParty

    Yooo I'm down. I recently spent way too much money on tapez so I'm ready.

    16 nov. 2011 Répondre
  • PinkoDanceParty

    I'm stoked to see yr love of John Maus and Neil Young is ample!

    16 nov. 2011 Répondre
  • andtigers

    fnerb?

    14 oct. 2011 Répondre
  • sharkakhan

    imagine, if you will, Scott Walker singing with Trial.

    6 sept. 2011 Répondre
  • jeffxvx

    New HPP http://sudsdenim.blogspot.com/2011/06/hpp-st-7.html

    13 juin 2011 Répondre
  • millkbone

    :)

    13 mai 2011 Répondre
  • boxesofoxen

    slept on a stage

    8 mai 2011 Répondre
  • Lifebystereo

    I was actually just about to buy the Beyond Living 12" with an order I'm placing at Katorga Works but it's sold out. nooo!

    22 avr. 2011 Répondre
  • petitepatte

    i haven't forgotten your tape! i'm just getting ready to graduate, so it's takin' me more time to finish up. & new grouper!!

    12 avr. 2011 Répondre
  • andtigers

    yeah it was great!!! thanks for pointing that out! so far i still prefer quix and casual dots tho. PS u like skinned teen too? <333

    22 mars 2011 Répondre
  • petitepatte

    yes skinned teen! this is really fucking weird. in the best way. but still... goddamn. yeah, we should definitely do a mixtape exchange (and hope that we don't make the same tape). even the neil young... this is just absurd.

    14 mars 2011 Répondre
  • petitepatte

    this is getting absurd. right down to the details, too. i'd lavish you with compliments, but that seems shameless (but really, lungfish and dear nora?! j.maus! this is a last.fm too good to be true). also- are you playing any shows in olympia the week after this one? my friends and i are going up there for a bit, and it would be rad to see a good show.

    14 mars 2011 Répondre
  • Voir les 372 shouts