porcelainpills

Mariana, 20, Femme, Bulgarie
www.facebook.com/profile.p…Dernière visite : octobre 2012

12121 écoutes depuis le 26 juin 2010

552 coups de cœur | 1 message | 1 playlist | 23 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec porcelainpills est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Yeah Yeah YeahsHeads Will Roll Coups de cœur 11 oct. 2012
Yeah Yeah YeahsDragon Queen Coups de cœur 10 oct. 2012
BjörkThere's More to Life Than This Coups de cœur 10 oct. 2012
M.I.A.Bad Girls Coups de cœur 10 oct. 2012
JusticeStress Coups de cœur 10 oct. 2012
Jimi HendrixPurple Haze Coups de cœur 10 oct. 2012
M.I.A.Bad Girls Coups de cœur 10 oct. 2012
NeroRadio 1 Essential Mix 11-13-2010 Coups de cœur 10 oct. 2012
PendulumSlam Coups de cœur 10 oct. 2012
PendulumBlood Sugar Coups de cœur 10 oct. 2012
Voir plus

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • orson_curie

    мяу! ^^

    30 mars 2012 Répondre
  • JillBankova

    ee az spirita go propysnax za syjalenie :(( kak beshe, dobre li si izkara? :)

    29 août 2011 Répondre
  • eRre_

    yeah :3 he's a really good company in work time haha hey where do you mostly chat here fb, msn? I'm asking so that we don't chat in a lot places at the same time it might get a little confusing lol :P Love David Bowie as well

    1 jui. 2011 Répondre
  • eRre_

    Good a little cold in this part of the world haahaha what about you?

    1 jui. 2011 Répondre
  • eRre_

    hey neighbor! :D

    30 juin 2011 Répondre
  • joetattie

    We're neighbours. We're Super, You love French stuff, i love French stuff too... and in your overall top 15 tracks, I've already got 13 of them loved. Nice!

    13 avr. 2011 Répondre
  • KowboyzIndians

    thanks ))) i'm in love with your avatar ))

    13 nov. 2010 Répondre
  • Warrenzzz

    good music

    7 nov. 2010 Répondre
  • Nikinzun

    :D hello

    21 oct. 2010 Répondre
  • Pomocy

    Yeah right Arular is by far the best (Pull Up The People has been my favourite for sooo long), it's one of the few albums i'm hardly ever tired of. But did she have to take this u-turn and do weird stuff now? But if you say it's really good, i'm going to try and trust you on this one, and give you feedback later. btw gave you looked into Santigold? if not, try youshould like it nearly as much as you like M.I.A!

    9 oct. 2010 Répondre
  • Pomocy

    Weren't you 16 a few days ago? Happy birthday! (I haven't found the strength to listen to M.I.A. yet, but looking into Uffie now...!)

    9 oct. 2010 Répondre
  • piper1801

    uffie is cute $& MIA so cool ♥

    5 oct. 2010 Répondre
  • Pomocy

    Well well, that's quite a compatibility! I like it very much that you say "I like vodka, cigarettes, and everything French" in the first words of your description; loving the first, two (and i'm French haha). Anyway we seem to have similar tastes (Mr Oizo!), but I got a question there: what about the last M.I.A. you seem to have listened to a lot? I didn't dare trying much after what I heard, maybe you can change my mind...

    3 oct. 2010 Répondre
  • kalii07

    ahaha mawiii, zatova li iska6e takava teniska? zaradi kartinkata ti :D (Y)

    16 sept. 2010 Répondre
  • Dealey

    Hi! ^^ Interesen library ;P

    14 sept. 2010 Répondre
  • paukOFF

    Uffie is the best!

    11 sept. 2010 Répondre
  • Lejdy_Ka

    :) well :*

    3 sept. 2010 Répondre
  • sarapasik

    you're welcome :) thank you

    25 août 2010 Répondre
  • imaginarse

    My pleasure;) Yours is also great!;))

    23 août 2010 Répondre
  • Basterds_United

    Hey, thanks for the raq. Nice charts

    28 juin 2010 Répondre
  • Voir les 23 shouts

À propos de moi

I fucking love Crystal Castles. In case you haven't noticed. ;d

"You fucked with the wrong bitch" (c) Uffie ♥

The name is Mariana.

I like vodka, cigarettes and... everything french. : )

Yeaaah, anyway... I don't know, message me or something, even if our music taste isn't high - maybe you could recommend me something? ;o)
Bye~





-x-



"La soledad siempre está ahí. La siento, la toco, hablo con ella. Forma parte de mi vida. La soledad es inevitable. Y ayuda. Soy más yo cuando convivimos bien apretaditos: la soledad y yo. Nos adoramos. No podría vivir sin la soledad."

-x-



"you can spend minutes, hours,
days, weeks, or even months
over-analyzing a situation;
trying to put the pieces
together, justifying what
could've would've happened
...or you can just leave
the pieces on the floor and
move the fuck on."


-x-




Activité récente

Groupes (6)

Voir plus