nodoubtem

Emily, 20, Femme, États-UnisDernière visite : il y a 4 heures

49317 écoutes depuis le 24 sept. 2008

592 coups de cœur | 3 messages | 0 playlists | 33 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec nodoubtem est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Marina & the DiamondsE.V.O.L il y a 5 heures
HoleSeason of the Witch il y a 5 heures
HoleSugar Coma il y a 5 heures
HoleDoll Parts il y a 5 heures
HoleHungry Like The Wolf il y a 6 heures
HoleOld Age il y a 6 heures
HoleAsking For It il y a 6 heures
HoleSofter, Softest il y a 6 heures
HoleBest Sunday Dress il y a 6 heures
HoleMiss World Coups de cœur il y a 6 heures
Voir plus

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • bkrao

    superb...

    23 déc. 2013 Répondre
  • BRlTNEYSPEARS

    Accepted! No Doubter <3

    16 oct. 2013 Répondre
  • Miss_Sonia

    i wrote omfg wrong i'm sorry i'm just so happy

    30 oct. 2012 Répondre
  • Miss_Sonia

    omgf u r me

    30 oct. 2012 Répondre
  • gwenjessica

    I haven't heard the acoustic bonus tracks I think but I'll check them out then :-) Me neither!!! I want to see them live, like right now. At least you live in the US so it won't take that long but I'm going to have to wait for ages for them to tour in Europe haha...

    28 sept. 2012 Répondre
  • gwenjessica

    the cutest! I'm really really loving it!! it's so different than what I thought it would be, I don't know why but I was kind of expecting something more like Tragic Kingdom mixed with some new stuff. but Push and Shove is something completely new and also the original ND at the same time and I think it's just awesome ♥ I think it could have a bit more than 11 songs though but after all this wait I'm just happy there ARE new songs, finally! and how are you liking it? :-)

    27 sept. 2012 Répondre
  • gwenjessica

    haha I love that gif you have there :-D sooo cute

    25 sept. 2012 Répondre
  • shibuyadepunch

    o that's no prob! and yes, she's just so cute :D

    17 sept. 2012 Répondre
  • brittnik

    awesome avatar + taste!

    12 sept. 2012 Répondre
  • shibuyadepunch

    Em, your avatar is so perf <333

    8 sept. 2012 Répondre
  • AmaranthHeart

    Hey. Thanks for the add. To be honest, I didn't think anyone from Tumblr would bother adding me but I'm glad I was wrong. :) Your music taste is awesome and looking through your library, I recognize some bands that I haven't listened to in years and need to brush up on music listening-wise (if that makes any sense at all) e.g. Reel Big Fish and Veruca Salt. :)

    5 sept. 2012 Répondre
  • trancium

    good to see you again........ta for add

    26 fév. 2012 Répondre
  • aaalex555

    haha, probably cuz i listened to garbage and marina this afternoon, which are on yours too ;D YAY SUPER COMPATABILITY! :D

    18 sept. 2011 Répondre
  • aaalex555

    our musical compatibility is "very low" wot?!?! i hope this will change once i actually start registering my music xD

    17 sept. 2011 Répondre
  • Gwemmi

    Haha, really? Cool :D

    28 août 2011 Répondre
  • Gwemmi

    thank you for the add! :) (I follow you on Tumblr btw :D)

    25 août 2011 Répondre
  • juanma_nodoubt

    Thanks for the add! Of course I like your musical taste too, excelent music compatibility :)

    9 août 2011 Répondre
  • shibuyadepunch

    hehe :D I kinda missed this place. and yay for Femme Fatale!

    30 avr. 2011 Répondre
  • reneduardo

    Great library !!

    14 avr. 2011 Répondre
  • trancium

    thanx......take real good care now

    29 mars 2011 Répondre
  • Voir les 33 shouts

À propos de moi


Activité récente

Concerts

Voir plus Ajouter un concert

Groupes (15)

Voir plus