moonlightdesert

Penny Lane, 19, Femme, Turquie
www.berilyus.wordpress.comDernière visite : août 2012

15372 écoutes depuis le 14 sept. 2007

215 coups de cœur | 6 messages | 1 playlist | 96 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec moonlightdesert est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • Swadharma

    LAN.

    22 mars 2010 Répondre
  • joaopaulorocks

    what?

    7 nov. 2009 Répondre
  • irem_

    nası yani? yanlış anlamadıysam dediğini sanırım yatakta uyurken :D

    6 nov. 2009 Répondre
  • Swadharma

    Ve sapıklardan kaçcam diye last fmi kapayan little girl fazlasıyla lost idi. Bu yaklasık 5-6 ay falan once oluyor sanırsam. Herneyse, Swad aylar sonra geri döndü efenim sayenizde. Beatles gibi last fm profilleri sikmeniz dileğiyle hoşgeldim.

    30 août 2009 Répondre
  • moonlightdesert

    var mı cidden öyle bir konu? :P güzel şey prog rock, apayrı bi dünya. ama herkes anlasın diye de yapılan bir müzik değil. işin güzel yanı o bence.

    17 août 2009 Répondre
  • meamihi

    bebek

    4 août 2009 Répondre
  • roxanneth

    hello penny lane! penny lane is in my ears and in my eyes..

    3 août 2009 Répondre
  • KaileenaFarah

    oh, hi :) what's up? well... as you can see - I have an unhealthy obsession about Depeche Mode. some time ago I would swear that I will never be interested in synth band. I was very, very wrong ;) now, the 80s are my favourite decade - all those fantastic clothes, crazy music and lifestyle... I'm totally in love. and how about you?

    2 août 2009 Répondre
  • antoniozgz

    heyy youuu!!

    27 déc. 2008 Répondre
  • silmarilli

    oha erenin altındaki herif ne kadar kek ahahha

    19 jui. 2008 Répondre
  • Littlecreamsoda

    tatlim'sss ;) ahahhaa

    14 jui. 2008 Répondre
  • ulytau

    Is your name actually Penny Lane? I strongly doubt that, but ifso, that is really cool!

    1 jui. 2008 Répondre
  • ulytau

    WOW! Your musical preferences are fantastic!

    1 jui. 2008 Répondre
  • pa-ece

    çünkü onu yolladığımda sen yoktun msnde..ve canım o an sana bişeyler yazmak istedi ve biliyorum şuan msndesin ama burdan mesaj atıcam çünkü CANIM ÖYLE İSTİYO..

    30 mai 2008 Répondre
  • pa-ece

    yapıp yollamadın bana seksini bekledim bekledim habire mailime baktım ama yollamamışsın?neden?derin kendi geldi o senin gibi üşenip internetten yollıyım demedi..

    29 mai 2008 Répondre
  • Amandur

    selam komsu (:

    8 mai 2008 Répondre
  • Littlecreamsoda

    höhöö ben daha çok doors dinlemüşeeem

    29 avr. 2008 Répondre
  • nahavanda

    pek guselmiş listen kardişş :)

    2 avr. 2008 Répondre
  • davialemveloso

    great! who know afterward valeu!!!!!

    27 mars 2008 Répondre
  • davialemveloso

    rock perfect, brasil love much the doors. you have msn?

    27 mars 2008 Répondre
  • Voir les 96 shouts