mleczu_

Gosia, 24, Femme, PologneDernière visite : mars 2014

23373 écoutes depuis le 7 sept. 2009

55 coups de cœur | 0 messages | 1 playlist | 12 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec mleczu_ est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

AaliyahMiss You 22 jui. 16h47m
Ed SheeranShe 22 jui. 1h57m
ColdplayClocks 22 jui. 1h52m
Kukiz i Piersi20. o, hela!!! 22 jui. 1h49m
Nicole ScherzingerWhatever U Like 22 jui. 1h45m
Strachy Na LachyTwoje oczy lubią mnie 22 jui. 1h37m
*NSYNCBye Bye Bye 22 jui. 1h03m
ZiyoMagiczne słowa 22 jui. 0h41m
WilkiA moje bóstwa płaczą 22 jui. 0h36m
MagmaWszystkie chwile 22 jui. 0h30m
Voir plus

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • hakiru_

    bądź dobrej mysli, ja Ci przesle troche pozytywnej energii i bedzie dobrze :D hm hm nie ma co się martwić na zapas, co ma pływać nie utonie, a co niedobre i tak zgnije ^^ tak więc no stres.. może lekcje by coś pomogły, wiosna jest, mozna by ją na łonie natury przeprowadzić xD

    9 mai 2010 Répondre
  • hakiru_

    no tak, oficjalne gratulacje kochana ^^ zuch dziewczynka ;p hm hm hm Krzysio..cos mowilas ostatnio o problemie..wiec moze niech zostanie wolnym sluchaczem na naszych lekcjach? hehe na pewno cos to zmieni :D:D

    27 avr. 2010 Répondre
  • hakiru_

    no nie wiem czy bedziesz miala tyle sily na nagrode i kare jedna po drugiej..wykonczysz mi sie i co ja Krzyskowi powiem.;p aaa i jedna zasada lekcji u mnie..trzeba byc w zielonych sukieneczkach koronkowych :D:D:D:D to telepatyczne lekcje narazie sa..juz widac rezultaty, wiec moze jednak bedzie ta nagroda :)

    19 avr. 2010 Répondre
  • hakiru_

    nie powiem, bo sie ucieszysz i specjalnie bedziesz niegrzeczna..a przeciez to ma byc naturalne, prawda? hmm w sumie jak bedziesz grzeczna to nagrode dostaniesz ;] kara lub nagroda.. obie kuszące xD

    18 avr. 2010 Répondre
  • hakiru_

    zalezy jak bardzo będziesz niegrzeczna xD pewnie jakies zadanie specjalne :D:D

    18 avr. 2010 Répondre
  • hakiru_

    jak bedziesz...niegrzeczna :D to bedę musiała Cie ukarać.. ;]

    18 avr. 2010 Répondre
  • hakiru_

    no niestety, pierwszą myślą była Buka ;D oczywiście, zapraszam na prywatne lekcje, wiesz, będą intensywniejsze wtedy :]

    17 avr. 2010 Répondre
  • hakiru_

    zle podejscie mialam, to byla inwazja, a teraz bym postapila inaczej..bardziej pedagogicznie ^^ hehe no tak ;p Mala to sie zgadza, wredna..no,niekoniecznie, zasugerowalam sie tym pierwszym, jak i kucykiem ^^

    13 avr. 2010 Répondre
  • hakiru_

    heh zamecze Cię linkami z moja muzyka, kiedyś to Cie zlamie psychicznie ;p ok,,,to bedziesz Mała Mi :)

    12 avr. 2010 Répondre
  • hakiru_

    nasze porównanie wypada...SŁABO :(((( Buko miła, Dziękuję za słowa otuchy :* (dostałaś publicznie buziaka ode mnie, zauważ to proszę ^^ )

    11 avr. 2010 Répondre
  • hakiru_

    mleczu, mleczyku.. ostatni Ty w tym sezonie? ;)

    10 mars 2010 Répondre
  • LAST.HQ

    Witaj na pokładzie, mleczu_! Baw się dobrze.

    7 sept. 2009 Répondre

Activité récente