marielaurice

Dernière visite : Lundi matin

219708 écoutes depuis le 8 juin 2009

43 coups de cœur | 0 messages | 0 playlists | 531 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec marielaurice est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • SpongeClair

    marice pls. .. . .. do you have a phone number bc i just got a phone LOL

    10 sept. 2014 Répondre
  • SpongeClair

    marice ilu do you have a snapchat add me im mountwroclair i want 2 show you around THE CITY

    6 sept. 2014 Répondre
  • SpongeClair

    marice .. i miss you bb life is p sweet rn but high school is like ??? ???why??? like im so ready to leave!! also im nervous i hear back from columbia in 2 days and if i get in it will be close to free .... omg how are you doing? did you ever find the stolen kitten : (? omg also what is your kitten's name? also wtf i just started listening to discovery last month theyre SO GOOD wtf how come everyone in vw is so good at music ALSO karen o and ezzy at the oscars .. rip

    26 mars 2014 Répondre
  • marcodeluke

    thanks for adding me

    24 mars 2014 Répondre
  • hugowhite

    aw bb :-* i miss u too

    27 fév. 2014 Répondre
  • hugowhite

    also congrats on 80k VW plays

    19 fév. 2014 Répondre
  • hugowhite

    i'm good omg!! i saw panic at the disco on saturday and it made me feel really weird

    18 fév. 2014 Répondre
  • IAmMrDexB

    Thanks for accepting me! :)

    13 jan. 2014 Répondre
  • nadiancl

    VW!!

    8 jan. 2014 Répondre
  • SpongeClair

    ALSO I MET PHOENIX LAST NIGHT ... WHAT IS MY LIFE

    11 déc. 2013 Répondre
  • SpongeClair

    REMEMBER WHEN EZRA SMILED AT THE MEMORY OF MEETING YOU

    11 déc. 2013 Répondre
  • SpongeClair

    i feel like i need to meet them again bc I WAS SO NERVOUS OMG and i forgot to ask about so many things .. BUT IT WAS THE BEST I THINK ABT IT ALL THE TIME I FEEL LIKE IM GONNA CRY

    11 déc. 2013 Répondre
  • hugowhite

    what album has the biggest amount of your favorite songs?

    4 déc. 2013 Répondre
  • hugowhite

    what's ur fave vw album?

    3 déc. 2013 Répondre
  • hugowhite

    no probs bb. i hope you can go omfg

    29 nov. 2013 Répondre
  • hugowhite

    marice are you going to go that febfest in your town??? i saw warpaint was playing and i got excited

    28 nov. 2013 Répondre
  • hugowhite

    I';M LAUGHING FUCK how many followers does that blog have now??? how old is that blog??? like almost 2 years old right??? god

    1 nov. 2013 Répondre
  • hugowhite

    i hope the lost kitty ends up in a good home :(((

    18 oct. 2013 Répondre
  • hugowhite

    aw i'm so happy you get to keep the lil bb. u guys better take tons of selfies

    18 oct. 2013 Répondre
  • SpongeClair

    omg you have kittens MARICE THAT IS TOO CUTE WOW THERE IS NOTHING CUTER THAN MARICE + KITTENS

    11 oct. 2013 Répondre
  • Voir les 531 shouts

À propos de moi





And when she was good, she was very, very good. But when she was bad, she was horrid.

Groupes (5)