karshkarsh92

Karsh, 22, Homme, États-UnisDernière visite : septembre 2014

29022 écoutes depuis le 4 fév. 2007

65 coups de cœur | 2 messages | 1 playlist | 15 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec karshkarsh92 est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

alt-JBloodflood Pt II 13 déc. 3h09m
alt-JPusher 13 déc. 3h05m
alt-JThe Gospel of John Hurt 13 déc. 3h00m
alt-JWarm Foothills 13 déc. 2h56m
alt-JHunger of the Pine 13 déc. 2h52m
alt-JChoice Kingdom 13 déc. 2h48m
alt-JGarden Of England 13 déc. 2h46m
alt-JLeft Hand Free 1 13 déc. 2h43m
alt-JJ (∆) Breezeblocks 13 déc. 2h39m
alt-JDissolve Me 13 déc. 2h35m
alt-JInterlude 3 13 déc. 2h34m
alt-JMatilda 13 déc. 2h27m
alt-JSomething Good 13 déc. 2h23m
alt-JBreezeblocks Coups de cœur 13 déc. 2h19m
alt-JTessellate 13 déc. 2h16m
alt-JInterlude 1 13 déc. 2h15m
alt-JIntro 13 déc. 2h12m
Juicy JLow (Explicit) ft. Nicki Minaj, Lil Bibby, Young Thug 4 déc. 4h20m
Juicy JLow (Explicit) ft. Nicki Minaj, Lil Bibby, Young Thug 4 déc. 4h04m
Juicy JLow (Explicit) ft. Nicki Minaj, Lil Bibby, Young Thug 4 déc. 4h00m
Voir plus

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • LauraLollygag

    Ah, dang!! I didn't end up getting to see them either. A friend of mine did, and she said they were awesome. I've always wanted to go to Bonnaroo - So envious. Not too many concerts this summer. Got to see Sufjan Stevens though, and Bon Iver in a couple weeks!! Do you have any more cool ones coming up?

    4 sept. 2011 Répondre
  • LauraLollygag

    i know!! Soo stokedd! I'm not sure if i'm going though. Gonna be bummed if i miss it! That's awesome though! I'm sure you'll have a rad time (or uh..*times :p)!

    25 fév. 2011 Répondre
  • kulaks

    worddd, good, i'm glad! they're seriously incredible

    7 juin 2009 Répondre
  • Ssk13

    Geez, very nice charts. A few bumps, sure, but still, very impressive =)

    25 juin 2008 Répondre
  • silentthreat

    hey man nice music. me and you listen to alot of the same artists.

    18 avr. 2008 Répondre
  • LauraLollygag

    that sounds cooll. have fun. ohh yeah i deff. like jack johnson's old stuff, it's so mellow. i've been meaning to listen to his new cd though.

    17 mars 2008 Répondre
  • LauraLollygag

    oooh that's so cool. you're going to europe! i'm jealous. where exactly are you headed? and i've only listened to a little bit of the new jack johnson cd. have you listened to it?

    17 mars 2008 Répondre
  • LauraLollygag

    hii! i've been pretty good. just kinda kickin' back and super glad about starting spring breakk. how are youu?

    16 mars 2008 Répondre
  • LauraLollygag

    haha. yesss. i'm listening to your station. [: i already knew most of these songs though. haha

    26 oct. 2007 Répondre
  • LauraLollygag

    hahah. yeah. i just got one because i like how you can get music reccommendations. i love listening to new music. haha. yeahh nice to meet you =)

    26 oct. 2007 Répondre
  • LauraLollygag

    haha. a friend let me borrow some cds so could rip them onto my computer, so once i get those on. haha. the beatles will probably be back in first. x] aw. okayy. i'm really new to this site, so i think i sent the request correctly.

    26 oct. 2007 Répondre
  • LauraLollygag

    haha. yeah. they're alright...i guess. :P haha kidding. they're amazing. though i am surprised i have more death cab than i have from the beatles. i've been listening to the beatles since forever.

    25 oct. 2007 Répondre
  • LauraLollygag

    hey hey. nothing much here eitherr. just chillin'. [: it says that we have superr musical compatibility. coolbeanss.

    25 oct. 2007 Répondre
  • LauraLollygag

    hii neighbor. [: what's up?

    25 oct. 2007 Répondre
  • karshkarsh92

    blehhhhhhh

    6 jui. 2007 Répondre

À propos de moi

Music, as anyone else would put it, is an escape. It is part of who I am, and it drives my soul. I listen, play, and experience music, all of which I love to do.

Activité récente

Groupes (4)