infiniteixixi

Soon Enough.Dernière visite : février 2014

83767 écoutes depuis le 14 jui. 2009

259 coups de cœur | 8 messages | 1 playlist | 227 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec infiniteixixi est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • AMAAS

    Damn. The 1st show was a couple weeks ago. I posted the set on the Park page. The 2nd show is on August 17th in STL. It's the 10th year anniversary of It Won't Snow. Plus will be the 1st time they've ever played the song "This Would Be Easier If You Would Just Die" live. Ladd's written a book. They will then be making a prologue EP to set up the setting/characters for the story, then they will release a full length which each track will be broken into chapters that correlate with Ladd's book. So it's 2 CDs that go hand & hand with Ladd's new book. I'm BEYOND stoked. They said they might tour in the future & also plan on making another CD beyond these 2 as well. They sounded great last month!

    10 jui. 2013 Répondre
  • AMAAS

    Hey bud! Making it here for the Park show in 2 months?!?! I went to their show last Saturday! It was great. They only played 7 songs cuz it was at a festival but it was great to see them back in action! Crowd was insane.

    14 juin 2013 Répondre
  • carebearbubbles

    Hugs to you

    17 avr. 2013 Répondre
  • subatomicdreams

    Hello, Soon. This is a friendly invitation to listen to Subatomic Dreams with full-length track available.

    5 sept. 2012 Répondre
  • arialamode

    why thank you, you as well.

    2 sept. 2012 Répondre
  • precioussilence

    Yes, "The Devil and God Are Raging Inside Me" will probably forever remain my most favorite album ever.

    28 août 2012 Répondre
  • precioussilence

    Check your inbox. You have a nice musical taste, too!

    28 août 2012 Répondre
  • precioussilence

    What kinda files did you need help with regarding Joie de Vivre? Also, good musical taste.

    27 août 2012 Répondre
  • AMAAS

    Haha nice. C&C are soooo chill. The colder the weather, the better his music is. It tugs at the heart strings. Very chill melodic acoustic jams. Some have ominous dark undertones though which are tight.

    21 août 2012 Répondre
  • AMAAS

    Haha you must be listening to a lot of weirder new artists then cuz it's been more of the same the past 6 months for me. New Gaslight Anthem is soooo good it's practically all I've listened to for a month.

    20 août 2012 Répondre
  • headph0nes0n

    new beats lately? and when am i gonna see you next?

    23 jui. 2012 Répondre
  • AMAAS

    Get on AIM sometime soon and I'll send you their 2 CDs bud.

    8 juin 2012 Répondre
  • dampfeathers

    no signal looks too cool. and you can get a record player for cheap, might as well jump on that!

    5 juin 2012 Répondre
  • dampfeathers

    what up playa. those park plays, impressive.

    27 mai 2012 Répondre
  • headph0nes0n

    puh.. we'll see how that works out for you!

    30 avr. 2012 Répondre
  • headph0nes0n

    woah, bossy. i'll work on it this week.

    30 avr. 2012 Répondre
  • headph0nes0n

    told you it would be! and you said you already had 1 & 2 right? also.. what was i supposed to listen to again? slacking, as usual.

    30 avr. 2012 Répondre
  • AMAAS

    Haha I agree. Love that album! It's my favorite dredg album. Although "Pariah" is a great CD too. Listen to more stuff on my charts then :-p all the dubstep, instrumental jams and hip hop brought us down from super to very high. Haha.

    26 avr. 2012 Répondre
  • mfrancisco9

    i actually don't have the tracks (track?) to that either. it's on spotify, that's about the best i can do.

    24 avr. 2012 Répondre
  • ILikeYourSuit

    true story

    22 avr. 2012 Répondre
  • Voir les 227 shouts

À propos de moi

musical diversity.

i can't say there's something better
than when an idea comes together.





Activité récente