i_86

29, HommeDernière visite : mars 2012

279 écoutes depuis le 27 nov. 2009

25 coups de cœur | 10 messages | 0 playlists | 22 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec i_86 est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

The Dining RoomsPure & Easy Coups de cœur 27 fév. 2012
Ramy GamalMosh Kadab 27 fév. 2012
Yolanda AdamsDay By Day 26 fév. 2012
Tragedy KhadafiThe Wait Coups de cœur 26 fév. 2012
Tragedy KhadafiThrow Back 26 fév. 2012
Voir plus

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • subatomicdreams

    Hi, this is a friendly invitation to listen to Subatomic Dreams with full-length track available.

    21 août 2012 Répondre
  • SyntaxE

    hey bro did you hear Chyna Whyte wrote a book about how bad masturbation is? LMAO. This bitch lost her mind!

    1 juin 2012 Répondre
  • MuzikeDashnor

    http://www.youtube.com/user/ESCramadan like, subscribe watch my videos and share please. thanks :)

    25 mars 2012 Répondre
  • MuzikeDashnor

    Mire mire :)

    2 mars 2012 Répondre
  • SyntaxE

    That's hilarious, lmao! Well I'm doing good, but I hate that I have to work all the time to get this appartment to look good, since we just moved in.... And I just started a new job, so the combination is a bit too much. How are you??

    19 fév. 2012 Répondre
  • VelanorJP

    Hi, thanks for acc me. I'm fine and you?

    18 fév. 2012 Répondre
  • AdamH8sYou

    Doing pretty good and yeah, that's me, good guess lol

    17 fév. 2012 Répondre
  • AdamH8sYou

    Heeeey!!! How have you been?!?!

    16 fév. 2012 Répondre
  • SyntaxE

    Hey bro sorry it took me sum time 2 reply, i dont have internet in my new appartment yet! I heard about Whitney, so sad.. Didnt see the Grammys tho. I dont like Adele to be honest.. I dont use msn anymore, dont have the time! So how are you today?

    15 fév. 2012 Répondre
  • SyntaxE

    do you have Facebook? it's okay if you wanna keep your page private, but if you want to you can add me :) mine is: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000292780359

    9 fév. 2012 Répondre
  • SyntaxE

    The artists I listen to are mostly not very well known, lol.. You should scrobble more music!!

    9 fév. 2012 Répondre
  • SyntaxE

    OMG Milchschnitte.. Whenever I'm at an airport for vacation I always see all the Kinder chocolate and I always try to find milchschnitte but they never have it :-( I need to come to Germany again soon and head to the supermarket! Yeah I'm not waiting for Foxy album either, sometimes I go to Foxboogie but I don't expect to find much new...

    9 fév. 2012 Répondre
  • SyntaxE

    BRO! I was reading your shouts and I got this big smile on my face lol, I remember all of that and it was so much fun! We're such a good team, lol. Yesss I listen to Nancy Ajram all the time, I actually started studying Arabic language!! I don't know a lot of words yet but I can read the script :) I'm sorry about your love life but I'm glad you're enjoying yourself in other ways!!

    9 fév. 2012 Répondre
  • SyntaxE

    Omg it's really you!! How are you doinnnn? I'm not a Chyna Whyte fan anymore, she's making Jesus songs now and I liked it at first, but now it's just creepy.. How you go from gangsta to preecher, I don't get it... Anyway, I have some great news.. Do you remember I was dating a guy named Bart? Well, last week we moved in together, we have a beautiful appartment! :D So I'm doin' pretty good! How about u??

    7 fév. 2012 Répondre
  • SyntaxE

    Bro? :O

    6 fév. 2012 Répondre
  • coolranch13

    Thank you! and likewise ^^

    27 jan. 2012 Répondre
  • marinaaaaaaaa

    You too.

    13 jan. 2012 Répondre
  • marinaaaaaaaa

    Super.

    29 oct. 2011 Répondre
  • Voir les 22 shouts

Groupes (2)