grave_7

Jonathan, États-UnisDernière visite : août 2012

4735 écoutes depuis le 28 jui. 2011

111 coups de cœur | 8 messages | 0 playlists | 19 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec grave_7 est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • Steve-Mo

    All of the albums on the right side of my profile are great, with the exception of the Veil of Maya one. You don't seem to be too into black metal, but you ought to give Pensées Nocturnes' Vacuum a shot. Definitely has some Chopin influence, if that makes you any more likely to listen to it. Been mostly into black metal lately and I don't want to toss a bunch of recommendations if you cannot get into the style.

    24 avr. 2012 Répondre
  • Untrve

    good

    22 fév. 2012 Répondre
  • Untrve

    there isnt any. music is the worst form of artistic expression.

    22 fév. 2012 Répondre
  • Untrve

    lol music is awful

    22 fév. 2012 Répondre
  • xVictimOfADownx

    That's really cool man, makes me wonder what i'll be listening to in 4 years from now haha. Yeah once you get into metal there is no going back don't you think? Most bands/artists just sound boring in other genres, i've kinda gotten close minded about music since I got into metal lol. Unless something is really strikingly unique, i'll probably get bored in a minute.

    15 fév. 2012 Répondre
  • xVictimOfADownx

    Nice! That's crazy how you got into grind so early though lol. I'm not sure but I think that is uncommon, I know personally it took me a long time to get into it. Listening to a lot of Ion Dissonance, Cattle Decapitation, Anaal Nathrakh, is what led me to starting to like grind. I've only been listening to grind for almost a year now, so not very long at all. May I ask how long you have been listening to metal?

    15 fév. 2012 Répondre
  • xVictimOfADownx

    Oh ok haha yeah I did too. Started with the classics like Iron Maiden, Judas Priest, Black Sabbath etc. then moved into shit metal like System Of A Down, Slipknot, Avenged Sevenfold etc. Which I listen to occasionally for nostalgic reasons, (nothing more I assure you lol.) Then I moved into Lamb Of God and Job For A Cowboy and then I just got hooked and became obsessed with deathcore and metalcore for about a half a year. Got bored of most of the bands there then got hooked to death metal and prog metal, later on mathcore, then post metal, then black metal, then fairly recently grind. Anyway, yeah I didn't start this account until last summer, it's a really useful site and I regret not making an account sooner.

    15 fév. 2012 Répondre
  • xVictimOfADownx

    Is that a good or bad thing? I feel like I haven't been listening to metal that long then lol. I started listening to metal 6 years ago. When I did it became all I listen to really, because I got bored of everything else except for classical, jazz and a handful of artists here and there from other genres.

    15 fév. 2012 Répondre
  • SoulScrobbler

    Well it's a good thing you've found me. Listen to anything new lately?

    10 fév. 2012 Répondre
  • SoulScrobbler

    It's a bit of a long story that I don't care to get into. If you really are interested, however, then you're always welcome to pore over my old shouts, I only have roughly ninety shouts, and the conversation takes place within the first dozen. Good day, friend.

    9 fév. 2012 Répondre
  • Untrve

    Lmaooo

    12 oct. 2011 Répondre
  • HeySharpshooter

    Since you know Merc, I will go ahead and accept you to the Extreme Music Forum. You will need to be active in our forums to remain in the group however. Welcome aboard.

    11 oct. 2011 Répondre
  • Mercenarion

    Indeed.

    4 oct. 2011 Répondre
  • Mercenarion

    Aww yeah, INTJ master race.

    4 oct. 2011 Répondre
  • Mercenarion

    Precambrian is without a doubt their magnum opus. Fluxion and Aeolian are amazing also. Heliocentric (once you get used to it) is very good too, but overshadowed by Anthropocentric.

    2 oct. 2011 Répondre
  • Mercenarion

    Your welcome man. If you want me to rec you anything specifically, don't be afraid to ask. Seeing The Ocean and God is an Astronaut in your charts immediately makes your taste badass.

    2 oct. 2011 Répondre
  • Steve-Mo

    You've got some pretty spiffy charts here. I had forgotten about Eric Johnson.

    24 août 2011 Répondre