gaiden92

Muradin, 22, Homme, Pologne
ja.gram.pl/Muradin_07Dernière visite : hier soir

165518 écoutes depuis le 15 mars 2010

1 358 coups de cœur | 105 messages | 1 playlist | 4 620 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec gaiden92 est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • Hypocrite-

    Thanks :3

    6 juin 5h33m Répondre
  • nekomimi_

    Hej hej :3 A nowy rok na razie bez zmian. Jak bylo tak i nadal jest. Ale w sumie to dopiero pierwszy miesiąc, więc jestem dobrej nadziei. A Ty jak tam? Sylwester udany był? :>

    11 jan. 15h47m Répondre
  • przemcio256

    :3

    4 jan. 13h43m Répondre
  • Electro_Solaris

    Ja też lubię wszystkie dziewczyny z T-ary, ale Eun Jung jest jednak dla mnie numerem jeden, po niej jest Qri, a na trzecim miejscu chyba reszta dziewczyn, bo jakoś nie mogę ich umieścić niżej niż 3 w moim rankingu XD

    18 nov. 2013 Répondre
  • Electro_Solaris

    Dzięki za zaakceptowanie zaproszenia, widzę, że bardzo lubisz Eun Jung, ja ją kocham <3

    17 nov. 2013 Répondre
  • nekomimi_

    Zazdroszczę mamy. Moja by się szybko znudziła Koreańczykami, zwłaszcza, ze nie rozumiałaby o czym gadają. nawet jakby były napisy po angielsku. Też znalazłam ten kanał yt. Zawsze coś ^_^ chociaż natknęłam się na stronę, na której da się oglądać KBS world, ale...albo załaduje się kiepski obraz i działa idealnie, albo załaduje się dobry obraz za to będzie co chwile przerywać i łądować cóż... może mój komputer jest za stary na takie moje zachcianki xD Ano właśnie, chociaż z drugiej strony ciężko jest uczyć się i pracować w jakiejś branży jednocześnie. Więc trzeba harować jak najdłuzej, zarobić dużo kasy by potem tylko siedzieć w domu i się lenić.

    5 oct. 2013 Répondre
  • nekomimi_

    Moze dużo nie zmienią. A co z tv masz? Ja Ariranga nie mam ;_; a i tak mam problem z oglądaniem (ciężko się dorwać do pilota, kochana rodzinka <3) wiec szukam możliwości oglądania przez neta. Niby coś tam znalazłam, a ciagle pokazuje, ze jakiś wtyczek nie mam, chociaż instalowałam wszystko co trzeba -.- Może do stycznia się rozmyśli... pożyjemy zobaczymy. Młodziutka jest nie? W sumie nie dziwię się, ze chce jakąś szkołę skończyć.

    5 oct. 2013 Répondre
  • nekomimi_

    No to świetnie. Czyli będzie dobrze o ile planu nie zmienią :3 U mnie nuda bo w domu siedzę. Ale odkryłam że mój telewizor odbiera KBS World i to mi humor poprawia ^_^ No i oczywiście powrót Block B <3 Widziałam wczoraj ;_; Z jednej strony moze to dobrze, bo coś wcześniej były problemy problemy z wytwórnią, ale Kara bez Nicole... nie wyobrazam sobie tego. Chyba, że zamierza rozpocząć solową karierę.Ale nie chcę by całkowicie zniknęła.

    5 oct. 2013 Répondre
  • nekomimi_

    I jak tam początek roku studencie? ^_^

    3 oct. 2013 Répondre
  • nekomimi_

    Ale na szczęście możesz odetchnąć z ulgą :> No to lepiej już zacznij zmieniać te przyzwyczajenia. Chociaż jeśli dużo nauki będzie to i tak będziesz późno chodzić spać. Wow, szybka jest.. Nie była w ciąży?

    9 sept. 2013 Répondre
  • Mic_28

    Thanks ^^

    8 sept. 2013 Répondre
  • nekomimi_

    No to gratuluje! Jak widać nie potrzebnie się martwiłeś, bo procentowo miałeś sporo. A przynajmniej wiecej niż połowę :3 A przyznam, ze wczoraj zasnęłam wcześnie. To aż dziwne, bo zawsze chodziłam spać po północy. Żona sama się znajdzie w odpowiednim momencie :D No i dziękuję, ze tak dobrze mi życzysz <3

    6 sept. 2013 Répondre
  • nekomimi_

    I jak ze spaniem? Może Twoje zdenerwowanie i stres przeszło na mnie, bo ja niby senna byłam, ale coś nie mogłam zasnąć. I jak wyniki? Kochana mamusia na pewno wspomoże. Gdyby była wredna to od razu powiedziałaby, ze nie i że masz sam sobie zarobić :> No no, może znajdziesz sobie żonę aptekarkę, skoro tak lubisz z nimi pogadać :D Będę sobie ciągle powtarzać "będzie dobrze, będzie dobrze", aż w końcu uwierzę.

    5 sept. 2013 Répondre
  • nekomimi_

    Raz na całe studia? Jeśli tak to lepiej by było, jakby teraz udało się tego uniknąć. Moze się przydać później. Aish, biedny laptop. Może rodzice się dołożą? W końcu to taki potrzeby przedmiot! A i tak większość kasy już masz. Co jest fajnego w chodzeniu do apteki? :3 lepiej często nie chorować. No właśnie te doradzanie mnie przeraża.. nie wiem czy będę potrafiła, bo trzeba znać te leki, chociaż niby w tym komputerze powinno wszystko być. No i po to jest staż, by się nauczyć. Nawet reklamy leków oglądam xD

    4 sept. 2013 Répondre
  • nekomimi_

    Ok, chociaż ten rap Hary jest w Damaged Lady, nie wiem czy w reszcie też, bo jakoś się nie wsłuchałam... Ale masz rację. Można mieć złe pierwsze wrażenie, ale jak sobie człowiek posłucha raz i drugi, to może się spodobać. A, o to chodzi... dobre koło ratunkowe. A co się stało z biednym laptopem? Nie wytrzymał za dużej ilości prac xD Zgadza się, będę szukać pracy w aptece :D Trochę mnie przeraża, ale w życiu wszystkiego trzeba się nauczyć.

    4 sept. 2013 Répondre
  • nekomimi_

    Mają szczęście, że Nicole wygląda świetnie! Chociaż wszystkie partie rapu powinny być jej, a nie Harze jeszcze dali :< Za Exo to i ja nie przepadam, znaczy fanką nie jestem chociaż przyznam, ze z trzy piosenki mi się podobają. Ja nawet nie wiem o teraz nowego wchodzi... A o co chodzi z tym warunkiem, bo nie do końca rozumiem. Stypendium dobra rzecz, kasa zawsze się przyda. Musisz się dobrze zorientować w tym temacie. Popytać nie zaszkodzi. Ano zdałam, może nie najlepiej, ale ważne, że zdane! Dziękuję <3 Jestem technikiem farmaceutycznym :3

    4 sept. 2013 Répondre
  • nekomimi_

    Piosenki nie zając, nie uciekną. Klip ciekawy, to muszę przyznać. Chociaż po zdjęciach comebackowych, tych w garniturach liczyłam na bardziej męski image. Gyuri ma fajne włosy *_* dobrze jest czasem odpocząć od kpopu, wszystko się z czasem nudzi. Odpocząłeś to teraz wracasz :D No to trzymam kciuki by Ci zaliczył! Bo chyba drugiej poprawki mieć nie możesz? Długo musisz czekać na wyniki? U mnie ok, egzaminy zdane, dyplom jest, teraz tylko stażu szukać. Ale póki co lenię się w domu, uczę japońskiego i składam origami xD Jakoś nie miałam chęci na dalszą edukację, bo nawet nie wiem jaki kierunek miałabym wybrać. Muszę zacząć powtarzać i przypominać sobie wiedzę, która może mi sie przydać w pracy.

    4 sept. 2013 Répondre
  • nekomimi_

    Dziękuję za Nicole <3 Ciekawi mnie kiedy znowu będzie mieć taki solowy występ. Na razie muszę się nacieszyć comebackiem <3 Tak sobie patrzę na Twoje odsłuchane i stwierdziłam, że koniecznie muszę sprawdzić co u C.N.Blue słychać. A jak tam u Ciebie? :3

    4 sept. 2013 Répondre
  • Anchang109

    przerazasz mnie tym co do mnie piszesz xD jak mozna w to grac nie ogarniam tego xD

    30 août 2013 Répondre
  • Anchang109

    to nie dla mnie takie gierki, uwazam to za porazke gier sc lole itp XD ale co kto lubi :D

    30 août 2013 Répondre
  • Voir les 4620 shouts

À propos de moi

Who am I:
Writer...
Gamer...
Koreaholic...
Japanoholic...
T-ara, Epik High, Coldplay and Seo Taiji fan...
Death Lord, Orc Shaman and Greatest Warchief...
Coffee addicted...
YouTuber/Blogger...

Last and the most important: Not human...

Twitter: http://twitter.com/dark_muradin
GG: 6031392











Groupes (28)

Voir plus