ciwwafxflame

Jessica Dents, 20, Femme, États-Unis
thegreatphysician.tumblr.c…Dernière visite : il y a 12 heures

140379 écoutes depuis le 23 avr. 2008

1 885 coups de cœur | 2 messages | 1 playlist | 89 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec ciwwafxflame est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Milo GreeneWhite Lies il y a 3 heures
Milo GreeneWhite Lies il y a 3 heures
Milo GreeneWhite Lies il y a 3 heures
Milo GreeneWhite Lies il y a 3 heures
Milo GreeneWhite Lies il y a 11 heures
Milo GreeneWhite Lies il y a 12 heures
BasementAnimal Nitrate Hier 04h34m
BasementJet Hier 04h31m
BasementSummer's Colour Hier 04h27m
PolyensoMeeting Grey (Cricket) Hier 04h17m
PolyensoFalling in Rain Hier 04h12m
PolyensoPush Hier 04h07m
PolyensoDog Radio Hier 04h03m
Polyenso((O.B.P.L. Hier 03h59m
John MayerClarity Hier 03h54m
Voir plus

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • twistedframes

    Hey there! It was insanely epic!! I'm so glad they played so much of the new album because it's incredible. Wish I could go to Tokyo Police Club, but I'm currently in the middle of finals :(

    13 mai 3h16m Répondre
  • thegreatgandu

    Hey! check out my guitar cover of 'relentless chaos' by 'miss may i' :), if you like it go on and subscribe! http://www.youtube.com/watch?v=6w2ZOx8dLv8 thanks :)

    12 oct. 2012 Répondre
  • percevoir

    Vote up, please? Thx. http://www.last.fm/music/Lana+Del+Rey/+images/81073127

    17 août 2012 Répondre
  • dorothymarie

    I stopped by there today and there are tickets left. Thought I'd let you know.

    7 août 2012 Répondre
  • dorothymarie

    Alrighty.

    6 août 2012 Répondre
  • dorothymarie

    Really? A friend of mine called irving a few days ago 'cause she had trouble getting them online and they told her it was sold out. o_O I guess I'll see for myself when I get my Chiodos ticket this week.

    6 août 2012 Répondre
  • kaleidophonics

    haha, yea :D weightless's got me in a trance

    7 juin 2012 Répondre
  • kaleidophonics

    dope library!

    2 juin 2012 Répondre
  • stevenallover

    Oh word, I don't know if I could stomach doing that because no, I haven't seen them, and I want my first time to be official. Good for you though, that's hardcore dedication. How are they live? I just started listening and I can't get over how good "Torches" is. I want to add it to my record collection despite my lack of money. By the way, thanks for liking Nervous Chicken, although it pains me to say that the project is on indefinite (likely a permanent) hiatus. Did you listen to the songs too? You can tell me the truth lol

    24 mai 2012 Répondre
  • stevenallover

    You're going to see Foster The People. Lucky you.

    22 mai 2012 Répondre
  • Tango1986

    Yeah my Youtube channel is still up lol. Crazy it's been like 4 years! And I love One Direction now :D I got their deluxe album like 3 weeks ago! Good stuff.

    30 mars 2012 Répondre
  • capricornsista5

    Yes! Yes you will!!

    30 mars 2012 Répondre
  • Soulofsteel820

    Hey! my band Live For Today just released three songs, metalcore/dubstep. check us out? http://www.last.fm/music/Live+for+Today :3

    16 déc. 2011 Répondre
  • dorothymarie

    Probably TDWP.

    10 nov. 2011 Répondre
  • dorothymarie

    Not to sound like a creeper or anything, but idk, I remember faces well, and I keep seeing yours at like every show I go to. o.O I was wondering why you looked so familiar when I saw you under one of the events I was looking at on here, lol.

    8 nov. 2011 Répondre
  • harkrevenge

    yes, but not too... why?! whoaa you listen to thats outrageous too huh?! sick!!!

    5 nov. 2011 Répondre
  • harkrevenge

    yeah, they are awesome....any suggestion for me?! ::D

    4 nov. 2011 Répondre
  • harkrevenge

    liking your library!

    3 nov. 2011 Répondre
  • BreauBrokan

    glad to see you finally heard all of Affiance's album

    29 oct. 2011 Répondre
  • kenshin0000

    Haha yeah that would be a problem. I did hear about that show, its gonna be sick! My girlfriend and i will be there:D its also happen to fall on our three month anniversary which is really cool. TDWP's new album sounds really cool too.

    12 sept. 2011 Répondre
  • Voir les 89 shouts

À propos de moi


My name's Jess and I don't think you need those nachos.

Activité récente

Concerts

Voir plus Ajouter un concert