Shoutbox

Ajouter un commentaire. Connectez-vous à Last.fm ou inscrivez-vous (c'est gratuit).
  • nnane

    Bombay Bicycle Club yumm

    janvier 2012
  • SmarTrams

    Hey awesome, just found you on twitter and we have a "super" music compatibility. It goes without saying, you have fine taste sir. haha. :)

    juillet 2011
  • heavyindie

    Aloha! We have a release a few days ago, and it will be very nice, if you listen some songs here!_)) It's very unusual music, that you've never listened before! Retro Suicide thanks you in advance! =) http://www.lastfm.ru/music/Retro+Suicide

    juillet 2010
  • gomi321

    DANGER ZONE!

    mai 2010
  • axecore

    damn straight ;)

    avril 2009
  • ikkekietje

    Thanks for the friends request. Our music compatibility is very low.. sad.. But I'm new here so I havn't had the time to play all my music ;-) You have a interesting taste in music! Greetings, Sarah

    mai 2008
  • gomi321

    You got spammed

    février 2008
  • gregorej

    Hey, noticed you like the Yer Zero album. Same here!

    janvier 2008
  • Perrydotto

    http://www.last.fm/group/This+is+Sparta%21 JOIN THE MADNESS!

    décembre 2007
  • halo33

    no no no. thank YOU for listening to them!

    décembre 2007
  • rafaelsimmons

    Hey man, great musical taste.

    octobre 2007
  • mRKWA

    very nice music taste, i aprove :)

    octobre 2007
  • Mr_Scruff

    Hey! Just inviting you, as a fellow NIN fan, to join my music forum: http://www.blackdrop.org It would be great to see you on there! Cheers Steve

    juillet 2007
  • DannyB01

    Go NIN!!! YEAH!!!

    juillet 2007
  • borre-go

    NIN RLZ!!!!

    juillet 2007
  • Gumpo

    NIN FTW!

    juillet 2007
  • cdharrison

    did you hear about that new emo pizza??? It cuts itself!

    mai 2007
  • gomi321

    What do emo kids use as birth control? Their personalities.

    mai 2007
  • gomi321

    i wish my lawn was emo so it would cut itself

    mai 2007
  • frotzed

    I check it once a month, at least.

    avril 2007
  • cdharrison

    welcome back, bro.

    avril 2007
  • gomi321

    Now that the demonspawn that is vista has been removed from my pc I am back

    avril 2007
  • cdharrison

    woohoo... I replied within a day. I need to make a note of this.

    mars 2007
  • GuruGreg

    LOL...I only remember to check mine every so often...maybe once a week.

    mars 2007
  • cdharrison

    I really need to check this thing more often.

    mars 2007
  • frotzed

    Dang, I love Blue Monday. Looks like you're listening to the radio, right?

    février 2007
  • GuruGreg

    Wow! You're right, we do seem to have a lot of artists in common! Glad to be aboard the Godbit group. Great idea to start one up!

    novembre 2006