TheseTearsICry

Johnathan, 19, Homme, États-Unis
www.facebook.com/Johnathan…Dernière visite : Il y a 16 jours

14613 écoutes depuis le 9 oct. 2009

1 353 coups de cœur | 0 messages | 2 playlists | 138 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec TheseTearsICry est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • aimsters3

    Nope, I'm not single anymore lol.

    12 août 11h06m Répondre
  • aimsters3

    Well, using my phone as a mouse isn't so weird. XD really? I just don't understand why anyone would have a crush on me lol.

    19 nov. 2013 Répondre
  • aimsters3

    Omg, thanks so much! :) Too bad I can't click the link because right now I'm using my computer without a mouse lol, it's really a pain in the butt. :/

    16 nov. 2013 Répondre
  • aimsters3

    It's crazy how now our musical compatibility is so much different than when I first made this account! I can't stop listening to Japanese/Chinese/Korean music dkfhgjfg. Send me links, please? :D my computer is freaking slow I can't even afford to download albums anymore. =_=

    6 nov. 2013 Répondre
  • aimsters3

    OMG, LOOK WHO'S BAAAACK. And hey, I prefer Amy, not pretty face... I disagree with it so much haha. :) I've been doing good, but I still haven't had the college experience I've been waiting for. College is boring as fuck, and in my college it's like high school. >: And you?

    29 oct. 2013 Répondre
  • aimsters3

    Really? I haven't been hearing many music that amazes me. This year the only cd I like within the whole rock/metal genres is Bring Me the Horizon's latest album. <3 A lot of people hate it because of the lack of screaming, but it is actually awesome. Send me the link to hear Stolas, I'm too lazy haha. >:

    27 avr. 2013 Répondre
  • aimsters3

    Lol, nah, I only liked my kitty cat, but she's gone. MY WORLD FELL APART LIKE ALMOST TWO WEEKS AGO. :"( School sucks! too bad I have to worry about it even over this stupid spring break. Glad there's less than two months left, and then I'll say goodbye forever to those lame bitches. -_-" hahaha and you?

    31 mars 2013 Répondre
  • aimsters3

    Of course, but you used to flirt too much. XD

    20 mars 2013 Répondre
  • aimsters3

    I could then, but I might as well just start being shy agaaaaaaaain. ^u^ dude, I flirt? do you know what you're talking about? XD I don't flirt with any person, I rather have someone flirt with me... XD well sometimes lol.

    8 mars 2013 Répondre
  • aimsters3

    For being retarded like always lol. I didn't go to a teacher's class to do another teacher's homework lol. I do, but I haven't used skype in 3048594 years >:

    12 jan. 2013 Répondre
  • aimsters3

    Beautiful angel? I wish lol. I've been good, after almost being suspended :( and you?

    14 déc. 2012 Répondre
  • aimsters3

    Aw shit, why didn't you get the phone? :( I have skype, but I hate using that shit lol. Abingdon Boys School is actually one of the bands that I don't care if they're attractive or not XD. WHY DO YOU WISH YOU WERE THE ONLY CHILD? I'M DYING TO HAVE TO SISTERS ;A; but unfortunately I'm stuck with a super violent bro. :(

    26 nov. 2012 Répondre
  • thegreatgandu

    Hey! check out our vocal+guitar cover of a prophecy by Asking Alexandria! if you liked it, go on and subscribe! thanks :) http://www.youtube.com/watch?v=Luwr4CaMVnY

    18 nov. 2012 Répondre
  • aimsters3

    Abingdon Boys School and SID are two of the best bands omg ;A; but my favorite is heidi. know them? ^-^ I admire everything but American hip-hop, rap, and pop lol. Lucky you you're getting one of the best phones. :( Are you spoiled or something? lol.

    12 nov. 2012 Répondre
  • aimsters3

    the way you talk is just too funny, but idk why lol. >: Which j-rock bands do you listen to? I want to make my list bigger. ;A; Really, you're getting an iPhone 5? omg, when? c: I think I'll be stuck with the same wack phone for another 3 years lol.

    4 nov. 2012 Répondre
  • aimsters3

    I've been listening to Japanese music, but only j-rock ^-^ do you listen to japanese rock bands? :3 some sexy voices XD. In one of these humble days? what does that mean? lol

    26 oct. 2012 Répondre
  • aimsters3

    Hey. What's up? c:

    21 oct. 2012 Répondre
  • thegreatgandu

    Hey, check out my guitar cover of promised ones by blessthefall! subscribe if you like it! thanks :) http://www.youtube.com/watch?v=v2aAI-FBmQU

    14 oct. 2012 Répondre
  • aimsters3

    Omg, you scrobbled Jay Park once today!!!!! slkdjfkdfksd. Aw thanks for telling me. I've been separated from them since February because of k-pop and j-rock lol. I actually watch anime, more than read manga. I haven't been reading since 9th grade lol. You think I'm cool? I'm just weird. :(

    21 sept. 2012 Répondre
  • aimsters3

    I'm not perfect for anyone actually lol. I don't want to sound like I have low self-esteem, but I don't think there's anything about me that would grab guys' attention, but I eventually do. How don't you know? You were the one who told me they will have an album already. xD You read manga, and watch anime? :3

    17 sept. 2012 Répondre
  • Voir les 138 shouts

À propos de moi

Activité récente