The_last_Ramone

Erich, 24, Homme, BrésilDernière visite : le mois dernier

43257 écoutes depuis le 7 oct. 2007

110 coups de cœur | 7 messages | 0 playlists | 215 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec The_last_Ramone est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

John LennonGod 3 jui. 17h19m
John LennonCrippled Inside 3 jui. 17h15m
John LennonHow Do You Sleep? 3 jui. 17h09m
The BeatlesRevolution 1 3 jui. 17h05m
The BeatlesEverybody's Got Something to Hide Except Me and My Monkey 3 jui. 17h02m
The BeatlesPolythene Pam 3 jui. 17h01m
The BeatlesThe End 3 jui. 16h53m
The BeatlesCarry That Weight 3 jui. 16h51m
The BeatlesGolden Slumbers 3 jui. 16h50m
Roger WatersWhat God Wants, Part I 3 jui. 13h58m
Voir plus

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • eriicksfreak

    Pode dar um up aqui, por favor? http://www.lastfm.com.br/music/30+Seconds+to+Mars/+images/93781441 Valeu! #MarsHugs

    12 oct. 2013 Répondre
  • dasTVKchen

    Awesome musictaste! Greetings frlm Hamburg.

    25 juin 2013 Répondre
  • rhondabowlin

    Nice to meet you :D

    18 juin 2013 Répondre
  • Moonagedreams

    thank you! Your musical compatibility with The_last_Ramone is Super yay! :D

    9 juin 2013 Répondre
  • Wiracocha

    Hey, thanks for the add. Great taste!

    7 avr. 2013 Répondre
  • rozonodochuban

    Whoaaa, that's great news! It's not creepy at all, sure I'll walk you around! Sorry for such a long time and no reply (I know I always write it, but my university is killing me). I think it will be so weird for you to be in Europe for the first time (but great as well, I hope). And unfortunately - it's cold in winter so you'll probably feel -13 again^ Last time I went to Mark Lanegan's gig, it was in a small jazz club in my city and he really done great but the big thing was yesterday - Archive in Kraków, I really really liked it. Hey I've never imagined that we'd be able to see each other. About Christiane F - it was the first thing that came to my mind, how can she sell all those LP's, haha. Okay, see you, keep on informing me what's up with eurotrip!

    28 nov. 2012 Répondre
  • rozonodochuban

    I used to hate November but now it's not that bad, I'm already after one concert there are still two ahead. I had some past time reflection, I've watched Christiane F. for the second time in my life (I've seen it once when I was about 12, late at night in public TV - back then I had no itention of watching Bowie, I didn't even bother with him and some time after I keept on watching only the Station to Station performance moment) and OMG I was so impressed. I'm still listening to soundtrack and woow all this Berlin back there in 70's/80's looks almost like my city right now, that's weird. Okay, sorry for double post but I had to write about Bowie, I bet you'll understand^ Cheers!

    10 nov. 2012 Répondre
  • rozonodochuban

    WOW, that's BIG news! I'm not able to say right now if I will have money (time is no problem), but my mom caught an occasional job for December (it all depends - if that corporation will pay her by the end of the year I think I'll be able to go somwhere). And hey, remember you're welcomed in Poland as well:D I could show you Warsaw or something! I did the same thing after Skyfall and although resonable me loves authentic Bond from Daniel Craig, 90's me still loves Brosnan the most, haha. How was your test? I keep on failing everything, I take all those test for the second time then and I pass but damn, it tooks so much time from me and I don't have time to waste. Oh my, 43? We already had the below zero temperature and right now it's about 5C.

    10 nov. 2012 Répondre
  • rozonodochuban

    Hi, sorry for such a big break but I had so much to do I had absolutely no time for writing. How's Lolla? I've seen the new Bond a few days ago (I've event went to a premiere 7 minutes after midnight, haha) and it was wickeeed! I really liked it, Daniel Craig my favourite Bond forever, ex aequo with Brosnan (yep, 90's power). Damn, I have no time for my French right now, lol! I have some extra classes (they are shit by the way, we were supposed to have some excercises in labs and all we got are some stupid lectures), BUT I'm starting my short film soon, I already have and idea (it came out of nowhere, as well as the idea of making a short film), I'm pretty excited. Damn, that's a pity with Suede, it's a big thing. Nvm, there will be next time (hope that in PL as well). Are you having your vacations already (if yes - have a great time and be as lazy as possible)? WINTER IS COMING. I have snow outside my window, it's very pretty but very cold. And Xmas is in two months, long time. Bye!

    30 oct. 2012 Répondre
  • rozonodochuban

    Hey, that's awesome, I don't have any contact with my primary school class mates (exc one friend, but she's that kind of a buddy for life). It's even better if you're not expecting anything from them, I hope they will supprise you. Pearl Jam live is incredible, Vedder's voice is everlasting, it's like he had never got old. Omg, 007 films, I love them! Your favourite Bond? I had no taste so mine are Daniel Craig and Pierce Brosnan, haha. I'm trying to make my week all packed up with some extra classes, on Monday I'm starting French and yoga, lol. SUEDE, I'm so jealous, I love them! You must tell me everything about this gig. I really hope they'll come to Poland soon but I guess it's impossible right now. But omg, Brett Anderson live<3 I'm having Bowie phase again, it's an Autumn thing. Right, you have your vacations soon, jealous again. But I'm having so much free time that I wouldn't know what to do with some more of it. Damn, I'm watching School of Rock again, that's lame:D Cheers!

    13 oct. 2012 Répondre
  • rozonodochuban

    Yes, Ars Independent was fun but exhausting. Although I managed to meet some friends from former edition. Damn, Lolla's lineup is wicked! Not all bands I'd be interested with but Flaming Lips? I've seen them once, I can honestly say it was the gig of my life. And I'd really like to see The Black Keys, they're new LP is great. I have too much free time as well, I'm a bit depressed because of that (I know this is stupid but even when I promise myself that I'll do SOMETHING nothing happenes, I just don't feel like doing antyning all the time, that's very dull). Right now Ars Cameralis Festival's coming in November but there's nothing pretty interesting, only Mark Lanegan or Efterklang but I'm not a big fan. I'm waiting for Bon Iver, there are rumours that he'll be announced. Haha, right now I'm having The Smiths time as well, I can't get rid of them in the bus:D How are your classes, still boring? I keep on wasting my time over Dr Who and tumblr. Okay, keep warm, cheers!

    9 oct. 2012 Répondre
  • Joonizzz

    Yeah, I think there is something like Outside 2 done, but not released. Also I think that there MUST be some video material from the Station to Station tour, but it might not be released until the death of DeFries (I remember reading that he has some of Bowies material to himself, but Im not sure).. Or then Bowie himself is keeping us waiting? Also i would like to see the parts of Ziggy @ Odeon gig that were cut out, like Life on Mars..

    7 oct. 2012 Répondre
  • sarahbianeck

    poxa, obrigada.. linda biblioteca a sua

    5 oct. 2012 Répondre
  • rozonodochuban

    Hi! Sorry, late again but I've been a volounteer at film festival in my city, it exhausted me completly. Now I'm at the University again, it wasn't so bad to go back actually. I've met my pals and we try to have some fun right now. And I have an OK schedule so maybe I'll go and work somewhere at last. How's Lola now? Black Keys are awesome but my friend falled in love with them and their 'Lonely Boy' was on for over a week and now I'm sick of this song, haha. Oh, you can't miss the opportunity to see Coldplay! I still remember their gig. Right now, because it's autumn, we have sooo many gigs. They are small usually, like club concerts but their atmosphere is one in the million. I don't have so much money to travel around Poland for some little gigs but I'll definitely choose at least one or two per month. I have to get back to life, spend some time at home, read, watch films and write some reviews, can't wait for my boring life again, haha:D Cheers!

    2 oct. 2012 Répondre
  • Juliettnocturna

    gracias :) igual vos tambien! muy buena tu biblioteca !! ^^ saludoss!

    1 oct. 2012 Répondre
  • ThayseOsbourne

    HSUAHSUA, podexá (:

    27 sept. 2012 Répondre
  • ThayseOsbourne

    Obrigada, ótima biblioteca. ^^

    27 sept. 2012 Répondre
  • rozonodochuban

    Oh, I like those benefits, it sounds a lot better that just a twenty-year-old. I'm so afraid of a new school year, I don't want to study again. I don't even have my schedule yet and classes start next Monday. Damn, that's a shame that festivals won't bring anything superb, but let's wait for whole lineups. I'm being sick right now, I let my cold grow big during Coldplay gig yesterday but it was so worth it. I'm not a fan for life and death or something but OMG, this was my first time at a sadium concert and it was so wicked. They played all hit songs and did an enormous show with their xylobands (bracelets that shine during the gig into the rythm of the songs, the whole National Stadium in Warsaw was sparkling!), lasers, colorful smokes, balloons, lights, and random shaped confetti! I was mesmerised, I've even let myself for some tears during 'The Scientists'. We also had fan-action, yellow balloons were pulled out during "Yellow", Chris Martin was so happy! My best '12 gig. See ya! :)

    20 sept. 2012 Répondre
  • carbonrough

    ... and that would be Pigs on the wing :-)

    15 sept. 2012 Répondre
  • carbonrough

    ..... just 'appy at your library :-)

    13 sept. 2012 Répondre
  • Voir les 215 shouts

À propos de moi

Don't you know that it's only fear
I wouldn't worry, you have all your life
I've heard it takes some time to get it right


Activité récente

  • The_last_Ramone et ilovernr_ sont maintenant amis. novembre 2014
  • The_last_Ramone et JessicaScreams sont maintenant amis. novembre 2014
  • The_last_Ramone et thommyrotten sont maintenant amis. novembre 2014
  • The_last_Ramone et thommyrotten sont maintenant ami(e)s. novembre 2014
  • The_last_Ramone a mis à jour son profil. septembre 2014
  • The_last_Ramone a un nouvel ami. août 2014
  • The_last_Ramone et DuuNfox sont maintenant amis. août 2014
  • The_last_Ramone et DuuNfox sont maintenant ami(e)s. août 2014
  • The_last_Ramone et CastrosFidel sont maintenant amis. octobre 2013
  • The_last_Ramone et SadbutSad sont maintenant amis. octobre 2013

Groupes (14)

Voir plus