Ajouter un commentaire. Connectez-vous à Last.fm ou inscrivez-vous (c'est gratuit).
  • shineslikegold

    the way im going rn she'll be replaced by 1D tbh

    novembre 2014
  • jseedman

    Thanks for the add. Great list of music you have. If you like Natalia Lafourcade, you might like Austria - http://www.last.fm/music/Austria.

    février 2014
  • shineslikegold

    it is the best EVER. so excited for the new season and movie next year. :3

    octobre 2012
  • cristobald

    :OO! 倖田來未, 安室奈美恵, Boa, 宇多田ヒカル y 加藤ミリヤ. <333333333333

    août 2012
  • Shannese

    Thank you! You have awesome taste too! I mean AWESOME! When you saw my page i was in the middle of updating it but i finished it now so feel free to look at my page again. :)

    juillet 2012
  • NadinOHsaurus

    Thank you :) such divided taste you have.

    juillet 2012
  • deadgrandma

    The same sound as Shiina Ringo or Tokyo Jihen? Not particularly, though I know a lot of Ringo fans tend to like Jun Togawa. The closest I could think of is maybe the poppier parts of Midori? Its a tough call :-p

    juillet 2012
  • shineslikegold

    HA oh i see it now. j.lo is still so pretty. sarah shahi was on "the L word" (and quite lovely to look at herself)

    juin 2012
  • shineslikegold

    haha the thing to say is "THAT IS PERFECT." you're welcome. who's in yours? kinda looks like sarah shahi from far away heh.

    juin 2012
  • Kairi_Nobara

    Her name is Takahashi Minami, she's a member of AKB48 ^^

    juin 2012
  • shineslikegold

    indeed i do! i just started using it again in the past couple months. i was wondering where you went. haha

    avril 2012
  • khloekardashian

    sankuyu

    janvier 2012
  • HuynhTrungVien

    thank you, nice to meet u :)

    janvier 2012
  • KumiDuff94

    Thank you! <3

    décembre 2011
  • depechedream

    Lisa Shaw / Clara Hill I am really addictive in deep house music with female voices. I hope Koda Kumi will make this kind of music too, because I think she has the voice for this music :)

    décembre 2011
  • depechedream

    Thank you for your friend request. Your taste is nice too. Oh, I like all Lisa Shaw's songs. Samantha James is awesome too...or Clara Hill . I like all their songs too. I wish you and your dear ones a Merry Christmas and a happy new year :)

    décembre 2011
  • depechedream

    Depeche Mode <3

    décembre 2011
  • jenny2

    thank you. (: yeah, it's a shame she's so underrated.

    décembre 2011
  • Kairi_Nobara

    Of course not. You're welcome ^^

    décembre 2011
  • TaleFly

    thanks! add o/! <3

    décembre 2011
  • shineslikegold

    oh, dear, it really has! our music tastes are drifting apart! bummer. at least we've still got the beatles in common :)

    décembre 2011
  • KuuchanForever

    Thanks! Love her too LOL

    décembre 2011
  • Yunraii

    Thank you <3 and yes, she's hotter than never.

    décembre 2011
  • sora2522

    Thanks! I love your taste too :D

    décembre 2011
  • Jenny_Babydoll

    Accepted ;) MJ ♥ Sade ♥ What is ur fave album of them;))>?

    décembre 2011
  • Yunie58

    By the way, I've accepted your friend request ^^

    novembre 2011
  • Yunie58

    Thank you. Well, I should say the same about your music taste, your library is awesome ♥

    octobre 2011
  • Lukarox

    Thank you :3

    octobre 2011
  • GARBAGEFREAK

    its okay ^^, as for leah i dont know she lives in nyc and is going to acting school some say she does have a new song and that is played in her new cm she did

    octobre 2011
  • Megawarrior345

    Hi. Thanks for the add. How are you? :)

    octobre 2011
  • cristobald

    ahahah yeah ! i love the j.pop /rock !!! ...how did u know to koda kumi ? greets from chile :D !

    octobre 2011
  • MistyCami

    Ohh thank you! I love your taste too, and yes Björk is very awesomesauce, her latest album is made of WIN!

    octobre 2011
  • shineslikegold

    SIGH annie is amazing. she's so so so talented. you should check her out.

    octobre 2011
  • shineslikegold

    agreed! 'viva hate' is perfect. do you like the smiths too?

    août 2011
  • affectionately4

    thank you, the same to you! :3

    août 2011
  • GARBAGEFREAK

    wow really, you have amazing taste in music. i like alot of the same artists

    juillet 2011
  • Oshzinho

    thank u (:

    juillet 2011
  • Nathalia_C

    she is!! i love her *-*

    juillet 2011
  • shineslikegold

    yeah :( what a loss... i mean not only is it awful that we won't get to hear her put out more beautiful music, but she was so young for god's sake... AHHH. i still can't believe it. :(

    juillet 2011
  • justwannagetchu

    LOL oh no problem - yeah it was a cool image! :D I love your current picture, too! Namie & Utada are amazing~ *_*

    juillet 2011
  • candyunicorn

    haha, yes. she is. :D

    juillet 2011
  • TalkingFiction

    Hey, thanks for the add. Great charts! :)

    juillet 2011
  • shineslikegold

    cool!!! cole porter is the effin best. probably one of the best songwriters of all time, but definitely one of the best of the 20th century. have fun! :-) also 1. nope i have not seen freaks and geeks! but i would not be opposed to checking it out, as i am an admirer of anything involving james franco's face 2. yes! it is natalie portman crying blood, thank you for noticing.

    juillet 2011
  • Kuu-chan

    thanks a lot, compliments about my sidebar always make me happy |D

    juillet 2011
  • joNafuNfageT

    Thanks for add =)

    juillet 2011
  • frozen06

    hahaha Thank you :D your page is most beautiful *-* I like it! ♥

    juillet 2011
  • MarcelloJoseph

    I loved her new album, my dream is Wet as single D:

    juillet 2011
  • blackie-baby

    THX 4 DA ADD;)

    juillet 2011
  • GoreAddikt187

    Thanks!

    juillet 2011
  • JamesJupiter

    Yep, sure is! From the 'Impossible Princess' era. Thank you! You have a really interesting mix on your charts! :D

    juillet 2011