SexyLogic

22, HommeDernière visite : février 2013

42294 écoutes depuis le 18 juin 2008

78 coups de cœur | 1 message | 0 playlists | 20 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec SexyLogic est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • jeffshute

    no problem! just so you know, it doesn't update itself so if you care you have to re-do it every once in a while

    19 nov. 2011 Répondre
  • jeffshute

    http://covers.nmstudio.pl/

    19 nov. 2011 Répondre
  • UltimateXShadow

    You're almost on your 2,000th Death Cab for Cutie track, you sorry piece of shit.

    31 déc. 2010 Répondre
  • UltimateXShadow

    Listen to some of my music, motherfucker.

    10 mars 2010 Répondre
  • bananabread14

    Right now, you are listening to my favorite album! Anywho, I came here to tell you that I obviously did not come to your school tonight because of the weather, haha. I'm coming tomorrow morning, so maybe we can all meet for lunch or something. Hopefully you get this!

    6 déc. 2009 Répondre
  • bananabread14

    Yes we are! :) Thanksgiving was relaxing, and the break was too short, haha. Thanks for asking. How was yours? I'm definitely coming to your school this weekend..worked it out with my job!

    1 déc. 2009 Répondre
  • bananabread14

    Yeah, I have a bunch of stuff due too; a role play for abnormal psych, an analysis paper on a book called "race, place, and globalization" to name a few, haha. During that weekend I must meet you! Again.. Perhaps we can play pool! :)

    17 nov. 2009 Répondre
  • bananabread14

    I think I discovered them 2 or so years ago. I only have 4 songs though. My favorites are "A Little's Enough" and "Distraction." Favorites out of the 4, that is, haha. I must get their other songs. P.S. Looks like I'll be swooping in at your school for a visit in December. Course, it has to be right before finals. The weekend of the 5th. But hey. Good timing is a rare thing these days!

    16 nov. 2009 Répondre
  • paper_angel

    Oh, I forgot to ask you yesterday what Garbage songs you listened to. I was curious if it was the more electronic stuff or more rock. Looks like some of both :) Btw, love Flyleaf, and I have a picture of Emma's gift for you on my phone ;-)

    12 nov. 2009 Répondre
  • bananabread14

    Maybe... is wonderful? Not sure on that grammar, haha.

    12 nov. 2009 Répondre
  • bananabread14

    Hey :) I have dropped by to say hello. Angels & Airwaves are wonderful :)

    12 nov. 2009 Répondre
  • paper_angel

    Hey, SexyLogic :-P Looks like our music compatibility is low. By the way, the long non-appearance to hang on the balcony is due to Rebecca's procrastinating too well to come with me.

    9 nov. 2009 Répondre
  • pressie5

    Woah, I'm impressed! It was bound to happen eventually. Probably giving you the New Moon soundtrack helped to raise it to super lol.

    29 oct. 2009 Répondre
  • infectedmodes

    Hey there! Thanks for joining and Welcome to We Love British Bands. Greetings from Mexico.

    29 sept. 2009 Répondre
  • UltimateXShadow

    Oh? So, you decided to sneak a new post on my profile page last Saturday without telling me, huh? Well, here's my retaliation, and I'll be sure not to mention it during our stay at the shore.

    24 jui. 2009 Répondre
  • UltimateXShadow

    I checked your "recently listened tracks" list, and I see a strange lack of "The Real McCoy." Check your fucking e-mail, asshole. >:(

    4 jui. 2009 Répondre
  • UltimateXShadow

    Guess who's still doing his final English project at nearly 2 AM.

    3 juin 2009 Répondre
  • WorldInASong

    Happy listening! you should change your username... false advertising

    29 oct. 2008 Répondre
  • WorldInASong

    loser!

    29 oct. 2008 Répondre
  • LAST.HQ

    Welcome aboard, SexyLogic! Happy listening.

    18 juin 2008 Répondre

À propos de moi

Activité récente