ScarletRevolver

Kikii_, Femme, AustralieDernière visite : juin 2013

165585 écoutes depuis le 9 oct. 2007

356 coups de cœur | 3 messages | 1 playlist | 172 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec ScarletRevolver est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

JPM365天 19 jui. 2013
JPMShe Wanna Go 19 jui. 2013
JPM365天 19 jui. 2013
에브리싱글데이(Every Single Day)돌고래 28 juin 2013
에브리싱글데이(Every Single Day)돌고래 28 juin 2013
에브리싱글데이(Every Single Day)돌고래 28 juin 2013
ExoHeart Attack 28 juin 2013
Exo3.6.5 28 juin 2013
ExoLet Out The Beast 28 juin 2013
에브리싱글데이(Every Single Day)돌고래 28 juin 2013
에브리싱글데이(Every Single Day)에코 28 juin 2013
Beast괜찮겠니 Coups de cœur 28 juin 2013
PsyRight Now Coups de cœur 24 juin 2013
티아라Lovey-Dovey Coups de cœur 24 juin 2013
AKB48Sugar Rush Coups de cœur 24 juin 2013
Kara루팡 (Lupin) Coups de cœur 24 juin 2013
Super Junior미인아 (BONAMANA) Coups de cœur 24 juin 2013
飛輪海 & S.H.E新窩 24 juin 2013
티아라Roly-Poly Coups de cœur 24 juin 2013
AKB48ギンガムチェック Coups de cœur 24 juin 2013
Voir plus

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • Metteyee

    European person? well, be sure to be reincarnated as a rich person xD or in a rich country xD ah, yeah, I still wish they had a song like Be Mine, BTD, Paradise, a song that sticks out a lot, but it seems like Korea loves Man In Love since they've won a lot :D Hmm, my ultimate song is Paradise, I can listen to that ALL the time, but I like Be Mine, Hysterie, I Don't Know, and a song I dunno the name of, it's in Hangul so xD thanks, I will have a lot of fun, eating fruits all day, and getting a tan :D :D

    20 avr. 2013 Répondre
  • Metteyee

    Oh, that sucks! And here I am gearing up for my vacation in Turkey in a week xD hahah, I'm quite good, about to eat some food soon :DD well, at first I didn't like it very well, but after a few times listening to it, it was so good <3 xD

    19 avr. 2013 Répondre
  • Metteyee

    Thanks for the accept! How are you? :))

    18 avr. 2013 Répondre
  • MELODYsCrown

    Thanks a lot :3 And you're welcome. ^_^

    22 jan. 2013 Répondre
  • Alice-Vampire

    yeah. i'm not their biggest fan but i listen to them from time to time :) day by day is really good :D

    12 jui. 2012 Répondre
  • Alice-Vampire

    omg me2!!! it's gonna be so awesome waah *o*

    27 juin 2012 Répondre
  • Alice-Vampire

    no problem ^^ thanks for the request :) kkk yeah, he's cute ^-^

    25 juin 2012 Répondre
  • tiffanyaru

    Thx for the add :)

    30 mars 2012 Répondre
  • IrethSingollo

    Thanks for the add ~~ ^^ So much Infinite in your profile, me likes :'3

    29 mars 2012 Répondre
  • Nezumi-

    Thanks for the add ^^ I'm Moi, nice to meet you ~ <3

    23 mars 2012 Répondre
  • paperdre4m

    Thanks for the add! Infinite <3

    20 mars 2012 Répondre
  • Oppa-KJ

    http://www.lastfm.fr/music/B2ST/+images/75550674 , Can you vote please ? ^^ thanks so much ~ !

    14 mars 2012 Répondre
  • Aerboi98

    Not a problem ^^ So...you like Infinite, huh? :}

    5 fév. 2012 Répondre
  • yourtruelove

    Hello:D Awesome charts! Thank to you for accept! Sorry, I didn't reply your comment because I was busy. Happy New Year!~~~

    7 jan. 2012 Répondre
  • epiphanyless

    Hey you! "A Moment to Remember" - I'd state it as my favorite melodramatic movie of all time, so I'd strongly recmmend it. xD Oh, god, Forrest Gump, I'm probably in the few last ppl who haven't seen it. I don't even know howcome, because it's shown in tv like after every quarter and classic is classic, so it's like a must-must. Oh, actually my path towards asian cluture started off with animes on a bored summer day, I didn't get to watch that many because shortly I was hooked on kdramas. Though, my childhood involves Sailormoon aswell, and I know how you feel towards the tuxedo-mask-man *memories*. My favorite movies huh? Beyong question I'd say my favorite movie is "La vita é Bella" (It is marvellous and just simply heartbreakingly heartwarming) and I have to mention "Blood Diamond", because it had the most emotional affect on me when I watched it for the very first time. Hey, but have you seen "49 days" or now famous "Flower Boy Ramyun shop"? (Yes, how do you feel about Il Woon'ie?)

    10 déc. 2011 Répondre
  • BlutigeLeiche

    hmm, yes, he is my bias..and WooHyun and SungJong too ~ and that about your bias?

    1 déc. 2011 Répondre
  • sungyong

    hmmmmm i don't watch that many dramas tbh..... coffee house, coffee prince, you're beautiful maybe? if you haven't watched those already, that is :) and boys over flowers lmao

    1 déc. 2011 Répondre
  • sungyong

    i rly liked lie to me and white christmas (even though that was rly short lol) XD and yeah, malaysia's pretty hot and humid orz i prefer seasonal countries like japan or korea ;~; it's still pretty nice here tho ^^

    28 nov. 2011 Répondre
  • BlutigeLeiche

    Yes, I got photobook and poster ^^ Photos are so amazing *oo* also in box was photo card with Sung Jong ^^ And the shop where I ordered a CD gave me a present :33 It were another poster with Infinite and Myung Soo's photo ;DD

    28 nov. 2011 Répondre
  • JustStayPanda

    btw about Hyunbin ~ Woohyun sometimes reminds me of Hyunbin xD umm, drama known as <<Jiu: Keishichou Tokushuhan Sousagakari>> and Myungsoo played Jiu character~^^ i'm currently on episode 5 :D not bad drama, but sometimes really boring :/ if honestly i don't like japanese detectives >.<

    26 nov. 2011 Répondre
  • Voir les 172 shouts

À propos de moi





Inspirit

Activité récente