Sasz-u

Aneta, 22, Femme, PologneDernière visite : le mois dernier

38253 écoutes depuis le 21 août 2007

214 coups de cœur | 0 messages | 1 playlist | 85 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec Sasz-u est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Kings of LeonCold Desert 16 avr. 21h23m
Kings of LeonBe Somebody 16 avr. 21h19m
Kings of LeonI Want You 16 avr. 21h14m
Kings of LeonNotion 16 avr. 21h11m
Kings of Leon17 16 avr. 21h08m
Kings of LeonRevelry 16 avr. 21h04m
Kings of LeonManhattan 16 avr. 21h00m
Kings of LeonUse Somebody 16 avr. 20h56m
Kings of LeonSex on Fire 16 avr. 20h53m
AdeleChasing Pavements (Live At Hotel Cafe) 16 avr. 20h48m
AdeleHometown Glory 16 avr. 20h45m
AdeleMy Same (Live At Hotel Cafe) 16 avr. 20h40m
AdeleRight As Rain (Live At Hotel Cafe) 16 avr. 20h37m
AdeleCrazy For You (Live At Hotel Cafe) 16 avr. 20h32m
AdeleThat’s It, I Quit, I’m Movin’ On (Live At Hotel Cafe) 16 avr. 20h30m
AdeleMelt My Heart To Stone (Live At Hotel Cafe) 16 avr. 20h27m
AdeleChasing Pavements (Live At Hotel Cafe) 16 avr. 20h23m
AdeleHometown Glory 16 avr. 20h19m
AdeleCrazy for You 16 avr. 20h14m
AdeleCold Shoulder 16 avr. 20h11m
Voir plus

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • Mylengrave

    Co Ty jakieś dziwne rzeczy słuchasz?:)

    27 nov. 2013 Répondre
  • krokodyljanusz

    SIE - MA :D

    12 fév. 2013 Répondre
  • Mr_Maggot

    zajebisty kawałek to jest I MEAN IT MAAAN ;d

    10 jan. 2012 Répondre
  • Mr_Maggot

    no to nie nowy? ;p warte to moich cennych megabajtów?

    29 déc. 2011 Répondre
  • Mr_Maggot

    sad but true. a co to, GCH jakiś nowy album wydali?

    28 déc. 2011 Répondre
  • Bounty_Dready

    Czyzby Ańeta zmienila orientacje?! (Avatar) :P

    12 déc. 2011 Répondre
  • krokodyljanusz

    nieeeee, to panie mają pierwszeństwo :P

    7 nov. 2011 Répondre
  • krokodyljanusz

    to ty powinnaś coś z tym zrobić :P

    7 nov. 2011 Répondre
  • Mr_Maggot

    wigglewigglewigglewigglewiggle yeah!

    2 nov. 2011 Répondre
  • Bounty_Dready

    I bardzo dobrze :P Dobra zwijam sie, bo jutro na 7.30... Wiec dobranoc i przyjemnych snow zycze ; )

    9 oct. 2011 Répondre
  • Bounty_Dready

    Hah, no przyciaga wzrok, dlatego odwiedzilem Twoj profil :P No ale skoro to nie Ty to nie mamy o czym gadac :D

    9 oct. 2011 Répondre
  • Bounty_Dready

    Cos sobie za laske wrzucila na avatar?:P

    9 oct. 2011 Répondre
  • Slimanero

    mam więcej przescrobblowanych piosenek! SHAZAM!

    8 oct. 2011 Répondre
  • Bounty_Dready

    Zeby nie bylo dodam, ze zaraz sie klade spac i rowniez ATCQ bede sluchac do zasniecia <buja_w_oblokach>.

    1 oct. 2011 Répondre
  • Bounty_Dready

    Princess, jasne jest to ze slucham moich wspolplemiencow, bo kto lepszy od swoich? Ty tez musisz troche nadrabiac! Chociaz nasze SUPER zawsze bedzie mnie cieszyc : ) Spread love no matter where u at Czarnulo :P

    1 oct. 2011 Répondre
  • Bounty_Dready

    O dziewcze! Nie powinny, to byl ryk straszliwy, lecz Tobie wydawac sie on przerazajacym nie powinien, bom Lwem, ktory Lwicy niegrozny :P

    26 sept. 2011 Répondre
  • Bounty_Dready

    There is no other possibility. Lions do the job. "Picture me rollin in my 500 Benz" Jakby to powiedzial Pac ; ) RAWR!

    25 sept. 2011 Répondre
  • Bounty_Dready

    No doubt baby, we are lions - born hooligans just to someday be kings again :P So of coz we rock and still give a fuck bout things : >

    23 sept. 2011 Répondre
  • Bounty_Dready

    Oh i ach, you know princess it depends on you, if you be feelin good then me be good, if you be sad well then me be sad ; ) So how u feel?

    20 sept. 2011 Répondre
  • Mr_Maggot

    ojaa czemu usunęłaś mi tego shauta? zgadzałem się z nim w stuprocentach, od urodzenia wiem że mój gust muzyczny nie jest dobry, tylko zajebisty:D a za to że usunęłaś to wpierdol siarczysty łognisty sie należy. btw ty słuchasz Tylera?

    9 sept. 2011 Répondre
  • Voir les 85 shouts

À propos de moi

' I've been through heartbreaks to break-ups to make-ups to broke again '







Activité récente