Sandra940311

Sandra Sobota, 18, Femme, PologneDernière visite : avril 2012

30378 écoutes depuis le 18 sept. 2009

150 coups de cœur | 0 messages | 4 playlists | 45 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec Sandra940311 est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • wlodio

    Bardzo interesujący gust muzyczny! Ogromny PLUS przede wszystkim za Metallicę i Pink Floyd!:-) Pozdrawiam serdecznie i życzę jeszcze wielu intrygujących odkryć muzycznych!:-)

    14 mars 2013 Répondre
  • camo1980

    Wow.. Very nice charts indeed :) almost identical to mine

    9 sept. 2011 Répondre
  • ColdDamnation

    Awesome taste in music! Metallica,Megadeth,Blind Guardian \m/ ;))

    12 juin 2011 Répondre
  • Stonekeep666

    Co poradzić :P Ja jestem znany pod tyloma pseudonimami, że już czasem nie wiem, że o mnie chodzi :D

    4 avr. 2011 Répondre
  • Stonekeep666

    No chciałem kiedyś sobie zrobić strój Pedobeara :( A potem na plac zabaw polecieć i z dziećmi się bawić, HEHE! xD Teoretycznie mogę bez jej zgody - zazwyczaj w różne miejsca jeżdżę bez jej zgody :P Tylko potem by się nieźle wqrwiała ^^ Dlatego bym do domu za szybko nie mógł wrócić. Prawa jazdy nie mam :( Miałem zamiar w wakacje robić, bo teraz mi się nie chciało. Jestem skazany na pociąg, ew. autobus, bo do Wawy i tak daleko nie mam. A do ciebie to nie drugi koniec Polski, ode mnie *tylko* trochę ponad 300km xD Oj tam oj tam, prawie jak sąsiady jesteśmy! :D

    23 déc. 2010 Répondre
  • Stonekeep666

    Wiesz z moją raczej nie chodzi o to, że się mnie boi puścić czy coś... Tylko, że tak powiem za dobrze nam się nie układa i pewnie na złość mnie nie puści, hah! Znaczy teoretycznie mogę pojechać bez jej zgody... szczególnie, że to już po roku szkolnym będzie to mogę nawet do domu potem przez tydzień nie wracać xD Lol nice, pop + Manson :D Moja mówi, że to szatańska muzyka, ale nawet się cieszę, że tego nie słucha. A jak się znajdziemy? Hmmm... Przebiorę się za Pedobeara xD Nie no a tak na serio to trzeba by się gdzieś przy wejściu znaleźć, bo już na płycie to... lol, masakra.

    22 déc. 2010 Répondre
  • Stonekeep666

    Uwierz, że bym chciał :) Tylko trzeba kasę odłożyć (a trochę wydatków jest niestety) + starszą jakoś przekonać, żeby puściła ;s Ale zobaczymy, zobaczymy.

    22 déc. 2010 Répondre
  • Stonekeep666

    Oby w tym roku (tzn. 2011 xD) mi się udało na Sonisphere pojechać :(

    20 déc. 2010 Répondre
  • Insidiouss

    U mnie też już wcześniej były, ale teraz znowu coś piszą. Mwahah. ;>

    26 nov. 2010 Répondre
  • Insidiouss

    No i też pozdrawiam oczywiście. Miłego dnia, hah. :P

    26 nov. 2010 Répondre
  • Insidiouss

    Ja mam wolne od wtorku, bo próbne matury piszą u mnie w szkole. Tylko w poniedziałek się uczyłem. ; >>> Mwahahahahaha!

    26 nov. 2010 Répondre
  • robhans

    Avatar z Higurashi? A może z czegoś innego?^^ Porównanie: Super ^^

    25 nov. 2010 Répondre
  • mati10_deli10

    http://www.lastfm.pl/group/Anonimowi+Serduszkoholicy+(AS)

    10 nov. 2010 Répondre
  • Shin_go

    Niezły gust :)

    7 nov. 2010 Répondre
  • Danielllo

    Mamy słabo ;P Może byloby lepiej ,jakbym scrabblował muzykę.

    8 oct. 2010 Répondre
  • Stonekeep666

    Fajny avatar :D

    7 oct. 2010 Répondre
  • damix199

    Dzięki za zaproszenie ;) Pozdrawiam \m/

    15 sept. 2010 Répondre
  • Stonekeep666

    Spoko ze mną nie zginiesz xD Nie no ogólnie to ostrzegam że jakby ci się już zachciało ściągnąć klienta to czeka na ciebie jeszcze 500mb+ update :P Z moim obecnym netem (640kb/s) to była masakra :<

    30 août 2010 Répondre
  • Stonekeep666

    http://eu.leagueoflegends.com :P A co do lamienia to się nie martw, mój brat ogarnął grę w jeden wieczór a on jest jakby to powiedzieć... oporny na wiedzę ;d

    30 août 2010 Répondre
  • wemu11

    no nie nie dziala ;> macro fail ;o

    30 août 2010 Répondre
  • Voir les 45 shouts

À propos de moi