PrisonerOfIce

Dernière visite : il y a 14 heures

18114 écoutes depuis le 15 août 2011

21 coups de cœur | 0 messages | 0 playlists | 240 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec PrisonerOfIce est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Crystal CastlesPale Flesh Coups de cœur Hier 17h10m
Crystal CastlesPale Flesh Coups de cœur Hier 17h03m
TaakeKongsgaard bestaar Hier 13h55m
TaakeKongsgaard bestaar Hier 13h48m
TaakeGamle Norig Hier 13h42m
TaakeEn Sang til Sand om Ildebrann Coups de cœur Hier 13h36m
TaakeGamle Norig Hier 13h42m
TaakeEn Sang til Sand om Ildebrann Coups de cœur Hier 13h36m
TaakeEn Sang til Sand om Ildebrann Coups de cœur Hier 13h36m
Crystal CastlesTelepath Hier 13h34m
Voir plus

Top Titres

1 Coups de cœur
2
3 Coups de cœur
3
5
5
7
7
TaakeOrm
7
TaakeStank
10
10
12
12
12
12
12
12
12
12
12
21
21
21
21
21
21
21
21
29
29
29
29
29
29
29
29
29
29
29

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • Rosnay

    well, I do my best to don't fall in depression like a pussy lol. btw have you ever listened to lifelover? lately it's like I listen to whatever I've seen before and still haven't give a try... and the bands I like, now they turned too bored, like if they became too old to make something funny. i.e: ulver, darkthrone...

    Hier 08h31m Répondre
  • Sharifa_

    lol , i don't know , they're just fabulous :)

    26 jui. 23h44m Répondre
  • Rosnay

    Man, i want to visit your country, your city look nice. Actually most of the citizens here are not so eager about independence, something like Quebec would happen here... But free or not, is not like i mind too much, i live in barcelona, sometimes in colombia, and very soon i'll be living in thailand, very close to laos.

    11 jui. 17h58m Répondre
  • Rosnay

    I meant a ps4 lol...

    3 jui. 18h42m Répondre
  • Rosnay

    Im from the masonic city of Barcelona, and you? Mgs3 is all about the beginning of big boss, the patriots... Etc. And as i know kojima still directed the game, it's just that konami wants to make a shitload of money with the franchise, so they were telling kojima how to do everything, after the release he will get fired. And about DaS... Yeah, it will become in some kind of assasin's creed, a new one every damn year. I dont see myself buying a ps3 any soon, so i guess i will be replaying oldies such like ff6, 7, 8. Mass effect... Etc. just for the nostalgia.

    3 jui. 18h38m Répondre
  • Rosnay

    you're from the same country of that good guy called greenbeard as i remember... man i cant believe you still dont play mgs3 it's a masterpiece, and mgs4 too. Cant say the same about msg5, looks very disappointed... And of course dark souls 2 is a pile of shit of a game, it was very obvious that the original creator wasnt involved in the game. Last game i kinda enjoyed was skyrim, is a fine game, i didnt finish it though lol

    2 jui. 18h32m Répondre
  • Rosnay

    it can be say that we grew up together, yeah xD, you shouldn't be worry about nsa unless be planning some terrorist attack I guess. My name is Itan :) yours it's not a greek name or something? by the way, are you playing something lately? I still have a ps3, but not very much to play... I downloaded mgs ground zeroes for 5€ and still haven't try it

    29 juin 7h48m Répondre
  • Rosnay

    i'm fine dude, everything is normal with me lately... screwing my brain with Alesiter crowley's teachings a little, and listening to old chicago house music for a change. by the way, we have been in touch for long time now mate, do you have a real name or something? xD facebook account perhaps?

    27 juin 9h33m Répondre
  • Rosnay

    wow dude I had some problems remembering my password lol. Gigantic Brain is a guy playing: grind-industrial-techno-depressive-metul-ambient shit, you get really adicted to it for a while. https://www.youtube.com/watch?v=cQEL-v9Gfmw thats my most listened track, if you gonna download some album, start by "World" or "I Swallow 16 Red Planets". how is it going man? all ok?

    25 juin 21h44m Répondre
  • Aurora7Borealis

    I hope "interesting" means not so bad :D

    25 juin 15h33m Répondre
  • Kirrraaa

    wake up so we can play HOTS

    31 mai 14h02m Répondre
  • Kirrraaa

    im listening to crystal castles and zyzz BREH.... is good yes?

    2 avr. 9h45m Répondre
  • biadcf

    Thanks! You also have.

    5 fév. 2h09m Répondre
  • dus-tin

    stop talking to only girls on here, talk to me instead

    30 jan. 10h16m Répondre
  • xlepuff

    listen, I really like *---*

    12 jan. 12h39m Répondre
  • Natchemota

    Hi, thanks, your library is amazing, I loved it ♥

    7 jan. 23h58m Répondre
  • amang0

    Best band.

    26 déc. 2014 Répondre
  • Abazelthibou

    Hi, thank you! Hahaha, yeah, his boots are awesome!

    23 déc. 2014 Répondre
  • sweetrevenge138

    Thank you! I say the same, even more because I have seen very Vintersorg here, hahaha. <3

    18 déc. 2014 Répondre
  • Kirrraaa

    >we will never queue snipe dulet and natsumi

    4 nov. 2014 Répondre
  • Voir les 240 shouts

À propos de moi


Ah, look! This fucking thing is back.




Djævlebryg!