Pramus

Adrian, 23, Homme, PologneDernière visite : le mois dernier

17388 écoutes depuis le 1 oct. 2006

6 coups de cœur | 0 messages | 1 playlist | 30 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec Pramus est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • B_Crew

    Witam. zależy mi na promocji pewnej kanadyjskiej grupy z pogranicza rap core - Dead Celebrity Status https://www.youtube.com/watch?v=V7adbtspOzM jakiś czas temu zrobiliśmy krótki filmik by promować zespół - w nim wszystkie szczegółowe informacje, mogę podesłać jeszcze kilka utworów "do wglądu". chcieli by zagrać w Polsce jednak potrzebują więcej fanów w naszym kraju. Utworzyłam też Polski Street Team DCS mamy tam nieco ponad 200 osób do tej pory. https://www.facebook.com/DeadCelebrityStatusPolishStreetTeam pozdrawiam.

    15 avr. 1h08m Répondre
  • jordi_84

    hej... ty przypadkiem nie udzielasz się na forum Młodych Socjalistów? dobry gust muzyczny, pozdrawiam ;]

    27 déc. 2011 Répondre
  • Kamilv333

    ;/ nawet dla kumpla tego nie zrobisz :D

    19 oct. 2008 Répondre
  • Kamilv333

    No no czesc ziomek :D Come to this group http://www.lastfm.pl/group/50-Cent.com.pl :)

    19 oct. 2008 Répondre
  • Rybzorek

    Lamusku Pramusku =*, nie kłóć się z ludźmi! Bo klapsa zarobisz :(

    29 fév. 2008 Répondre
  • Kamilv333

    Szanuje twoje zdanie to i ty uszanuj moje. Koniec tematu

    19 jan. 2008 Répondre
  • Kamilv333

    Mam wiele argumentów, ty własnie nie posiadasz ich duzo... Kiedys ci sie znudzi 2pac bo juz nienagrywa ze znanych nam powodów

    19 jan. 2008 Répondre
  • Kamilv333

    Napisałem ze P. Diddy to nowe gówno ale on juz rapował za czasów Notoriousa B.I.G. wiec dosc dawo temu.

    19 jan. 2008 Répondre
  • Kamilv333

    Ok, mysl jak chcesz skoro tak nienawidzisz 50 cent (a nawet go nie słuchasz) to ok koniec tematu, ja pozostaje przy lubieniu go i twierdzeniu ze jest on bardzo dobrym raperem. Jesli twierdzisz ze w jakikolwiek sposób sie uraziłem to przepraszam. Pozdro

    19 jan. 2008 Répondre
  • Kamilv333

    Vive to moze ty ogladasz :/

    19 jan. 2008 Répondre
  • Kamilv333

    50 i The gej skonczyli juz niby z tym beefem ale THE GEJ znowu swoje bo nie umie sobie innej reklamy zrobic jest poprostu żałosny (dlatego tak na niego mówie)

    19 jan. 2008 Répondre
  • Kamilv333

    ...miał zupełnie inny rap niz wszyscy. A jak nadal osdnosisz sie do płyty curtis to powiem TA PŁYTA MA TRAFIC DO WIELKIEJ GRUPY LUDZI A NIE TYLKO REPERO-PODOBNYCH.

    18 jan. 2008 Répondre
  • Kamilv333

    Mówisz tak bo go nie znasz. Teraz jest taka moga dzieci NEO 50 cent to komercja to sami badzcie taka komercią. No nie wiem czy ubarwił, bo przecież w jego filmie biograficznym jest ze dostał 3 kule wiec nie kłamał i nie ma dowodów na to ze nie dostał 9 (wiem ze the gej ma niby tasme ale to sciema) Wnosi wiele bo jego rap jest zupełnie inny niz tych wszystkich raperów. Tak samo 2pac mi

    18 jan. 2008 Répondre
  • Kamilv333

    Wiesz jak mi odbisujesz to prosze nie musisz cytowac tego co ci napisałem;/ Bo dobrze wiem co ci napisałem. Pozdro 50 CENT THE BEST!!!

    12 jan. 2008 Répondre
  • Kamilv333

    Owszem ze płyta curtis nie jest najlepsza ale jest bdb poniwaz pasuje do kazdego gustu... Moze i z tym pedziem spiewał ale zobacz to jest teraz piosenka na 1 miejscach...

    10 jan. 2008 Répondre
  • Kamilv333

    Jak myslisz ze człowiek który jest z queens jego matke zabili (miał 8lat)Nie miał ojca... sprzedawał dragi, był w pierdlu, i jak myslisz ze nic nie wprowadza to sie myilsz zobacz sobie jego płyty typu; Power of the Dollar, Guess Who's Back/ Again, 50 Cent is the Future, Get Rich Or Die Tryin one wiele wnosza do rapu;/ I nie znasz jego tekstów bo go nie słuchasz wiec sie nie wypowiadaj;/

    10 jan. 2008 Répondre
  • Kamilv333

    Bravo to moze ty czytasz;/ Wiesz ja wiem bo go słucham mam o nim strone jestem jego najczestrzym słuchaczem;/ I young buck bez g-unit nic by nie osiagnoł;/ A po za tym dzieki G-unit on ma tez swoja firme ... i co niby chcesz od 50 ? jak widze nigdy go nie słuchałes wiec sie nie wypowiadaj;/ Ja o wszystkich co pisałem to ze ich słuchałem;/ pozdro

    9 jan. 2008 Répondre
  • Kamilv333

    The gej prawdziwy raper? HAHAHAHA boze gdyby nie g-unit to był by gównem...

    8 jan. 2008 Répondre
  • Kamilv333

    Shit to ty jestes:/ Moze bys szanował czyjes zdanie? BO wiesz 50 cent jest jakos najlepszym raperem swiatczy o tym np. to ze jest najbogatszym raperem... A 2pac jest swietny ale juz nie zyje:/ Lub np. co ty chcesz od young buck?

    8 jan. 2008 Répondre
  • wtfmusic

    listen to breathin by 2pac

    1 jan. 2008 Répondre
  • Voir les 30 shouts

À propos de moi

Hello! As you can see, my name is Adrian and I come from Poland. My favourite music is true american rap (mostly gangsta rap), but not that new shit (ex. 50cent, G-unit, P. Diddy etc.) which is really a new kind of pop... My favourite rapper is of course 2Pac, who's the best rapper ever born!
Greetings and Thug Life 4ever!




Activité récente

Groupes (30)

Voir plus