Necrologue

Dan, 24, Homme, États-UnisDernière visite : il y a 12 heures

72248 écoutes depuis le 1 mai 2010

0 coups de cœur | 0 messages | 0 playlists | 136 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec Necrologue est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • s_mars

    I am hopefully going to Hotshower this year, for the very first time. Graveland is gonna be headliner (!!) I have no doubt as for 'war metal' variety, the same is when 'heavy' metallers speak of black/death metal.. or "normal"-guy speak of any-metal at all.

    31 jui. 16h38m Répondre
  • s_mars

    Thanks, first of all! I really like Blasphemy, old Beherit and Black Witchery, although I never explored the (sub-)genre so deeply! Time to give a try! I'll start from your bands. Thanks again!

    30 jui. 16h32m Répondre
  • s_mars

    Hi there! I saw your list on 'War Metal Worship', thanks! Which are your favorite (top 10) so called 'war' metal bands?

    28 jui. 16h46m Répondre
  • Nysro

    <3

    24 juin 22h55m Répondre
  • Mya_Kvlta

    The old occult bands had that raw style. still all about the bullet belts and chains and stuff. the raw under produced ancient sound gave you more of a Lovecraft like atmosphere. newer bands just dont do or dont try and achieve that sound :(

    18 mars 8h19m Répondre
  • Mya_Kvlta

    :O people keep fuckin up the charts! Root 4 lyfe -_-

    17 mars 4h40m Répondre
  • Mya_Kvlta

    I see you're now the leader of all groups.... hail King Occultimus Maximus

    17 mars 3h56m Répondre
  • Mya_Kvlta

    yea the preview is sick as fuck. can't wait. one of my fav bands, definitely doing their previous material justice.

    10 mars 22h09m Répondre
  • Mya_Kvlta

    Mefitic releasing a full length next month

    10 mars 19h06m Répondre
  • CandiAndi

    Hahaha! Well I dun have a facebook anymore, but tell her I say hello! Throw in a couple hugs too. Hehe hope y'all are doing good :D

    9 mars 22h18m Répondre
  • CandiAndi

    Truppensturm! Cheers Dan! Where you at? Where is my Pearly? :p

    9 mars 11h47m Répondre
  • sublimewreckage

    Dude, killer fucking Journal entry/list, and cool group. I'm quite glad I joined as I'm learning about new, sick offerings in my favorite style of death metal. GJ!

    20 fév. 14h58m Répondre
  • Nysro

    mmmMmmMmm @ u ;D

    17 jan. 2h00m Répondre
  • PrecariaBM

    Your list for Bestial/Blackened bands is excellent, although you missed Chasm of Nis (unless I didn't check properly), but if you haven't heard it, its a must-listen.

    2 oct. 2014 Répondre
  • SlaveOfN1l

    Friday through Sunday for sure....Monday possibly if they'll let me in the door that day and I still have it in me XD

    19 mai 2014 Répondre
  • SlaveOfN1l

    So you're gonna be at Martyrdoom again this year?

    17 mai 2014 Répondre
  • Baphovomit

    No mate, I will grab a copy when a local distributor has it in a couple of weeks and I won't can listen to it until... July? Total bullshit. It will be much appreciated if you share with me your digital rip. Thanks and cheers!

    11 mai 2014 Répondre
  • Nysro

    Hey~ ;)

    21 avr. 2014 Répondre
  • Baphovomit

    Yes, they were made during this year, so they could be consider as new. Thank you dude, I am always trying to improve, despite the few freetime I had for it.

    7 déc. 2013 Répondre
  • ShinobiNoRyuu

    Wow you married a chick from a black metal show? That's awesome. I wanna do that. And yeah...I had a lot of fun in Asia

    5 déc. 2013 Répondre
  • Voir les 136 shouts

À propos de moi

RANDOM
FRIEND
REQUESTS
WILL
BE
DENIED

INITIATE
CONVERSATION
BEFORE
SENDING

Concerts

Voir plus Ajouter un concert

Groupes (5)