Shoutbox

Ajouter un commentaire. Connectez-vous à Last.fm ou inscrivez-vous (c'est gratuit).
  • jazzmanjaffas

    thanks for the shout come and visit again.....added loads more Jazz

    juillet 2012
  • pawnshopghost

    Poor innocent Mexican! Right here! lol dude you havn't been on there in over a year so I'll flip shit if I see you on. Yeh I'm doing good and still in Japan. Alles chill gast. Tell me what's up or I'll sick Al Green on you! ttyl man haha

    janvier 2012
  • pawnshopghost

    hell yes I will, let me know what's up when you're free man, good luck with the exams too!

    octobre 2011
  • pawnshopghost

    hey you should get on xfire more when you have more free time, that would be krankzinnig for real : )

    septembre 2011
  • clark_

    I like your 60's side!

    septembre 2011
  • whateverhappens

    Actually, I was listening to your loved tracks =0) What can i say, it's a great list =0)

    août 2011
  • CalypsoandMento

    Great taste

    août 2011
  • alphege

    I was here august the 21st.

    août 2011
  • alphege

    He loves Les Baxter.

    juillet 2011
  • whateverhappens

    hello, new friend, nice compatibility =o)

    juin 2011
  • louiseik

    Thanks very much, same to you! hmm I do love 60s girl bands... don't pay much attention to who produced them. I do enjoy Spector's music though especially the Ronettes. How about you, are you a wall of sound fan? Nice to see you have listened to Etta James so much :)

    mai 2011
  • nikidaki

    thanks for the friend request ! how the things in Netherlands...

    mars 2011
  • nikidaki

    Hi Brother,i see some good stuff here,also Greek from the 60's & &70's Cheers!

    mars 2011
  • titto_bruni

    Hi, thanks for the request !! how are you?? great music listened !!! greetings

    février 2011
  • jazzmanjaffas

    Thanks for the add hope you enjoy my music please leave me a shout. #

    février 2011
  • Ant718

    Awesome library.

    février 2011
  • DonaAda

    Yeah Jefferson Airplane's great too. :D Especially songs like White Rabbit or Eskimo Blue Day. ;)

    janvier 2011
  • DonaAda

    Nice taste, man. It's good to meet someone who likes Jimi Hendrix. ;) Greetings from Poland!

    janvier 2011
  • JunnyCue

    Genesis will always be the fire!!

    janvier 2011
  • jetgar

    Hi JawadQ .... Thanks for your friend request and kind words about my music ... I can see that we have much music in common .. so welcome among my friends music .. Have a continued great day and enjoy the music ..... Greetings from Denmark .... Jette......C",)

    décembre 2010
  • chikushou_yo

    Same to you. Impressive music library. Greetings.

    décembre 2010
  • TheOrigSndtrk

    Thank you and likewise, Jawad! I joined your Easy Tempo group; thank and have great holidays!

    décembre 2010
  • Yulemir

    Thought it would be good to introduce myself. Been playing keys for 26 years . Here are some of my tunes. http://www.last.fm/music/Yul+Emir. Be honoured if you take a listen. Ten eclectic tracks .

    novembre 2010
  • Hannalagrande

    Hee, jij luistert goede muziek!, vooral jazz en soul zo te zien. Houd ik ook van. Ken ik je verder ergens van, want je zit ook bij de Nijmegen group zo te zien?

    novembre 2010
  • jorginio_rs

    yeah, the best Jazz ever haha Jesus bless you with his Blood

    novembre 2010
  • jorginio_rs

    reading your about, an question born on my mind, do you like DJ Jazzy Deff?

    novembre 2010
  • doctorjmo

    yea j!! jazz iz life!! late. j!!

    novembre 2010
  • ElFamosoDemon

    Done!

    novembre 2010
  • toolrockt

    I see u pass by the afrobeat group sometimes, I really appreciate that ... hope that u have the chance to discover some new stuff!!! Greetz from Germany!!!

    novembre 2010
  • Andrew_Sigurow

    Lol)) What a coincidence! Glad you like my channel!

    novembre 2010
  • Andrew_Sigurow

    Also if you like retro Easy Listening music, join my channel on YouTube. http://www.youtube.com/user/PolidoNobre

    novembre 2010
  • Andrew_Sigurow

    Yeah a lot!

    novembre 2010
  • nisma

    Hello, thanks for the add! Awesome taste :)

    novembre 2010
  • harma_harma

    :)

    novembre 2010
  • trashcityrocker

    yeah you're right! he was a great composer...one of the few italians i'm proud of

    novembre 2010
  • trashcityrocker

    hey thanks for the add! i see in common we have piero piccioni too! Great ps: jimi is god http://freedownloads.last.fm/download/316795103/Get%2BMe%2BOut.mp3 FREE DOWNLOAD of "Get Me Out", the first single of the album "La Prise de la Bastille" by the groundbreaking vesuvian band No Strings Left

    novembre 2010
  • UnderseaStrange

    Cool! So much blues&jazz... )))

    novembre 2010
  • Xen-ja

    thanks) yours is good too :D

    novembre 2010
  • toolrockt

    Thanx for joing the afrobeat group, a great list of bands here ...

    novembre 2010
  • doctorjmo

    thx j!!

    novembre 2010
  • VeryBigBat

    yeah, i really LOVE The Doors :)

    novembre 2010
  • VeryBigBat

    great taste !

    novembre 2010
  • PureDrama

    So perfect! (L) Thanks.

    novembre 2010
  • lilting_grace

    Thank you! You like Betty Davis! She's so phenomenal, right? The Queen of Funk :)

    novembre 2010
  • PureDrama

    Heey!

    novembre 2010
  • Plasmazul

    Hi Jawad,welcome aboard,have a nice week.Greeting's from Spain.Mario

    novembre 2010
  • daria12342

    Thanks . Your too ;)

    mai 2010
  • Paulii89

    heey!!! thabkkss for post in my wall from last fm!!! yeah!! I love music 80'ss and 90'ss!!:.d funk too and pop!! have a nice weekend!! kisses!! Paula

    avril 2010
  • eFunkt

    Defunkt rocks my ass! :-P Funk rules!

    février 2010
  • wwjddaun

    i love them too! <3 they rox $!^

    février 2010