Furan

Fran, 27, Royaume-Uni
xbrokenxchildx.deviantart.…Dernière visite : Il y a 15 jours

41751 écoutes depuis le 4 sept. 2005

183 coups de cœur | 4 messages | 1 playlist | 132 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec Furan est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • SamieLing

    Naah, there is still a ton of music we both listen too! I go through periods where I still listen to punk (was never really into hardcore) - though atm it's all classic rock <3

    23 mai 2011 Répondre
  • SamieLing

    Oh what, I have SUPER compatability with a gayer like you?! NOOO. I always forget I have this account haha. I need to find new music fran! I am bored with SO much of what I have been listening to lately (bar OOR of course <3 <3)

    23 mai 2011 Répondre
  • TOKIO_BLADE

    yeaaah! i think i saw him in 2006? we waited til 4am for him to come out then he just ignored us lololol. and omg you're from prudhoe omggg wow :o!!!

    13 avr. 2011 Répondre
  • TOKIO_BLADE

    omg wow, awesome! haha, and shit our music in common you like patrick wolf too? he was the first ever gig i went to! and tokio hotel lololol omg hi ::D

    12 avr. 2011 Répondre
  • hebiichigo

    true true... i am obsessed with prince right now. you should try it lol XD

    6 août 2010 Répondre
  • hebiichigo

    aww we are only medium now! we both have excellent but slightly different tastes~ lol

    6 août 2010 Répondre
  • TheBigSky

    "Very Low"?! /You/ have such unrefined taste Fran. ;P

    13 juin 2010 Répondre
  • disquesmodernes

    K's Choice is back in London on Sept 12th. Book early ;-) Regards, Frédérick, K's Choice's promoter in the UK. Tickets: http://www.seetickets.com/see/price.asp?code=478790

    6 juin 2010 Répondre
  • K-pon

    hay durrr i met you at Plastic Tree i was number 25 infront of you lolol. i decided to make a last fm cause everyone said it was good and you said it was good :/ anyway hayyy

    15 oct. 2008 Répondre
  • psychoneurotic

    i'd like to on the front but sleeping outside doesn't really impress me at all :< jrock makes people act so weird....

    13 sept. 2008 Répondre
  • psychoneurotic

    I'm very lucky but also very poor afterwards! I was so dissapointed when they didn't announce a gig here :( but I'm happy to go to Europe and I'm really looking forward to the London's gig! It's nice you can attend London, too. Maybe we'll see there ^^

    13 sept. 2008 Répondre
  • riya2

    yeah well from warsaw its like 6 hours to poznan >> oooooh 12012 I'd definitely want to see T__________________T damn >> maybe some other time xD when i go to see gazetto to london or sth like that ne ^___^/ but I know kiri is going so u can contact her xD

    28 août 2008 Répondre
  • riya2

    well you all can stay at the hostel we were when we went to jrock party in poznan. i t was cheap and pretty close to everything :) gosh, I wish we could see eachother again >< why is it plastic tree and not gazetto >< damn it

    27 août 2008 Répondre
  • riya2

    well im not goin >> but my friends [like kiri here] are going so u can meet them nee ^____^ anyway it is cheap ne? xD

    27 août 2008 Répondre
  • riya2

    the acommodation in poznan is bvery cheap like 4 euros per night :)

    27 août 2008 Répondre
  • kiri125

    You're going to see Plastic Tree in Poland? Awesome :D I guess you don't remember me xD We met in Cologne at J-rock Invasion ^^ We ate breakfast together the day after :D

    26 août 2008 Répondre
  • Furan

    XDDDDDDDD i looked sooo bad at Miyavi XD but it was awesome so i really don't care XD

    29 jui. 2008 Répondre
  • mithredat

    http://flickr.com/photos/p60/2613181294/ <- hehehe, someone looks sad!

    28 jui. 2008 Répondre
  • riya2

    huh?! how come?! the best band ever? omfg >< london fails xD sorry to say that but it cant be >> xD

    10 jui. 2008 Répondre
  • riya2

    FURAN XD long time nee xD yeah I dont know bout the lynch concert cause Im much more for the 14th's event with 12012 and SADIE!!! XD anyway sank ^___^ oh, and if gazetto play in London we're going there so we will be able to meet again xD %___% xD

    6 jui. 2008 Répondre
  • Voir les 132 shouts

À propos de moi

*addicted to live music*