FlankTwo

Oliver, 24, Homme, États-UnisDernière visite : le mois dernier

93061 écoutes depuis le 8 fév. 2006

58 coups de cœur | 11 messages | 1 playlist | 94 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec FlankTwo est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Kanye WestLove Lockdown 28 jui. 17h48m
Kanye WestLove Lockdown 28 jui. 17h48m
Inc.the place 28 jui. 16h42m
Inc.black wings 28 jui. 5h51m
Inc.the place 28 jui. 5h48m
D'AngeloThe Root 28 jui. 4h54m
D'AngeloOne Mo'gin 28 jui. 4h48m
D'AngeloSend It On 28 jui. 4h40m
D'AngeloSend It On 28 jui. 4h32m
Holy OtherWith U 24 jui. 10h29m
Voir plus

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • NickleRon

    A ++ recent plays

    4 sept. 2014 Répondre
  • zrh2

    you gotta get into garage rock if you haven't yet, harlem, king tuff... or just ask samlangmannnn but you know, there's no way to tag him on this site :(

    12 nov. 2012 Répondre
  • sheena-n

    Oh my god, it was sooo amazing I can't even believe it! Mindblowing ::) I really can't even find the words. And they played almost all of my favorite songs so yeah, it was great. What do you think?

    22 fév. 2011 Répondre
  • sheena-n

    SUPER nice taste and I see you're attending Cross-Linx! I'm going there too ::)

    2 fév. 2011 Répondre
  • Ornate77

    No complaints, things are good up in Buff. Holland is gonna be a fucking awesome experience man, enjoy it.

    21 jan. 2011 Répondre
  • Rarn

    woah i just saw all your Talk Talk plays. I fucking LOVE Talk Talk. have fun in the netherlands!

    6 jan. 2011 Répondre
  • Ornate77

    hey man, haven't heard from you in a minute, what are you up to nowadays?

    2 jan. 2011 Répondre
  • MelvinfromHell

    Haha, great question on the MAC-Board.... I only know the song "Don't stand so close to me" by The Police that could fit into the topic.... I think it fits quite well.....

    14 déc. 2010 Répondre
  • incendiarystare

    A.mazing.

    18 avr. 2010 Répondre
  • _songbird

    HAHAHA yeah i started getting into them beginning of senior year. i still don't really like fake empire though

    11 avr. 2010 Répondre
  • Ornate77

    no doubt. buffalo has been pretty good, some mad chill people here, just had to get over the freezing cold. what's good with you, how's geneseo?

    24 mars 2010 Répondre
  • Ornate77

    yeah, we definitely listen to some similar music, its just kinda funny that we needed last.fm to see that.. but whatever, it's all good.

    21 mars 2010 Répondre
  • NoConstellation

    Hey Oliver! My P.a.t.d is pretty good, Whats your life like? Do you still live in new york? I live here now, we should go to a show sometime.

    21 fév. 2010 Répondre
  • TAOFalling

    you are quite the observant fellow

    19 fév. 2010 Répondre
  • _songbird

    okay it looks like i have no sense of grammar. because i pressed enter like three times and it didn't show up lol.

    19 jui. 2008 Répondre
  • _songbird

    whats uppp whoa you're the only person i know in the universe who also listens to m.ward his voice is super warm

    19 jui. 2008 Répondre
  • jfishman1

    I just found out the sick potential of your dinner bell bass

    30 mai 2008 Répondre
  • LCDBill

    the only (legal) way to get Big Ideas is on the soundtrack for the film 21, which the song was made for especially

    10 avr. 2008 Répondre
  • incendiarystare

    you and your indie music pretension are going to die.

    25 mars 2008 Répondre
  • _songbird

    nott much what about you?

    24 mars 2008 Répondre
  • Voir les 94 shouts

À propos de moi

Activité récente