Ajouter un commentaire. Connectez-vous à Last.fm ou inscrivez-vous (c'est gratuit).
  • straw4uberry

    an eye for an eye :)

    septembre 2012
  • und_06

    Nice library! I might have to steal a couple of tracks from you :P

    août 2012
  • SamuraiSx

    oii ^^ hii ~ I wasnt here soo long :/ didnt have time t.t .. just to tell that for japanese band on/off to not confuse with other artists with same name here other tag which last.fm distributed: ON/OFF change it onegaiii ^^ and how are you?

    août 2012
  • buckethead_san

    I FUCKING LOSE ALL OF MY BUCKETHEAD SONGS! OVER 20GB.. FUCK!

    mai 2012
  • Aya144

    Thank you hope you also had an awesome V-day!! ^^

    février 2012
  • BuddaTiger

    Hey how ya doing? Thought I would stop by and say hello. Have a good one today.

    février 2012
  • angedesang

    Well that suks,,What did u get into haha...Anyway all is well with me on my Vacation chillin actually sick with cold since Wednesday that really sucks go figure...So glad you are well....

    février 2012
  • Aya144

    No problem! HAHA! I threw beans at the demon, lol. Many thanks!

    février 2012
  • angedesang

    Well well,,How have you been huh??

    janvier 2012
  • Aya144

    Same to you too hope you had an awesome time! Happy new year!

    janvier 2012
  • Aya144

    Thanks!!!! U 2!^^

    décembre 2011
  • EyeSpiritPerson

    have a very Happy New Year!

    décembre 2011
  • EyeSpiritPerson

    あやさま、 lol うそ!ありがとう ございます! こんいちわ!

    décembre 2011
  • Aya144

    Stay strong~~~ so cheesy! lol! i am such a loser lol!

    novembre 2011
  • Aya144

    Many thanks! Had a blast on my b-day. Finally legal age well at least over here, there is some strong sake here lol i just took a small sip apparently suppose to take 20 sips from the bottle for good luck took a small one n that was enough for me gave the rest to john n the others lol, but still enjoyed myself a whole lot! Hope to hear from you soon!! Stay strong!

    novembre 2011
  • BuddaTiger

    Good deal, good to hear XD. Its a really good song, just catchy. Hope classes are going well for ya, I know that they can be such a drag but that is how it is I suppose. Well hope all is well and classes fly by for ya. Till next XD

    septembre 2011
  • dirugrey95

    anytime, dude. and thank you. you have nice taste, too.

    septembre 2011
  • BuddaTiger

    No worries I figured as much XD. A good erie song if ya haven't heard is UnsraW: Gate of Death. Just sets the mood for something to be kinda serious or a good story with action in it, a really good track. So, are ya in the process of writeing anything?

    septembre 2011
  • EyeSpiritPerson

    dang it last.fm why u put 39 plays on "the colors" i like that song but you just threw off my top tracks again! sheeesh thanks a buncharoonie! LOL >:D

    septembre 2011
  • BuddaTiger

    Sure thing, no worries XD. Thanks you got a really sweet set of Top Tracks as well. Very awesome way to hang up with people. Getting a life . . . . such a drag, you are who you are and that shouldn't change for nothing (we all change small things here and there but that is normal XD) Trust me just ride the waves and let it be, stressing about alot of things or doing something out of the norm is such a drag. I try to keep up with it as much as I can as well but that is a beast in its own, but I manage to keep up pretty well. So what all do you like to write? Do you set up any type of setting and around music? Example you have a really good action spot starting and listening to say D'espairRay, The GazettE, Matenrou Opera and then you can piece the action toward the way the rhythm is, you can picture how the characters react, fight, emotions, purpose. Its pretty righteous to picture what all is going on in the present along with the past an future. Its alot of reading, my bad

    août 2011
  • xHiromi

    hai, hai, writing is great idea for future, but a lot of people say ''make a money, baby'' ;-; so... you don't need to write well. you have to write something that people will buy. this is very sad, because the passion dies. right? unless you're writing for yourself. but... but... then ... ''you don't make a money, baby'' ;-; people think about only money >.< this is sad ;-; || my second dream is to be a piercemen *.* piercing is my little love :3

    août 2011
  • Aya144

    THANKs!! Will do I am already feeling a lot better still a bit sick bt finally at OKINAWA!! YAY!!

    août 2011
  • Saioyuri

    No prob :3

    août 2011
  • BuddaTiger

    Sorry for the late reply been super busy with work, but not a good excuse. I have watched a bit past the hueco mondo arc (season 7) Its not bad alot more fighting and story added, a few slow spots. Haven't seen much after that.The avatar that I am using is his 2nd hollowfication. Heard its just wicked and so primal. Thanks on the use of righteous, just a good way of saying awesome for the lazy person. Kinda gives it more meaning thou. Hey great minds do think alike XD

    août 2011
  • xHiromi

    sad but true ;-; vacation are too short! umm, i don't like when my parents talk to me about future :// okey - i know, i have to select new school but i have all one year! ;-; huuh and... what you would like to do in future? :33 i very like writing *.* soo.. i would like to be writer *.* - sorry for my stupid question, but i don't have idea for conversation XD

    août 2011
  • media-tempestas

    thanks, Rukia is my favourite too :) I love Bleach, both anime and manga, though I think the manga is way better... Maybe that's why though I've read almost every chapter in the manga, in the anime I'm a little bit behind, so I haven't seen the newest episodes yet. But I'm looking forward it :)

    août 2011
  • xHiromi

    Hai! I was on their concert. So, they are fucking good! But I don't like when on the concert are so much people x.x Okey, I know, that people like Helloween, but this was massacre. But this is nevermind, this concert was the best in my life *.* So.. how are u? : D

    août 2011
  • WontonNinja

    Oh, ah thanks haha :) umm I hope you have a great summer too ^^ My summer vaca's about to end though.. saddening.

    août 2011
  • Aya144

    haha no prob! i always reply late anyways lol^^

    août 2011
  • BuddaTiger

    Thanks for the invite. You got a pretty righteous selection of music.

    août 2011
  • media-tempestas

    I found it on 7digital and buyed sara and some other great tracks... Thanks for the tip :) Btw. your taste in music is nice too :)

    août 2011
  • angedesang

    Ha you like Hatsune Miku *-* never thought lol...She rocks my favorite is Love is War and her bad ass megaphone gun she has I want one lol ^ __ ^

    août 2011
  • Aya144

    well keep on studying hard!! i have also test on Friday night been sometimes sleeping at 1-3a.m. lol! so tired bt gd thing is i go vacation next week!! lol! really happy! Thanks for letting me know will check!! Konbawa! ^^

    juillet 2011
  • Aya144

    HAHA on my msg i put ten i meant almost nine lol!! haha thats how u know im sleepy! lol!

    juillet 2011
  • Aya144

    GOME!!!!

    juillet 2011
  • xHiromi

    Ahahah, I love this statement ,,Life is too short for bad music'' XD If u say about Helloween ... I go to their concert in August! Do you like going to concerts? ^^

    juin 2011
  • buckethead_san

    It's okay, bro :3

    juin 2011
  • suzi7777777

    ohh i'm really don't know. Want to swim a lot!!! LOL .

    juin 2011
  • xHiromi

    so... jmusic is first in my heart, but I like other music too. I very like Metallica, Guns n Roses, Alice Cooper, Sex Pistols and polish band Dezerter ♥ do you like some not japanese band? ^^

    juin 2011
  • suzi7777777

    thx!!!/////////////////// how r u this summer???

    juin 2011
  • angedesang

    What K-drama that sounds familar hmmmm and your welcome I <3 MUCC..

    juin 2011
  • xHiromi

    Awww, I love alice nine so much <3 it's my first j-band. || so... I love VEGAS, Gather Roses (aww, Byou *-*), DUALITY, Currsed Hurricane n Lower World by SCREW. I really just love Byou vocal. || do you like symphonic or gothic metal? c:

    juin 2011
  • angedesang

    Hehe Motorhead good stuff have you ever heard of Gwar man I think that was the weirdest group and goriest too seen them yrs ago live lol...Tell me what do you think of the song from Mucc Ageha this song kick ass ck it out!! http://www.youtube.com/watch?v=qTYIUgFi21U

    juin 2011
  • xHiromi

    You say exist†trace? I really don't like women's vocals. I don't like my voice too XD But I love Sono of Matenrou Opera *.* His vocal is very beautiful. Do u like SCREW? c:

    juin 2011
  • suzume11

    Oh, cool. :) I've listened to jrock for 4 years. Firstly I've started to listen anime songs then I've known the gazette. That's not my bass unfortunately and I can't play but I would like to. Do you play guitar?

    juin 2011
  • angedesang

    I get what you mean as Summer Song on Joe Satriani, Another words roll your windows down in your car turn it up loud and cruzzzzz...But it also reminds of old school Hair bands music very cool indeed good taste :)

    juin 2011
  • WontonNinja

    lol xD my bad. Hmm... me? studying? yes. not music tho :P Got finals coming up in 1-2 weeks. then no more school! ^0^ like.. yeah. 2 weeks of school left basically =3 And.. i got a State test this Friday >___> sucks. i'm probably going to fail it....! aaarrghh~...

    juin 2011
  • xHiromi

    I listen j-music long time, but i don't know very much j-bands. ^^ hey, all j-music fans are cool people. never mind, that they are still kinda new. c: which japanese band is your favorite? ^^

    juin 2011
  • suzume11

    Thanks for the invite. Exist Trace rockz. ♥ My favourite all female band. Since when do you listen jrock?

    juin 2011
  • kirika17

    and I thank you for your friendship)) you have awesome taste

    juin 2011