Ennogre

Daniel, 20, Homme, PologneDernière visite : hier soir

43479 écoutes depuis le 14 mai 2010

147 coups de cœur | 13 messages | 0 playlists | 99 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec Ennogre est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • I_LoveMyDog

    nie podlizuj się ;)

    19 jan. 13h53m Répondre
  • I_LoveMyDog

    ehh nudny jesteś, ale pomyślę, podeślę ci coś w przyszłym tyg

    18 jan. 15h57m Répondre
  • I_LoveMyDog

    jakby ci się chciało ładnie przejrzeć mojego laścika to zauważyłbyś, że ostatnio za dużo nie scrobbluję (a przynajmniej nowości) ale w wolnej chwili pewnie i bym ci coś wynalazła, ale no co, techno jak zwykle? bo tak jak się określisz to łatwiej trafić i coś znaleźć niż się zastanawiać co by ci mogło przypasować, a czego nie znasz

    16 jan. 20h19m Répondre
  • I_LoveMyDog

    a co byś chciał, Daniel? ;)

    16 jan. 1h53m Répondre
  • ilovebiocotton

    Dzięki, Daniel. Fajnej bo bez Swansów.

    2 jan. 15h45m Répondre
  • I_LoveMyDog

    radio łódź to zupełnie inne radio xd No ale ok, wiem o co chodzi, no to albo Pharmakon - Bang Bang, albo raczej Kucharczyk - Teeth In a Heat. (dzięki, że słuchałeś :3)

    23 mai 2014 Répondre
  • I_LoveMyDog

    nic (:

    19 mars 2014 Répondre
  • I_LoveMyDog

    ale z ciebie chłodny typ

    19 mars 2014 Répondre
  • I_LoveMyDog

    a gdzie ty stałeś (btw. trzeba było się przywitać)? no bo tak totalnie nie upadłam, po prostu straciłam wzrok i przez to się osunęłam na parę osób obok/przede mną, prawie zabijając się o swoją torbę na podłodze, ale mnie złapali i potem od razu wyszłam usiąść. nie wiem no już 3 koncert na którym mdleję :v może to dlatego że w sumie prosto z pociągu pocisnęłam i że tam było strasznie duszno, ciężko stwierdzić. Ale jak ten bis przesiedziałam na zewnątrz to już było ok.

    19 mars 2014 Répondre
  • I_LoveMyDog

    nie, ja po prostu zemdlałam :v

    19 mars 2014 Répondre
  • I_LoveMyDog

    znajomi dla mnie ogarnęli, bo jakiś patrycjusz miał wolny bilet to się z nim umówiłam c: jak się podobało?

    19 mars 2014 Répondre
  • I_LoveMyDog

    hihi do zobaczenia na Michasiu dzisiaj

    18 mars 2014 Répondre
  • I_LoveMyDog

    jestem rada

    31 jan. 2014 Répondre
  • I_LoveMyDog

    nie masz Clouds w bibliotece

    31 jan. 2014 Répondre
  • I_LoveMyDog

    ale nie rozkazuj

    31 jan. 2014 Répondre
  • I_LoveMyDog

    Poprzedniej nie dostałeś, więc chyba masz świadomość tego, jak to się skończy również i tym razem.

    31 jan. 2014 Répondre
  • I_LoveMyDog

    znowu na kartce czy w innej postaci ?

    31 jan. 2014 Répondre
  • I_LoveMyDog

    no wstawiłam przecież Containera na fejsika, chyba że to mało, albo nie spełnia wymagań

    31 jan. 2014 Répondre
  • I_LoveMyDog

    8] też

    28 jan. 2014 Répondre
  • I_LoveMyDog

    to dodałeś xDDD ironicznie ?

    28 jan. 2014 Répondre
  • Voir les 99 shouts

À propos de moi



elo elo ELO

Activité récente

Concerts

Voir plus Ajouter un concert

Groupes (10)

Voir plus