DisConduct

29, Homme, États-UnisDernière visite : hier après-midi

93121 écoutes depuis le 26 juin 2010

216 coups de cœur | 0 messages | 0 playlists | 198 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec DisConduct est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

Top Titres

1 Coups de cœur
2 Coups de cœur
2 Coups de cœur
2 Coups de cœur
5 Coups de cœur
6 Coups de cœur
6 Coups de cœur
8 Coups de cœur
9 Coups de cœur
10 Coups de cœur
11 Coups de cœur
12 Coups de cœur
13 Coups de cœur
13
13 Coups de cœur
13
17 Coups de cœur
17
17
20
20 Coups de cœur
20 Coups de cœur
23 Coups de cœur
23
23 Coups de cœur
23
23
23 Coups de cœur
23 Coups de cœur
23
VygrFlares
Coups de cœur
31 Coups de cœur
31 Coups de cœur
31
31 Coups de cœur
31
36 Coups de cœur
36
36 Coups de cœur
39
39 Coups de cœur
39
39
39 Coups de cœur
39 Coups de cœur
45
45 Coups de cœur
47 Coups de cœur
47
47
47

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • Dezstruction78

    I also plan to hit up SS at the Observatory vs. HOB two weeks after. You going to it this year? The lineup is has greatly improved over last yr which btw was bad enough that I skipped it.

    1 jui. 1h22m Répondre
  • Dezstruction78

    Yeah no shit you all but vanished from here. =P but truth be told I no longer frequent this place either. As for the Jesse Pintado Grindcore show, no I'm afraid not. It lands on the same day as the Behexen show in SD so after I see Sargeist on Friday I plan to make my way down south to catch them there since they won't play the same venue. It sucks to have to pick one over the other but my tickets are already purchased and lets face it... I will always go with black (as in metal) LOL

    1 jui. 1h19m Répondre
  • PutridBastard

    I wouldn't use Magruder.. to relax haha Ill go with some Isis or some sludge, couple of beers also, did you heard the new Lord Mantis yet???

    29 juin 2h36m Répondre
  • PutridBastard

    Nice so you're set up my friend, I bet bringing a kid into this shithole is one of my biggest fears haha that and taking care or him or her. I can't even take care of myself. Summer Slaughter isn't very attractive to me honestly, only for Dying Fetus and Decrepith Birth the rest aren't that bad but just a bunch of rockstars.

    28 juin 0h40m Répondre
  • PutridBastard

    This year went totally downhill, first Chaos in Tejas announced they're not going big anymore, then OEF is cancelled. Good thing I got to see Capitalist Casualties and some others at a small venue, I hope to catch MDF or OEF next year, that GCJP line-up looks phenomenal you got tickets already???

    27 juin 23h19m Répondre
  • PutridBastard

    Nah man don't worry, oh and thanks but Im good, maybe Ill throw you another request when I need something haha, Im sad that this year OEF America just got cancelled, had this little hope something could happen and now it's all gone. At least we got to know hahaha.

    27 juin 20h15m Répondre
  • PutridBastard

    You want me to copy-paste your abusive and demanding message??? lol

    26 juin 18h23m Répondre
  • PutridBastard

    You made me upload stuff that no one checks or gets and no notice or anything of M:40, you my friend are a bad motherfucker... :(

    23 juin 7h42m Répondre
  • Manoloxines

    http://www.last.fm/music/Crise+Total

    28 mai 12h18m Répondre
  • crypticus

    Cheers & thanks for listening!

    16 mars 8h54m Répondre
  • kaotoxin

    Cheers!

    1 mars 14h23m Répondre
  • PutridBastard

    Thanks for the offer man, I havent listened the album yet but the previews are pretty damn good need the time and mood to play that shit, new Gridlink should be awesome aswell.

    20 fév. 7h30m Répondre
  • PutridBastard

    Your opinion on the new Cripple Bastards??

    18 fév. 2h46m Répondre
  • Alhadis

    Kickarse charts, mate. ;)

    26 jan. 8h46m Répondre
  • kalmisto666

    Hey man! Inferia coming to Las Vegas Death Fest this year! Check out 2 new Inferia tracks: https://inferia.bandcamp.com/album/fistament-sampler

    6 jan. 16h23m Répondre
  • tsuboband

    Really Thanks for your support man ..... if you want our album you can write a private message here or on Facebook pare or contact the email on www.tsubo.it I Hope to hear you soon Cheers ThrasherDemo

    20 déc. 2013 Répondre
  • FOAD-

    Thanks! ;) Greetings from Brazil \m/

    19 déc. 2013 Répondre
  • tsuboband

    Thanks for add if you want to hear some TSUBO music just follow the links ! Cheers from Italy TSUBO TSUBO Facebook Page == TSUBO Youtube Channel == TSUBO @ Latsfm == TSUBO Twitter == TSUBO @ Sound Cloud == TSUBO @ Bandcamp == TSUBO @ Grooveshark

    19 déc. 2013 Répondre
  • FOAD-

    Thanks for accepting my request! Great Library \m/

    18 déc. 2013 Répondre
  • getgreens

    I'm late as fuck but punk is dead was rad, besides all the bullshit with the venue. Hope you enjoyed yourself brotherman.

    8 déc. 2013 Répondre
  • Voir les 198 shouts

À propos de moi


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

bed shitter

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

I love recommendations so feel free to send 'em my way.



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Activité récente

Concerts

Voir plus Ajouter un concert