Shoutbox

Ajouter un commentaire. Connectez-vous à Last.fm ou inscrivez-vous (c'est gratuit).
  • si13n7

    Excellent taste! "Does It Offend You, Yeah? X14" ugh you're so damn lucky.

    octobre 2013
  • ogian91

    Hey there, fellow medical genetics student! Cool charts, thanks for the add. :)

    avril 2013
  • HiMyNamesLewis

    Fair enough.You getting tickets for their October tour?

    août 2012
  • HiMyNamesLewis

    What you think of The Cribs' new album?

    août 2012
  • Elizabbeth

    nice library: Coldplay and FF :3

    avril 2012
  • davebutter

    South Central are decent, saw em supporting Prodigy,.

    octobre 2011
  • dynamiczna

    But you certainly don`t regret! ;)

    septembre 2011
  • dynamiczna

    Hello :) I admire that you were on so many concerts! A little envy ;))

    septembre 2011
  • okbabylol

    you have great taste in music! thanks for the add!

    septembre 2011
  • insidethetardis

    wow, what a taste! thanks for add. :)

    juillet 2011
  • fuckinghell_

    Thanks for accepting me!

    juillet 2011
  • davebutter

    Decent how far is Alicante from Beni? We flew to Girona last year nightmare coach journey from there.

    mai 2011
  • davebutter

    Flying July 12th come back the following Tuesday. Flying from Birmingham. You? It was top last year!

    mai 2011
  • Kreciolka

    meybe, someday I will see the Muse live ;) if not in Poland, meybe for example in Germany ;)

    mai 2011
  • HiMyNamesLewis

    Sounds sick, id love to see Rage

    mai 2011
  • HiMyNamesLewis

    Who was playing/headlining in '08? haha dont play you, its just a massive piss up weekend really :P

    mai 2011
  • Kreciolka

    U are very lucky guuuuy! Muse, Florence and MGMT are my biggest dreams :) But in the UK you have more possibilities for that shows like for example Muse ;) and sorry if my english is not good ;)

    mai 2011
  • HiMyNamesLewis

    Oh sick man, i went in '10, was disappointed by the lineup this year though :/ whats the best year you've been?

    mai 2011
  • HiMyNamesLewis

    lolol i know, even as a fan of BMTH i found it ridiculos. Probably becuase most BMTH fans are like young teens who go online and vote on these things.. You go to Leeds fest last year?

    mai 2011
  • Kreciolka

    I'm jealous of the bands you've seen live [2] Muse x4? wow! and thanks for adding me ;)

    mai 2011
  • HiMyNamesLewis

    Lmao what a fucking dick, there was loads of scene kids the other night at BMTH :/. I disagree though, i think theyre amazing :P Suicide Season is an amazing album. It got voted 'greatest metal album ever' on NME.com lmao, as if..

    mai 2011
  • HiMyNamesLewis

    i know what you mean* lool

    mai 2011
  • HiMyNamesLewis

    Haha sick, Eh what, BMTh were good the other night ;) I mean what you mean though, should be good :D its the day after my last exam so ill be buzzing :P

    mai 2011
  • HiMyNamesLewis

    Yeah i've heard theyre really good live, but meh not to my liking :). Nah i didnt :/ this'll be my first time seeing them. You seen them before?

    mai 2011
  • HiMyNamesLewis

    Oh man, i just dont see the appeal at all. I think theyre really overrated haha

    mai 2011
  • HiMyNamesLewis

    yo man love your taste, apart from Muse obviously ;) haha

    mai 2011
  • awholelottabang

    I'm jealous of the bands you've seen live.

    avril 2011
  • Geordie_Rocker

    Pretty quality music taste you have here pal! I must say you seem a tad obsessed with Muse, but given that there is not 1 listen for Neutron Star Collision, I feel that it is justified!

    avril 2011
  • ILoveMuse-ic

    haha nice idea!

    janvier 2011
  • ILoveMuse-ic

    I wanna go to Reading this year but I can't :/ Coachella looks good too!

    janvier 2011
  • ILoveMuse-ic

    Thanks for the add :) nice taste and OMG you've seen a lot of bands live :O

    janvier 2011
  • Skel3tonBoy

    Hi! Do you think you could hook me up with "The Monkeys Are Coming" by Does It Offend You, Yeah? It's not available in the US iTunes store yet and I can't find it anywhere else. Feel like helping out? Thanks either way. JwarrenJackson@yahoo.com

    janvier 2011
  • davebutter

    Let me know how good the Mau5 is. Cant wait. New album is class.

    décembre 2010
  • ctr1945

    Thanks, ES are really good live.

    août 2010
  • ctr1945

    Thanks for the add. I only got back into music 3 years ago so I've much catching up to do.

    août 2010
  • GRTHKRFT

    I am in awe of the bands you've seen. You have amazing taste in music.

    mai 2010
  • katiekatieyay

    Muse! <3

    avril 2010
  • katiekatieyay

    awesome taste!

    avril 2010
  • amyyadick

    haha damn righttt

    mars 2010
  • Kyleangry

    hey you!

    mars 2010
  • nirvaana_

    im good thanks :D and what are u up to?

    mars 2010
  • nirvaana_

    hi! :) how are you?

    mars 2010
  • allstarcityrock

    Hey thanks for the add, good music taste mi amigo

    mars 2010
  • jacquelinos

    Are you on Sony's Fantasy Festival yet? http://fantasyfestival.last.fm/invite/?key=d4ac8b2f9b65a52a852f794424a306cf&r=CleverBzz

    mars 2010
  • jacquelinos

    Are you on Sony's Fantasy Festival yet? http://fantasyfestival.last.fm/invite/?key=db11ecd6c3027b9c106f82ccc2b2a5e4&r=CleverBzz

    mars 2010
  • barcisz

    Yes,yes ♥

    mars 2010
  • nirvaana_

    im good thanks and what are u up to?

    mars 2010
  • nirvaana_

    hi! how are u!

    mars 2010
  • sweatbloodtears

    WIN

    mars 2010
  • Dead_Star__

    Hiii! You have seen a lot of bands!! I kinda envy you!! hehe :)

    février 2010