AnadelyA

Ana A., 24, Femme, États-Unis
flugelschmetterlings.tumbl…Dernière visite : le mois dernier

80882 écoutes depuis le 28 sept. 2009 (réinitialisation le 21 oct. 2011)

2 354 coups de cœur | 0 messages | 3 playlists | 86 shouts

  • Ajouter à mes amis
  • Envoyer un message
  • Laisser un shout

Votre compatibilité musicale avec AnadelyA est Inconnue

Obtenez votre profil musical

Morceaux écoutés récemment

AviciiHey Brother 10 juin 2014
Inland SkyLittle Hands 10 juin 2014
HIMInto The Night 18 mars 2014
Kings of LeonSupersoaker 18 mars 2014
BastilleIcarus 18 mars 2014
Voir plus

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • error-reaper

    escucho rock en su mayoria, harcore y metal, tambien musica simfonica, rap algo de trance core, es de lo mas techno que escucho hahaha, como esta cancion no se si te guste https://www.youtube.com/watch?v=JMSb_ZQ4jWE&feature=kp despues del seg 45 cambia drasticamente

    29 avr. 2014 Répondre
  • error-reaper

    hehe si, esque me aburro muy rapido de una misma cosa asi que busco en todas partes xD donde suene una banda buena, escucho en español, ingles, japones y alli la llevo, que escuchas de genero? tenemos mucha compatibilidad pero tenemos de todos los gustos revueltos xD hahaha

    29 avr. 2014 Répondre
  • error-reaper

    haha si, son buenos en con su estilo de rock light, escuchas rock español? son la ostia en bicicleta tia! hahaha me gustan mucho sus letras n_n

    29 avr. 2014 Répondre
  • error-reaper

    buena musica n.n te sigo amiga C:

    28 avr. 2014 Répondre
  • Xcause

    I like them all! xD ... and you?

    18 déc. 2012 Répondre
  • Xcause

    nice music :)

    16 déc. 2012 Répondre
  • jseedman

    Thanks for the add. Great list of music you have. If you like Zoé, you might like Austria - http://www.last.fm/music/Austria.

    12 nov. 2012 Répondre
  • noa9010

    Hey! Gracias por el add, supongo que hablas español, si supuse mal hazmelo saber :P Tenemos muy buena compatibidad, andate de lujo y nos estamos leyendo. Saludos :)

    30 sept. 2012 Répondre
  • asideunvrget2c

    yeah, they are not bad. :D Check out Portugal. The Man, you will not be disappointed.

    28 août 2012 Répondre
  • asideunvrget2c

    Thanks :D your charts are pretty dope. I'm going to have to check out Therefore I am.

    22 août 2012 Répondre
  • asideunvrget2c

    Hello :>

    20 août 2012 Répondre
  • merazkidd

    Same to you! You have quite a variety :)

    16 août 2012 Répondre
  • merazkidd

    Hey, thanks for the add! :)

    15 août 2012 Répondre
  • KellehBeans

    Thank you! Yours are awesome too!! x

    14 août 2012 Répondre
  • quidproflow

    I got it! I'll message you my user name

    28 jui. 2012 Répondre
  • quidproflow

    I didn't even get the name of the album right, wow I suck haha. I'll keep in mind that it comes highly recommended :) No ticket yet, waiting to get my paycheck tomorrow. Btw are you on skype?

    27 jui. 2012 Répondre
  • quidproflow

    Wow got loads in common, nice. When We're Dancing is definitely one of my favorites too! I thought that whole first album was incredible, but I haven't really had a chance to listen to Confession in full yet. I can't wait to see him live! Did you buy a ticket yet?

    27 jui. 2012 Répondre
  • quidproflow

    Haha yeah let's see... top 3 for each Twin Shadow: Castles in the Snow, Tether Beat, Five Seconds (which it appears you enjoy too, to say the least :P) M83: Graveyard Girl, Midnight City, In the Cold I'm Standing Linkin Park: (haven't really listened to them in years, I'm actually a bit surprised they're on my last.fm) In The End, Points of Authority, Somewhere I Belong Tupac: (even though you FAILED to mention him I'll forgive you) Life Goes On, Picture Me Rollin, Only God Can Judge Me Your turn!

    27 jui. 2012 Répondre
  • quidproflow

    Whatup, super budday! For a sec I thought the dude on the left in the photo of Moenia had a really long goatee growing on just half of his chin. Pretty bummed out seeing it was just a shadow : \

    27 jui. 2012 Répondre
  • kiAik_182

    Hiya! yours as well, great taste (:

    18 mars 2012 Répondre
  • Voir les 86 shouts

À propos de moi

My name is Ana, I'm 24, & I listen to mostly everything, from Rock to Electronic, to Classical.
BY THE WAY, I barely use this nowadays... Find / add me on FB: Anadely Angel

Idk what else to put on here... So, get to know me! :]

Groupes (3)