Ajouter un commentaire. Connectez-vous à Last.fm ou inscrivez-vous (c'est gratuit).
  • acm323

    What the hell is this song about? Oh, well. It's cool as fuck...

    avril 2014
  • TizzyWizzyFizzy

    really cool song

    janvier 2014
  • DQwaz

    @ Mauseprinzessin Censored version, everytime he says motherfucker, etc. it gets distorted. Bullshit.

    novembre 2013
  • sirenetta65

    Cool always great

    octobre 2013
  • crazzyd77

    Never gets old.

    août 2013
  • kiltedfox

    Boooo! Censorship is fucking bullshit!

    août 2013
  • red0moon

    Wickedly good!

    juin 2013
  • Mauseprinzessin

    What is missing in the censored version then? The orgasm or what?

    mai 2013
  • Rubberbandman16

    Fucking censored version

    mai 2013
  • joecubbie

    ugh censorship

    avril 2013
  • Ezekiel22

    Such a great album.

    mars 2013
  • aphoticapathy

    :D

    mars 2013
  • DunkeIheit

    Dumb song, but catchy.

    mars 2013
  • Mauseprinzessin

    Das ist so schön....

    février 2013
  • wellagainbrege

    fav

    décembre 2012
  • Taiteki

    That opening makes me rigid every time.

    novembre 2012
  • mohawkinsanity

    yeeeaaahhhh

    octobre 2012
  • xtreEmee

    Old school shit! Love it \m/

    octobre 2012
  • mrellay

    "More human than human is our motto". Cool song and and an even cooler movie, Blade Runner, from which this song originated from. :-)

    juin 2012
  • sxpanther923

    Devil Music Vol 1, one of my ATF

    juin 2012
  • ladyjanelastfm

    We all have a little "Zombie" in all of us!

    mai 2012
  • kaktus28

    WZ is sooooo much better than solo RZ. just sayin'.

    mai 2012
  • ZombieBarber

    Lttle know White Zombie fact: The scheduled voice-actress for this cancelled at the last minute, and Rob Zombie himself recorded those sex-moans. Gross. http://craig-collins.blogspot.com/

    février 2012
  • Magz949

    Yes, like.

    janvier 2012
  • audiomonic

    yep neighbours, this is my music xD

    janvier 2012
  • pioterg666

    Because IT IS from Astro-Creep album. Super Sexy is later issued compilation. Some kind of "best of" album.. :)

    novembre 2011
  • PersephoneWatch

    Why have they got it as from the astro-creep album? I've got it on super sexy swinging sounds

    novembre 2011
  • VinnieIcius

    I love the moaning at the beginning :-) +1 boneriffic [2]

    septembre 2011
  • GoukinK

    one of the first albums i ever bought and listened to 1000x!

    septembre 2011
  • caitybear1018

    I LIKE THIS SONG

    août 2011
  • tripodthunder

    I love the moaning at the beginning :-) +1 boneriffic

    août 2011
  • Soulfreak_Ger

    I love this moaning at the beginning. :-)

    juin 2011
  • DeathBloomWes

    I'm glad Zombie still plays this song live :) amonst other White Zombie tracks

    juin 2011
  • 462

    single handedly the coolest band on this planet

    juin 2011
  • lukihazard

    Think this had the best remix on 'Supersexy Swingin` Sounds'

    juin 2011
  • MIKEH3875

    \m/

    décembre 2010
  • JDCOMPACTMAN

    Cool stuff.

    décembre 2010
  • pinkpinkpink999

    errrrrrrrrrrrryeeeeeeeeeeeeeeeahhhhhhhhhhhhhhh

    novembre 2010
  • JWMarek

    I AM THE CRAWLING DEAD!! great line!!

    novembre 2010
  • ifearnoman

    BAD ASS SONG!

    novembre 2010
  • jmesun

    i am electric head

    octobre 2010
  • Ess_Tee_Deez

    Rob Zombie can do no wrong...... oh forgot about his movies.

    octobre 2010
  • jmesun

    ugh ugh ugh ugh , dumm dumm

    octobre 2010
  • Irlandese64

    *turns volume knob to the right*

    septembre 2010
  • MIKEH3875

    remember when this came out back in '95

    septembre 2010
  • joegjoeg

    I'll see you at the kings games rob!!!!

    septembre 2010
  • halfscotty1

    rob a mad man hahaha

    septembre 2010
  • dedreckoning

    @LaasTV, if you think text is crap, you've probably never seen one of the best and most important sci fi movies of all time. I'm guessing you probably weren't alive when it came out. Your life is incomplete. Get a copy of Blade Runner and watch it. Then listen to the song again.

    septembre 2010
  • mvldk666

    love, love and more love

    septembre 2010
  • SlayerAddict

    White Zombie= Awesome, Rob Zombie by himself= Lame!

    août 2010