Découvrez de la nouvelle musique

Last.fm est un service de découverte de musique qui vous suggère des recommandations sur base de la musique que vous écoutez.

Commencez votre profil Last.fm Fermer la fenêtre

Paranormal

Tags

Tous les tags

Plus de tags

Biographie

Nous n'avons pas encore de description pour cet artiste. Envie de nous donner un coup de main ?

Vidéos

Top Albums

Tendance d'écoute

1 757auditeurs en tout
38 924scrobbles en tout
Tendances récentes des auditeurs :

Commencez à scrobbler et à suivre votre historique d'écoute

Les utilisateurs de Last.fm scrobblent la musique qu'ils écoutent sur iTunes, Spotify, Rdio et plus de 200 autres lecteurs de musique.

Créez un profil Last.fm

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • rafau112

    wspaniały zespół, wielka szkoda, że właściwie skończył się zanim się na dobre zaczął.. uwielbiam nieprzerwanie od 7 lat..

    19 juin 2013 Répondre
  • NarcissusBaz

    wokal super, czasem mi trochę kolesia z Silverchair przypomina, ale od strony muzycznej jest marnie na maksa :/ kapel które tak grają jest w Polsce już na pęczki, pewnie dlatego Wam nic nie wyszło; wokalista - szukaj dobrej kapeli, bo masz niezły wokal ;)

    3 août 2011 Répondre
  • dooomisz

    woooow! ilu ludzi słucha Paranormal! nowa piosenka Empire<3 szkoda tylko, że nie mogę jej znaleźć nigdzie, orientuje się ktoś może?

    4 août 2010 Répondre
  • patryszek

    a ja mam nawet plakat, z autografami! ha!:P

    30 jan. 2010 Répondre
  • DziadekMarian

    :D

    28 jan. 2010 Répondre
  • cinhead

    ja też słucham bo jako jedyny jestem wierny ..jak kurwa mąż...a zresztą ma oryginalną cd ..i marek mi napisał na niej ..kocham cie marcin

    27 jan. 2010 Répondre
  • kyca04

    już znalazłem :) dzięki za informację

    7 jan. 2010 Répondre
  • kyca04

    gdzie można dostać ich płytkę? może ktoś wrzucić w sieć? myślę że się nie obrażą :D

    17 nov. 2009 Répondre
  • ethalia

    słucham tego zespołu nieprzerwanie od ponad 6 lat, ich rozpad mi w tym nie przeszkodził. i znam kilka innych osób, które słuchają nadal. czyli chyba się nie skończyli... ;)

    8 jui. 2009 Répondre
  • zimnytom

    fajni byli, szkoda ze sie skonczyli, ale widze ze Paweł Szutta cos zaczyna tworzyc...

    10 fév. 2009 Répondre
  • lppatryska

    jak ja ich uwielbiam ^^ szkoda że już nie graja :/ denerwujace jest to że zespoly grajace komercyjny ch..m sie utzrymuja a takie jak Paranormal nie ;/ przykre :/

    10 jan. 2009 Répondre
  • ricard0_

    Nice. =)

    25 déc. 2008 Répondre
  • Delirium_Sun

    Jak dla mnie mało, bo zespół w dechę. No cóż takie życie coś się kończy coś zaczyna.

    29 avr. 2008 Répondre
  • Radioglowy1

    spoko zespoł i to jeszcze z Krasnika, pozdro from Trzydnik

    18 avr. 2008 Répondre
  • LechuTM

    PARANORMAL SUN - THE BEST!

    2 nov. 2007 Répondre
  • sevendaysilovea

    paranormal sun!

    5 oct. 2007 Répondre
  • Aleksandra1507

    szkoda, szkoda :( Pozdrawiam, A.

    8 sept. 2007 Répondre
  • Kicu_KZ

    Widze ze jest jeszcze troche ludzi słuchających Paranormal. Super! szkoda tylko ze sie rozpadli. Pzdr dla wszystkich fanów!

    30 jui. 2007 Répondre
  • Ceasefirenow

    Paranormal sun ... not bad

    24 jui. 2007 Répondre
  • Voir les 22 shouts

Top Auditeurs