Breakdown (4:50)

Vous avez des informations sur ce titre ?
Participez au développement de Last.fm en les ajoutant au wiki de ce titre.

Tags

Tous les tags

Plus de tags

Écouter avec Spotify

Aucun album incluant ce titre n'est encore disponible dans notre catalogue.
Les labels et les artistes peuvent uploader leur musique ici.

Morceaux similaires

  Titre   Durée Auditeurs
J. Cole - God's Gift 3:20 22 752
J. Cole - Lost Ones 4:21 33 337
Joey Bada$$ - Like Me (feat. BJ the Chicago Kid) 4:26 16 587
Joey Bada$$ - Escape 120 (feat. Raury) 3:47 13 102
Drake - 6PM in New York 4:43 25 671
Drake - Company (feat. Travi$ Scott) 4:13 13 628

Tendance d'écoute

20 934auditeurs en tout
108 150scrobbles en tout
Tendances récentes des auditeurs :

Explorer plus en détails

Écouter, acheter ou partager

Acheter

Envoyer des sonneries sur le mobile

Verse 1] Look, I just shed tears homie and now I ain't to proud to admit itust seen my father for the first time in a minute And when I say a minute I mean years man Damn, a whale could have swam in them tears fam Cause as I left em' I reflected on my younger days When it was just me and my brother and my mother played Father, cause no other man bothered Not even my biological, it never seemed logical But I accepted it cause I ain't know no better Thought I was brighter than a Polo sweater No pops was like Martin with no Coretta So many things you could have told me And saved me the trouble of letting my mistakes show me I feel like you barely know me And that's a shame cause our last name is the same That blood type flowing through our veins is the same My mama left you and it may be that anger's to blame But that's no excuse, only you and God know the truth And why you only call monthly, barely ever saw me Spend some summers with you and played with my cousin Maury Maybe I should be tellin' you "f-ck you" cause you selfish But I want a father so bad, I can't help but Break down, I break down Can't help but break down I break down [Verse 2] I never thought I'd see my mama on that shit, man It's f-cking with her body, now she sick, damn I wanted a big house with a white picket fence and a pool Who would have ever thought that it would come to this, man? Quicksand is what this life feel like That shit these rappers kick is nothing like real life You made a milli off of servin' hard white? yeah right My mama tell you what addicted to that pipe feel like Stupid niggas, I heard the cops been shooting niggas I swear to god, wish I could bullet proof my niggas Can't get no jobs, but they still recruiting niggas We tryna stand tall when it get too crucial niggas Break down! We break down We break down, we break down [Verse 3] He's serving time, locked down And she don't want nobody to know, his daughter 25 pounds By the time he get out, she gon' be 4 Now will his girl stay down? Ain't no doubt she love him, yeah that's for sure But temptation stays round And if she strayed, how could he ever know? Never know and so, she goes to the club on the weekend A little freaking, but them niggas holla But she never speaking, but tonight I see the devil creeping Cause she been lonely, she ain't felt a man in 7 seasons Damn! She do the best that she can Her mama telling her to find another man She college educated with a felon boyfriend That's what she thinking tonight Maybe she's right, but please Stay down mama! Gotta be strong, don't break down mama! Please stay down mama! Gotta be strong, don't break down mama! Don't break down, dont break down, dont break down Break break down, steady breaking me down Break break down, steady breaking me down Break break down, steady breaking me down

MetroLyrics Toutes les paroles sur MetroLyrics

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.

Top Auditeurs