Ajouter un commentaire. Connectez-vous à Last.fm ou inscrivez-vous (c'est gratuit).
  • Dmorpheus_

    legendary

    le mois dernier
  • d0ds

    Now this is the good shit.

    novembre 2013
  • ziploc69

    Absolute Excellence

    avril 2013
  • Chronicriffer

    Killer riffs

    janvier 2013
  • Iwillkillyou1

    this is the metallica of slam :)

    février 2012
  • Rievky

    I Have No Regrets To Complete The Discography Since I First Hear Them Back in High school, DYING FETUS \m/

    septembre 2011
  • Wargravecom

    http://www.facebook.com/pages/Wargrave-Comission/218073501558271?sk=wall my joung band and the first demo hope you like this

    août 2011
  • MarkusMi

    da muss ich eigentlich auch nichts zu sagen:fucking good!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    août 2011
  • WeedJ666

    "islayorcs" fuk u this band is god

    juin 2011
  • ISLAYORCS

    Y'all are gay

    mai 2011
  • OOOOHHHH

    *addicted to this song*

    mai 2011
  • RedHeadedMedusa

    -cries- omg this is art OHHHHHHHHHH ANNNNNd THE PAINNNNTTTT ISSSSS BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDD that kinda sucks cuz the only color is red DX

    janvier 2011
  • tru_dude

    way to play tech and br00tal at the same time!

    janvier 2011
  • Demigorgon

    This album fucking slays. I dare say, I might actually love it more then Destroy The Opposition!

    décembre 2010
  • Hunter_Hellish

    I love the guitar in this, it just oozes DEATH METAL!!! The groove in this is skull crushing too.

    décembre 2010
  • cuntmincer

    Oh, great))) DF probably has recover their status i n brutal music)))

    novembre 2010
  • drstrange22

    this shit is so brutal. i can't wait to see them next Saturday with cannibal corpse

    novembre 2010
  • 8GotH8

    @maidenpriest----what the fuck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! this isn´t deathcore you dumb scene kid this DEATH METAL

    août 2010
  • RENWOD34

    they were in town and live is the way too go!!!!!!!!!!! rock!!!!!!!!!!!!!!!

    août 2010
  • RENWOD34

    fuck ya!!! the shit!!!

    août 2010
  • wrc-golfer

    fucking hell -this is drumming!!!! ...love it

    juillet 2010
  • Lizica

    \m/

    juin 2010
  • mooninmyboot

    JP shreds a guitar. Those riffs are heavy as shit.

    mai 2010
  • Foggster

    this IS gooooood guitar technique

    avril 2010
  • thrasher_yeahhh

    riff from 0:24 is badass!

    mars 2010
  • EternalDeath94

    great guitar work.

    février 2010
  • TallyWacker88

    Makes me proud to live in Maryland.

    février 2010
  • Bass-t-Hard

    where is this brutal groove and these amazing hooks of the old albums? there will never be a second grotesque impalement

    février 2010
  • billetwp

    fuck me jesus.....

    janvier 2010
  • ripperofmalice

    brutal stuff love it

    janvier 2010
  • anthohell

    me encanta..!!

    janvier 2010
  • passionjames

    some of the best riff!!!

    janvier 2010
  • evanisevil

    Some of the best riffs on the album.

    décembre 2009
  • bloozclooz

    moar lolz

    octobre 2009
  • KKWichtel

    Damn this is some great Stuff \m/

    septembre 2009
  • Maddko

    bjunt4prez: asshole :/

    septembre 2009
  • Jordy15

    Listen to that bass go.

    septembre 2009
  • bjunt4prez

    http://i25.tinypic.com/30cb02g.jpg

    septembre 2009