Découvrez de la nouvelle musique

Last.fm est un service de découverte de musique qui vous suggère des recommandations sur base de la musique que vous écoutez.

Commencez votre profil Last.fm Fermer la fenêtre

Chada

Top Albums

Tendance d'écoute

20 190auditeurs en tout
1 987 947scrobbles en tout
Tendances récentes des auditeurs :

Commencez à scrobbler et à suivre votre historique d'écoute

Les utilisateurs de Last.fm scrobblent la musique qu'ils écoutent sur iTunes, Spotify, Rdio et plus de 200 autres lecteurs de musique.

Créez un profil Last.fm

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • serewka21

    Nie chce nic mówić ale nowy singiel niezły jest ;)

    27 jan. 15h17m Répondre
  • s7667

    Z TEJ STRONY TOMASZ CHADA, DZIŚ MAMY 25 GRUDNIOPADA

    25 déc. 2014 Répondre
  • klasyg-na-wolno

    WITAM, Z TEJ STRONY CHADA, DZISIAJ MAMY 25 LISTOPADA

    25 nov. 2014 Répondre
  • windofgenesis

    do więzienia z nim! kryminalista zasrany xD

    10 nov. 2014 Répondre
  • serewka21

    http://www.lastfm.pl/music/Chada+x+RX

    14 oct. 2014 Répondre
  • Ivethari

    CZEKAM NA WIĘCEJ KWADRATOWYCH RYMÓW OD MISTRZA HADANA! [2]

    7 sept. 2014 Répondre
  • Goral74

    Ostatnia płyta jest tragiczna, tyle w temacie.

    31 août 2014 Répondre
  • Danio_a7x

    Nie widzę aby ktoś się spinał. :)

    3 juin 2014 Répondre
  • wolnystyl

    i na chuj te spiny? dobra widze ze normalna dyskusja nie ma sensu. pis jou ;p

    30 mai 2014 Répondre
  • Danio_a7x

    Pod nosem to mogę mieć wąs jedynie jak sobie zapuszczę XD

    27 mai 2014 Répondre
  • wolnystyl

    Danio Wiadomo Chada kwadratowe flow itd, Gabi go zjadła, ale po co hejtować rtypa, jak się nie ma pojęcia....wnioskuję, że mieszkasz z rodzicami i masz wszystko pod nosem. Może inaczej na to patrzę dlatego, że też zaliczyłem kryminał. A że złapał patent na gimbów, sprzedaje chujowe ciuchy to inna bajka.

    26 mai 2014 Répondre
  • rednvn

    CZEKAM NA WIĘCEJ KWADRATOWYCH RYMÓW OD MISTRZA HADANA!

    22 mai 2014 Répondre
  • Danio_a7x

    Prawda jest jednak taka, że Chada załapał patent na dobry hajs i to dlatego na każdej płytce odgrzewa kotlety, opowiada non stop o swoim jakże ciężkim, przestępczym życiu i uczy gimbusów jak żyć. pis jou :)

    14 mai 2014 Répondre
  • xBreakcoreDudex

    ...po za tym Doniu lapsik też hip hopolo aka pop robi jak Jedker.. Rap ssie chuja.. ale jest paru spoko artystów jak KND,Kidd czy Jimson itd..

    12 mai 2014 Répondre
  • xBreakcoreDudex

    Gabi to jego żona była,no że dupy swej udzielił jako przywieszki do kluczy ze swoim logo,to jego sprawa,bardziej razi mnie jak ktoś robi rap jak np JedkerAKAmonopol NApół gwizdka,bo gdzieś znudziło mu się nawijać,to mogę Tomkowi po gratulować że wychodzi na ludzi,po tym co w życiu na odpierdał(ja go nie bronie,bardziej wkurwia mnie reakcja gimbów,czy jakiś zakompleksionych ludków),wszyscy,no może większość sprzedaje swoją gębe,czaisz?(wybacz za błędy ale praca męczy..i być może nie dokońca wszystko trzyma się kupy..;|)

    12 mai 2014 Répondre
  • Opress

    Jeeeeest! W końcu jakiś obrońca typa co kradł matce hajs na ćpanie, skakał z okna uciekając przed policją i poszedł siedzieć za chujowy rap. Nudno już się robiło bez was. Nie pozdrawiam. [2]

    12 mai 2014 Répondre
  • Danio_a7x

    Wesoło się robi :D Chałwa sam się przyznał, że próbował latać ale mu coś nie pykło i wylądował ale w śpiączce. Do tego miał beef z własną żonę czy tam dziewczyną a to już mnie całkowicie rozpierdala. Nie ma to jak nagrywać na siebie kawałki i prać publicznie brudy. Stary, a uważasz, że Tomasz dupy nie sprzedał? Długopisy, kubki, podkładki pod myszki czy chuj wie co także się zastanów czy warto bronić takiego "artystę". :)

    11 mai 2014 Répondre
  • xBreakcoreDudex

    Jeeeest! Kolejny jakiś zakompleksiony kretyn,co sam ma zajebane za uszami i też pewnie jest hipokrytą,nie znasz gościa osobiście,jeśli chodzi o jego życie,to na co komentować.. Usłyszałeś w dissie Donia? Pewnie zjadł go,ale co z tego,skoro sam sprzedał dupę i robi gówno..

    10 mai 2014 Répondre
  • Danio_a7x

    Jeeeeest! W końcu jakiś obrońca typa co kradł matce hajs na ćpanie, skakał z okna uciekając przed policją i poszedł siedzieć za chujowy rap. Nudno już się robiło bez was. Nie pozdrawiam.

    9 mai 2014 Répondre
  • wolnystyl

    Danio_a7x, Opress a co więzienna savona wam już nie pasuje i wolicie schylać się po mydełko Chadzie? tak, sprawdzcie najpierw w google co to jest.

    8 mai 2014 Répondre
  • Voir les 852 shouts

Écoutent en ce moment

Top Auditeurs