Shoutbox

  • TheIndieHeart

    layne , mike :((

    juin 2011
  • lannaq

    Awn <3

    juin 2011
  • bitchCK

    Mike, Layne, Sean <3 so cute, should be main pic forever

    mai 2011
  • SlashFD

    This one makes me smile. :) [2]

    avril 2011
  • hannahflorence

    This one makes me smile. :)

    avril 2011
  • PamViana

    Cute

    mars 2011
  • Tshani

    Layneeeeeeeeee ♥♥♥♥♥

    février 2011
  • Chirurg666

    :)

    février 2011
  • AnotherRockSet

    Best! :D

    février 2011
  • jennfons

    They just seem like such characters!! Love them! ♥ Mike looks so sexy. Why am I still in love with these guys??? lol

    novembre 2010
  • KatAAk

    the best photo :d

    octobre 2010
  • theKOOSisLOOSE

    adorable.♥ this pic's making me smile.:D

    octobre 2010
  • claudiarockteix

    layne are so beautiful. a great singer of rock in the '90s

    août 2010
  • BrushedAway

    Oh Layne is so cute looking here <333 and Jerry looks really funny haha. Mike is badass as always 8)

    juillet 2010
  • eMOTIVEaMOTION

    i miss layne :( <3

    juillet 2010
  • Driverzx

    Mike isnt enjoying himself :p

    juin 2010
  • Ancula

    great pic, I love it! <3

    juin 2010
  • Scentlesss

    116 losers

    juin 2010
  • QueenOfTheKats

    Yeah Sean does :] Layne's soooooo adorable ^_^

    avril 2010
  • hellagoodstar

    aww, jerr you're so cute... does sean have a nose hoop!?!?!

    avril 2010
  • Terrasidius

    brilliant

    mars 2010
  • Heathenlegions

    layne always had those blond curly locks i was envious about

    mars 2010
  • SaladaDeFruta

    I love this photo. cute AND funny!

    mars 2010
  • michaeleighcox

    Mike is amazing.... <3

    janvier 2010
  • iledan2d

    oooh how loooovely ...what is wrong with u people???

    janvier 2010
  • rockislife

    awww laynee

    décembre 2009
  • racquelle2005

    MIKE =D

    novembre 2009
  • hannahmcxo

    RIP Layne, I love you<3

    novembre 2009
  • lain-luscious

    Cutest photo ever! heheheh, it makes me happy~

    novembre 2009
  • allegra_

    this should forever be default pic... :>

    octobre 2009
  • druantia86

    So cute and funny.

    septembre 2009
  • sskittles

    great!! :)

    août 2009
  • LiritChoiseul

    dirty birdy :)

    mai 2009
  • Lukehendrix

    Staley For Ever.

    mai 2009
  • Trisha_Takanawa

    ma che teneriii!!! ahahah troppo carina sta foto! i <3 aic

    avril 2009
  • amorodioamor93

    <3Layne Thomas

    mars 2009
  • Hellfrazer

    haha, great pic!!!

    mars 2009
  • metzoner

    Haha Awesome!

    mars 2009
  • ex_creations

    lol, how can mike be so serious in this pic

    mars 2009
  • Penny_Lane1986

    Jerry looks very enthusiastic )))

    février 2009
  • Timitzi

    Awesome pic! :D Downraters, go to hell!

    février 2009
  • crimsonstigmata

    and what kind of a person would give this photo thumbs down?? D:

    février 2009
  • crimsonstigmata

    oh my god!!!! this is so so so so cute that it makes me wanna cry... layne, why did you die??

    février 2009
  • maals

    :D

    janvier 2009
  • luvluvg

    Haha, I love this picture.

    janvier 2009
  • Metallicaian

    I like thier other pic better

    décembre 2008
  • AW0L

    That's better :)

    décembre 2008
  • MegatonHammer

    I like the colors of this one.

    décembre 2008
  • monkkuapina

    sweeet

    décembre 2008
  • polexiaomg

    Nice facial expressions

    décembre 2008