Stadium of Sound Festival

Adhérer Partager

10 membres| 11 shouts

Leader : CaNnAbisTMT
Politique d'adhésion : Ouvert
Créé le : 13 sept. 2008
Description :
Party Time !

Articles récents

Top Artistes Hebdo

Artistes similaires

Shoutbox

Ajouter un commentaire. Ouvrir une session Last.fm ou S'inscrire.
  • CaNnAbisTMT

    no niestety ;/ przeróbki stadionu nie pozwoliły fanom zgrupować się przy ulicy Bułgarskiej na tego rocznej edycji Festiwalu ... nie wiadomo nawet kiedy odbędzie się kolejna edycja ;(

    12 août 2009 Répondre
  • Tranceaddicter

    nie będzie edycji 2009 :/

    27 mai 2009 Répondre
  • Bitwitt

    no popieram :) fajnie by było zobaczyć van buurena hehe,mógłby być jeszcze ferry corsten albo deadmau5:)

    8 fév. 2009 Répondre
  • matyey

    chciałbym by był to Van Buuren xD Jak nie on to dobrze by było zobaczyć Abova & Beyond ;]

    7 fév. 2009 Répondre
  • CaNnAbisTMT

    Macie jakieś swoje typy odnośnie Edycji 2009 ? :) (jacy dj'e się pojawia i w ogóle)

    1 fév. 2009 Répondre
  • Bitwitt

    Ja byłem niestety tylko na pierwszej bo na drugą niestety praca nie pozwoliła. ale ta pierwsza edycja i tak dla mnie była cudowna. pozdro dla wszystkich ;-)

    19 jan. 2009 Répondre
  • ManamanaPL

    Byłem na obu edycjach też twierdze że 2008 lepsza.

    21 nov. 2008 Répondre
  • Tranceaddicter

    Witam :) Bylem na obu edycjach, 2008 lepsza

    31 oct. 2008 Répondre
  • Agulka

    Było mega dobrze :)

    4 oct. 2008 Répondre
  • Enamoradaa

    nie byłam na pierwszej... ale i tak ta byla najlepsza ;-) pozdrawiam

    18 sept. 2008 Répondre
  • CaNnAbisTMT

    jak sie podobala druga edycja tego Eventu ? :] pozdro!

    17 sept. 2008 Répondre
Lire le classement des groupes

Nouveaux membres (10)

Voir tous les membres