Hvor mange plater eier du?

• gong83 a dit :...
    • Utilisateur
    • 24 nov. 2006, 18h35m

Hvor mange plater eier du?

I følge RYM www.rateyourmusic.com/~greyhound har jeg snaue 400, men sannheten er at jeg ikke orker å legge inn alt, men har ført opp det nyeste jeg har kjøpt. Har 5 hyller (Benno) fra IKEA som rommer 180 hver så skulle vel være litt i overkant av 900 til nå...

• OsteRock a dit :...
    • Utilisateur
    • 26 nov. 2006, 19h12m
    Jeg eier altfor mange :)

• Erikfar a dit :...
    • Utilisateur
    • 28 nov. 2006, 16h12m
    Og jeg altfor få. Begynte ikke aktivt å kjøpe plater før for litt over et år siden så da har det ikke fått tid til å bygge seg så mye opp ennå. Egentlig like greit, ettersom eventuelle plater jeg hadde kjøpt før det stadiet ville jeg aldri hørt på nå uansett :P

• [Utilisateur supprimé] a dit :...
    • Utilisateur
    • 28 nov. 2006, 18h07m
    Omtrent 200, om jeg dropper albumene jeg kjøpte da jeg var under 12.

Forresten skjønner jeg ikke hvordan folk klarer å ha rateyourmusic profil, jeg prøvde men det er jo umulig å huske alle albumene en har.

• Utilisateur
    • 28 nov. 2006, 21h40m
    Vet ikke helt om jeg tør å legge til alle skivene jeg - kjøpte fra jeg var ca 17 - 19, men ikke noe stress å regge skiver der... De står pent og pyntelig i samlingen...

• Mowinckel a dit :...
    • Utilisateur
    • 29 nov. 2006, 16h10m
    Hmmmm... flaut å si det kanskje, men jeg har bare 61 plater :D Har nettopp begynt å skaffe meg en samling. Den blir sikkert større når jeg orker å skaffe meg en jobb :D

• Erikfar a dit :...
    • Utilisateur
    • 3 déc. 2006, 21h30m
    Mowinckel said:
    Hmmmm... flaut å si det kanskje, men jeg har bare 61 plater :D Har nettopp begynt å skaffe meg en samling. Den blir sikkert større når jeg orker å skaffe meg en jobb :D

Hvis jeg hadde hatt en ordentlig jobb ville jeg nesten ikke hatt tid til å høre på all den musikken jeg hadde kjøpt :D

• Utilisateur
    • 4 déc. 2006, 17h22m

Hmmm

Vel sammlet har jeg 387 cd plater, og ca 50-60 vinylplater.

Men veldig mye av dette er hjemme i Oslo. Gleder meg til å komme hjem vil vinylen min :D

Modifié par un utilisateur supprimé le 8 jan. 2007, 17h12m
    • Dustefyr a dit :...
    • Utilisateur
    • 12 déc. 2006, 19h44m

ca. tall etter flytting

Jeg kjørte livet mitt til Oslo i helga som var og fant da ut at ca antallet på cd'er er 1600.

Til osterock som sa han hadde altfor mange, det kan umulig stemme. Man vil aldri få for mange.

Har en liten, men voksende vinylsamling på ca-ish 50 pluss.

"i will fight like hell to hide that i'm giving up"
    • Utilisateur
    • 15 déc. 2006, 0h02m
    undret også endel på dette dust, kan man få for mange?

• Utilisateur
    • 20 déc. 2006, 21h58m
    Dustefyr said:
    Til osterock som sa han hadde altfor mange, det kan umulig stemme. Man vil aldri få for mange.

Ok, egentlig enig i det. Det er bare det at jeg har en del plater jeg kjøpte for år og dag siden, som jeg ikke i min villeste fantasi kunne finne på å høre på den dag i dag. Det irriterer meg litt, merker jeg. Men ja, for mange plater kan man aldri få, samlingen øker drastisk hver måned :D

• Utilisateur
    • 20 déc. 2006, 21h59m
    Jeg tror forresten vi ligger omtrent på samme antall plater, Dust :)
    Sånn ca...

• Utilisateur
    • 19 nov. 2007, 5h47m
    Fra jeg startet denne tråden, til nå, har jeg vel snart rundet 1000. En del av samlingen består desverre av noe trance crap greier(fra ungdomstiden) samt en del various artists jeg sjelden eller aldri hører på. Er dette noe noen her kunne hatt interesse av eller blir jeg nødt til å kaste det?

• lydmasse a dit :...
    • Utilisateur
    • 25 déc. 2007, 13h41m
    ^ Nei, men jeg kan godt få de andre platene dine XD

Les utilisateurs anonymes ne peuvent pas poster de messages. Merci de vous connecter ou de créer un compte pour pouvoir intervenir dans les forums.