Rock Basque/Vasco/Euskaldun » Discussions

Euskal musika etiketatzearen inguruan

• tartalo a dit :...
    • Utilisateur
    • 19 jui. 2007, 22h39m

Euskal musika etiketatzearen inguruan

Aupa,

Euskal musikari "tag"-ak jartzen ibili naiz zoro baten moduan. Garrantzitsua iruditzen zait, batez ere norbait hortik dabilelako euskaldunak espainolizatzen alde batetik eta bestetik "Basque"-rekin edozer etiketatzen. Etiketak demokratikoki dabiltza beraz hori estaltzea badago nahiko jendek etiketak modu adostu batean erabiltzen baditu.

Besteek zer egiten zuten ikusita nik irizpide hauei jarraitu diot.

OINARRIZKOAK
    Euskara - Euskaraz kantatuta dagoen edozein musika.
    Basque - Berdin, baina beste batzuk Euskal Herriko talde erdaldunei ere jarri diotela ikusi dut.
    Euskal Herria - Euskaraz edo erdararen batean kantatuta EHko artista horrek EH kontzeptuarekin bat zetorrela uste izan dudanean jarri dut soilik, adibidez "La Oreja"-ri ez diot jarri Donostiakoak izan arren euren burua espainoltzat dutela ematen duelako, baina Soziedad Alkoholika-ri bai.

GENEROAK
    Hauek askoz gutxiago erabili ditut, adostasun gutxiago ikusi dut:
    Euskal kanta berria
    Bertsolaria
    Euskal Rock
    Euskal Heavy Metal
    ...

Zuek zentzu irizpide jarraitzen dituzue?
    Bestalde, etiketatze masibo bat egitera animatzen?

Last.fm groups:
    Endangered Languages
    • Joan_Ponce a dit :...
    • Utilisateur
    • 27 jui. 2007, 15h18m
    Yo uso "EH", pero se ve que la peña la utiliza para alguna tipología de hardcore que desconozco profundamente :S

Siento no poder expresarme en euskera pero mi conocimiento de la lengua se limita a consignas y canciones de NG. Lo siento...

Joan

• tartalo a dit :...
    • Utilisateur
    • 27 jui. 2007, 17h53m
    EmoHardcore???

Pues si, esa parece que significa cosas muy diferentes. El nombre entero te parece muy largo?

Ba bai, horrek esanahi oso ezberdinak dituela dirudi. Izen osoa luzeegia iruditzen ala?

Last.fm groups:
    Endangered Languages
    • Joan_Ponce a dit :...
    • Utilisateur
    • 1 août 2007, 16h21m
    A mi me gusta el rock hombre! Yo de emos no tengo ni idea... XD
    Pero tendré que aplicarme más!! ja ja

(Que sepais que corre por ahí una canción de Kortatu con el tag "Emo Harcore", juasjuasjuasjuas!!!)

Joan

• Ba ez dakit zelan daude nire "tag"-ak, baina denbora izaten badut begirada bat emango diot.

Barkatu nire euskara, iada 4 urte ez dudala mintzatzen u_u.

• RupCore a dit :...
    • Utilisateur
    • 5 fév. 2008, 14h42m
    Nik ikusi dudan "tag" arrunta euskal musika izan da eta euskal taldeei esleitu diete hizkuntza kontuan izan gabe. La oreja de van gogh ez dudanez entzuten, ez dakit zer jarri dioten xDDD

Bestaldetik, "Emo Hardcore" ez da existitzen, emo + hardcore = emocore (emotional hardcore) delako eta esan gabe doa Kortatu ez daukala zerikusirik musika arlo honekin.

Lo dicho antes, emo hardcore como tal no se dice, emo + hardcore es el emocore (emotional hardcore o hardcore emocional) y no tiene nada que ver con Kortatu.

alcohólico reconocido, y a mucha honra
    • [Utilisateur supprimé] a dit :...
    • Utilisateur
    • 12 avr. 2008, 17h46m
    Ne ustetan ez dago "Emo Hardcore" talderik euskaraz, edo behintzat ez dut ezagutzen.

Ni saiatuko naz tag-ak jartzen ere ;D

• kaotika a dit :...
    • Utilisateur
    • 29 mai 2008, 10h06m
    Nere ustez egokina "euskal musika" tag-a jartzia da; halare, ezto zertan horrenbeste konplikatu berrikan; bakoitzak jarri dezala egokina iruitze zaiona taldian, gustuan eo beste zozerren arabera; egiya da ondo eongo litzakela danak etiketa berdinak jartzia, baino beno, hau irakurriunak ta denbora dakanak ingou, ta bestek bere erritmua segiuko due; egiya esan nik eztet arazo dramatikoik ikusten; musika disfrutatzeko da, ta ez politizatzeko. Bakoitzak bere iritziya daka ta horren arabera jarirkoitu etiketak, izenak ta nahitun katalogo guztiyak...

Besteipe, eskerrik asko hemendikan ibiltzeatik ta segi holaxe!

[Nik eztet barkamenik eskatuko batuan ez idazteatik, komoduo nao-ta ne etxeko hizkuntzan hitzeiten; besteik etzan falta, madrilen bizi ta hemen de batua in ber izatia...]

PS: Para los que no hayan entendido: Yo creo que acda cual tiene la libertad de poner el tag que prefiera según sus gustos musicales, ideologías y opiniones sobre cada grupo. Aunque es cierto que estaría bien que todos unificáramos las etiquetas: es cuestión de tiempo y paciencia. nada más, gracias por seguir por aquí!

AIO!

• Zuhurbelea a dit :...
    • Utilisateur
    • 30 oct. 2011, 19h31m

[spam]

[spam]

Modifié par hjbardenhagen le 13 jan. 2012, 6h21m
Les utilisateurs anonymes ne peuvent pas poster de messages. Merci de vous connecter ou de créer un compte pour pouvoir intervenir dans les forums.