Taste-o-meter

• yaxx a dit :...
    • Utilisateur
    • 9 déc. 2006, 20h45m

Taste-o-meter

Kopier og lim inn Taste-o-meter resultatet mellom deg og personen over slik (Jeg bruker siden til Chris-Metal92 for han er en liten pain in the arse men han er vel på rett spor ett eller annet sted hehe):

Taste-o-meter

Your musical compatibility rating with Chris-Metal92 is:
    Very Low

You share a few artists in common, including System of a Down, Pantera, Iron Maiden, and Audioslave.

God is dead - you're on your own, mate! Relax though, and pull that stick out of your ass. Everything is gonna be fine, just stop fighting over that last piece of cake. Yeah OK, I'll have it....thanks
    • brusboks a dit :...
    • Utilisateur
    • 9 déc. 2006, 20h48m
    Your musical compatibility rating with yaxx is:
    Medium

You share a few artists in common, including Muse, My Morning Jacket, The Mars Volta, BigBang, and Kaiser Chiefs.

wow, noe så meningsløst har jeg aldri gjort før! men gøy var det! i allefall for et lite sekund!

jeg er en brusboks. drikk meg.
    • pyromania a dit :...
    • Utilisateur
    • 9 déc. 2006, 21h33m
    Your musical compatibility rating with brusboks is:
    Very Low

You share a few artists in common, including Radiohead, Pink Floyd, Bob Dylan, Franz Ferdinand, and BigBang.

Feed me. @momentale
    • Utilisateur
    • 9 déc. 2006, 21h41m
    brusboks said:

wow, noe så meningsløst har jeg aldri gjort før! men gøy var det! i allefall for et lite sekund!

Jeg ler hver gang jeg leser denne komentaren!!! Sant sant men la oss fortsette!!!:P

Your musical compatibility rating with pyromania is:
    Very Low

You share a few artists in common, including Turbonegro.

Oups her var det ikke mye likt gitt!

God is dead - you're on your own, mate! Relax though, and pull that stick out of your ass. Everything is gonna be fine, just stop fighting over that last piece of cake. Yeah OK, I'll have it....thanks
    • EikiBeiki a dit :...
    • Utilisateur
    • 9 déc. 2006, 21h41m
    Your musical compatibility rating with pyromania is:

Very Low

You share a few artists in common, including Led Zeppelin, Iron Maiden, AC/DC, Ramones, and Pink Floyd.

• Henrique90 a dit :...
    • Utilisateur
    • 9 déc. 2006, 21h46m
    Your musical compatibility rating with EikiBeiki is:

Super

You share many artists in common, including Cradle of Filth, Children of Bodom, Kreator, W.A.S.P., and Rage Against the Machine.

woooo :D

• Skitlus a dit :...
    • Utilisateur
    • 10 déc. 2006, 15h29m
    Your musical compatibility rating with Henrique90 is:

Medium

You share a few artists in common, including Pantera, Metallica, Iron Maiden, Creedence Clearwater Revival, and HammerFall.

FOAD
  • Your musical compatibility rating with Skitlus is:
    Very Low

You share a few artists in common, including Iron Maiden, Metallica, AC/DC, Finntroll, and Motörhead.

• Utilisateur
    • 10 déc. 2006, 17h25m
    Your musical compatibility rating with oystein_oen is:
    High

You share a few artists in common, including Norther, Lamb of God, My Chemical Romance, Stonegard, and Bullet for My Valentine.

æsj! hater MCR :(

• Utilisateur
    • 10 déc. 2006, 17h50m
    Taste-o-meter

Your musical compatibility rating with Henrique90 is:
    Medium

You share a few artists in common, including Audioslave, Muse, Godsmack, Seigmen, and The Killers.

Det som kom opp som likt var i alle fall kult (synes jeg da)

• Hedda00 a dit :...
    • Utilisateur
    • 10 déc. 2006, 17h55m
    Your musical compatibility rating with yaxx is:
    Super

You share many artists in common, including Audioslave, Guns N' Roses, Godsmack, Seigmen, and Animal Alpha.

Weee:P

Breathe in Union
    • Keule21 a dit :...
    • Utilisateur
    • 10 déc. 2006, 20h01m
    Your musical compatibility rating with Hedda00 is:

Very Low

You share a few artists in common, including Oasis.

- tror faktisk at det er ikke samme oasis vi hører på så da har vi ingen artister til felles.

Volume Control Operator at | Electronic Norway

• EikiBeiki a dit :...
    • Utilisateur
    • 10 déc. 2006, 20h34m
    Your musical compatibility rating with Keule21 is:

Very Low

You share a few artists in common, including [unknown].

Hehe.

• Keule21 a dit :...
    • Utilisateur
    • 10 déc. 2006, 20h44m
    det er forresten ikke sant. jeg har hørt på jimi hendrix, cream og pink floyd. så det beviser bare at tast-o-metern suger sterkt!!!!

Volume Control Operator at | Electronic Norway

• inawic a dit :...
    • Utilisateur
    • 10 déc. 2006, 21h47m
    Your musical compatibility rating with EikiBeiki is:
    Low

You share a few artists in common, including David Bowie, Bob Dylan, Led Zeppelin, Guns N' Roses, and Terkel i Knipe.

Hehe, kult vi har Terkel til felles da! =o)

• Hedda00 a dit :...
    • Utilisateur
    • 10 déc. 2006, 22h04m
    Your musical compatibility rating with inawic is:
    Very Low

You share a few artists in common, including David Bowie, Led Zeppelin, and Guns N' Roses.

Hører ikke på David Bowie engang, måtte bare høre en sang fordi en kompis tvang meg:P

Breathe in Union
    • pyromania a dit :...
    • Utilisateur
    • 10 déc. 2006, 22h16m
    Your musical compatibility rating with Hedda00 is:
    Low

You share a few artists in common, including Green Day, Metallica, and W.A.S.P..

HAHAH! for det jeg vet har jeg hørt på sanger av de navnte en ganger :P Er jo andre artister som vi har sånn noenlunde likt x)

Feed me. @momentale
  • Your musical compatibility rating with pyromania is:

Very Low

You share a few artists in common, including Franz Ferdinand, Radiohead, Arctic Monkeys, Nirvana, and Karpe Diem.

• Utilisateur
    • 11 déc. 2006, 1h47m
    Your musical compatibility rating with princesskatrine is:

Super

You share many artists in common, including The Killers, The Arcade Fire, The Kooks, Arctic Monkeys, and Editors.

Her var det jo masse kult!:D

• Your musical compatibility rating with yaxx is:
    Medium

You share a few artists in common, including The Beatles, Muse, Jefferson Airplane, The Mars Volta, and BigBang.

• Utilisateur
    • 11 déc. 2006, 11h12m
    Your musical compatibility rating with leifandreas is:
    Very Low

You share a few artists in common, including Red Hot Chili Peppers, Aerosmith, Muse, Mew, and Creedence Clearwater Revival(CCR).

• Thalifea a dit :...
    • Utilisateur
    • 11 déc. 2006, 12h25m
    Low

You share a few artists in common, including Audioslave, Mew, Sonata Arctica, Seigmen, and Minor Majority.

Sjakalen har alltid rett. Til og med når han tar feil
    • trorduja a dit :...
    • Utilisateur
    • 11 déc. 2006, 13h26m
    Very Low

You share a few artists in common, including Kaizers Orchestra, and Gnom.

Noe som ikke er sant og er et bevis på at disse greiene ikke er til å stole på.

Jeg hører på en god del mer av det du hører på. Blod, Snått og Juling, Pink Floyd, Franz Ferdinand, Janove Ottesen, Radiohead, Cloroform, Queen ++ er band jeg kan se at du har hørt på, som jeg også har hørt på..

• Skitlus a dit :...
    • Utilisateur
    • 11 déc. 2006, 14h08m
    Your musical compatibility rating with trorduja is:

Medium

You share a few artists in common, including Pink Floyd, Turbonegro, Ramones, Iron Maiden, and Metallica.

Medium, hadde ikke trodd det skulle bli så høyt, siden de fleste banda på Overall Top Artists-lista er band jeg ikke ville hørt på om jeg så skulle dø i stedet.

FOAD
  • Your musical compatibility rating with Skitlus is:
    Very Low

You share a few artists in common, including Iron Maiden, Finntroll, Pantera, Cannibal Corpse, and Satyricon.

hehe, ikke så mye likt:P men Mayhem og slikk er jo bra

Takk for komplimanget YaxxXD

Les utilisateurs anonymes ne peuvent pas poster de messages. Merci de vous connecter ou de créer un compte pour pouvoir intervenir dans les forums.