Forum » Support för sajten

Kända problem (Förlorat spelade låtar?)

• TheMannen a dit :...
    • Modérateur
    • 11 oct. 2009, 17h53m

Kända problem (Förlorat spelade låtar?)

Förlorat spelade låtar?
    Om räknaren för antal spelade låtar på din användarprofil har minskat kraftigt behöver du inte oroa dig. Det är endast räknaren som för tillfället visar fel (dvs du har inte förlorat några låtar från dina listor eller ditt bibliotek). Det löser sig oftast inom 24 timmar (ibland kan det kanske ta något längre tid, men inom en vecka visar räknaren garanterat rätt igen). Det är ett gammalt och känt problem som av någon anledning verkar vara svårt att fixa. Det har något att göra med caching, har jag för mig.

---

Det finns en tråd i det engelska forumet som uppdateras regelbundet med kända problem: http://www.lastfm.se/forum/21713/_/433934

Du får gärna titta där innan du funderar på att starta en tråd, men det är inget riktigt krav. Bara ett tips. Själv orkar jag nämligen inte hålla en svensk version uppdaterad (undantaget är "förlorat spelade låtar-grejen" eftersom det känns som om det tas upp minst en gång i veckan...).

The most pointless war in history needs to be stopped. So join and stuff.
Les utilisateurs anonymes ne peuvent pas poster de messages. Merci de vous connecter ou de créer un compte pour pouvoir intervenir dans les forums.