Forum » Support för sajten

Fungerar inte att skrobbla alls!?

• [Utilisateur supprimé] a dit :...
    • Utilisateur
    • 18 oct. 2011, 2h26m

Fungerar inte att skrobbla alls!?

Fungerar inte att skrobbla alls trots rätt inställningar. Det fungerar dock att "älska" låtar via skrobblaren, konstigt nog?

Får inga felmeddelanden av något slag.

Har ominstallerat samtliga program men inget hjälper.

OS X: 10.6.8
    Skrobblaren: 1.5.4.28012
    Spotify: 0.6.2.243
    Spotify (iPod/iPhone/iPad): 0.4.19.86

• TheMannen a dit :...
    • Modérateur
    • 18 oct. 2011, 13h35m
    Använder du alltså Spotify för att spela musiken? Spotify skrobblar nämligen oberoende av Last.fm-skrobblaren så i så fall är det något fel hos Spotify. Har du testat att spela musik i någon annan spelare (Winamp, WMP, iTunes)?

The most pointless war in history needs to be stopped. So join and stuff.
    • [Utilisateur supprimé] a dit :...
    • Utilisateur
    • 18 oct. 2011, 14h37m
    Använder mig primärt av Spotify. Fungerar inte att skrobbla via vare sig iTunes (skrobblaren), Spotify via datorn eller iPhone 4.

Använder OS X så Winamp och WMP är uteslutet.

Har varit i kontakt med Spotify som säger att det inte är fel på vare sig deras tjänst eller mitt konto

Edit: Provade att skapa ett nytt konto här på Last.fm och då fungerar det. Problemet ligger alltså hos Last.fm och mitt nuvarande användarkonto. Finns dock ingen support att maila till så hur löser man detta?

"Unfortunately we cannot provide any email support for user profile issues at this time."

• TheMannen a dit :...
    • Modérateur
    • 19 oct. 2011, 1h32m
    Hm, testade du någonsin att byta lösenord på ditt gamla konto? Skulle kunna vara något sånt som spökar... Och ja, mail-supporten är ganska begränsad nuförtiden, men det du skulle kunna göra är antingen att skriva i det engelska forumet (som bevakas av Last.fm-anställda) eller så skulle jag kunna vidarebefordra ditt problem. Men då ditt konto nu är borttaget så antar jag att du har löst det på det sättet istället.

The most pointless war in history needs to be stopped. So join and stuff.
Les utilisateurs anonymes ne peuvent pas poster de messages. Merci de vous connecter ou de créer un compte pour pouvoir intervenir dans les forums.